Nitzen1987

Læste lige i Se & Hør

42 indlæg i dette emne

He He det bliver sku da for sjovt at følge, hvis det bliver sendt i tv... :D

Hun er simpelthen for dum... men skide sjov med sine dumme kommentarer ....

Men som i siger, gu ved hvor længe det giftemål holder, for tror ikke han kan holde sig på måtten :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ihh... jeg jeg mon den eneste der faktisk rigtig godt kan lide Peter og Amalie, og som synes de er SÅ nuttede sammen... Og som rent faktisk blev helt glad da jeg hørte de skulle giftes :blush

Ja gu er de "dumme" og unge og tossede, og ja hun er bestemt ikke for heldig med det sproglige.... Men de er da super skønne alligevel, og jeg synes simpelthen de er så søde... Livsglade unge mennesker :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender intet til ham (har ikke set programmet) men har hørt hende en del og hold da fast hvor er hun for viderekommende, men pænt underholdende :blush Jeg håber da han har lidt mere at flytte rundt med på 1. sal, end det lader til at hun har!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen tillykke til dem, har lige set klippet og hold da fast.

Men hun er jo ung og presset maks. Kender ikke til hende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Amalie og Peter er med i dagens afsnit af "Til middag hos" på tv3 og dagens Amalie-citat er: "Der er jo både ulemper og forlemper ved at være forelsket" :lolhit :lolhit :lolhit

Jseus Christ, altså! :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Amalie og Peter er med i dagens afsnit af "Til middag hos" på tv3 og dagens Amalie-citat er: "Der er jo både ulemper og forlemper ved at være forelsket" :lolhit :lolhit :lolhit

Jseus Christ, altså! :lol

Ja den var go :lol:lol

Og den med grisen der han i gaden, den var også ret underholdene :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Amalie og Peter er med i dagens afsnit af "Til middag hos" på tv3 og dagens Amalie-citat er: "Der er jo både ulemper og forlemper ved at være forelsket" :lolhit :lolhit :lolhit

Jseus Christ, altså! :lol

Hvordan kan man gi 1 point bare fordi hun ikke kom til at sidde ved siden af Peter :blink bliv dog voksen kvinde, i var 4 mennesker, det var da noget andet hvis de havde været 50 og hun ikke havde kendt nogen af dem :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tror jeg vi kommer til ;) Skal nok blive underholdende.

Det kan da ikke blive andet med de kommentarer hun altid kommer med grin.gif :lolhit

Amalie og Peter er med i dagens afsnit af "Til middag hos" på tv3 og dagens Amalie-citat er: "Der er jo både ulemper og forlemper ved at være forelsket" :lolhit :lolhit :lolhit

Jseus Christ, altså! :lol

:lolhit :lolhit :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

skal ikke se det for kan ikke holde amalie ud

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen så velkommen til Bryllupsklar da til Amalie og Peter :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen så velkommen til Bryllupsklar da til Amalie og Peter :loveshower

Verdensklasse kommentar den skal da have nogle point ik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh... jeg jeg mon den eneste der faktisk rigtig godt kan lide Peter og Amalie, og som synes de er SÅ nuttede sammen... Og som rent faktisk blev helt glad da jeg hørte de skulle giftes :blush

Ja gu er de "dumme" og unge og tossede, og ja hun er bestemt ikke for heldig med det sproglige.... Men de er da super skønne alligevel, og jeg synes simpelthen de er så søde... Livsglade unge mennesker :loveshower

Jeg synes faktisk også at de er ret søde sammen, og ønsker dem held og lykke med et forestående bryllup. Om det holder eller ej, det er jo op til dem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har lige set et TV spot på TV3 at der kommer en ny sæson af Amalies verden, så mon ikke at det bliver her vi kan følge deres bryllup?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har lige set et TV spot på TV3 at der kommer en ny sæson af Amalies verden, så mon ikke at det bliver her vi kan følge deres bryllup?

Jo det tror jeg vi kommer til der, skal bestemt nok bliver sjovt at se :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:haha

Det skal nok holde :lol :lol :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh... jeg jeg mon den eneste der faktisk rigtig godt kan lide Peter og Amalie, og som synes de er SÅ nuttede sammen... Og som rent faktisk blev helt glad da jeg hørte de skulle giftes :blush

Ja gu er de "dumme" og unge og tossede, og ja hun er bestemt ikke for heldig med det sproglige.... Men de er da super skønne alligevel, og jeg synes simpelthen de er så søde... Livsglade unge mennesker :loveshower

Jeg kan nu også godt lide dem. :) Det forhindrer mig ikke i at sætte mig med popcorn og grine af dem, men jeg synes de virker som nogle søde og charmerende unge mennesker. :) Og selvom de ikke lige vil det samme som mig, så ser det da ud til at de har succes (altså med at blive kendte og sådan...) Ønsker absolut det bedste for dem, men nyder at kunne fnise af deres små pinligheder samtidig. :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan nu også godt lide dem. :) Det forhindrer mig ikke i at sætte mig med popcorn og grine af dem, men jeg synes de virker som nogle søde og charmerende unge mennesker. :) Og selvom de ikke lige vil det samme som mig, så ser det da ud til at de har succes (altså med at blive kendte og sådan...) Ønsker absolut det bedste for dem, men nyder at kunne fnise af deres små pinligheder samtidig. :badgirl

Ej altså... jeg kan nu heller ikke lade være med at grine af dem, for de er bare så naive somme tider, og morer mig kosteligt over Amalies "sprogblomster", som de så fint bliver kaldt :P

Men det er på den gode måde... og ikke spor ondskabsfuldt ment :)

Og helt ærligt... Tror ikke de er så meget anderledes end mange andre på samme alder..... (måske lige bortset fra sprogblomsterne ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER