Hønemor

MD skanning.

6 indlæg i dette emne

Så har vi været til MD skanning, og alt var lige som det skulle være - en lille livlig pige på 300gram <3 så vores fornemmelse om at det var en dreng, holdt ikke stik ;) nu har vi tømt hogm for alt lyserødt tøj, og fejret det med en god brunch bagefter :) ubeskrivelig følelse. Og dejligt at kunne sige HUN istedet for 'den' ..

Håber I andre har det dejligt. Sender tanker til dig, som måtte afbryde graviditeten til lille Aura :'(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej, hvor skønt :-) Kæmpe stort tillykke med jeres lille pige :-) og, hvor super hyggeligt med shopping og brunch som fejring :-) Ih, jeg kan bare slet ikk vente til det er vores tur til at komme til MD scanning! :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder som en dejlig tur! Ih glæder mig også til at vi kan sige han/hun :)

Vi må dog vente hele 18 dage endnu!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal først afsted den 1 April - vi har dog snydt lidt og fået en kønsscanning (er gift med en mand, som slet ikke kan holde ud ikke at vide det)

Men far får sin lille pige ;)

Vi glæder os til gennemscanningen, og også til at få bekræftet at det stadig er en pige jeg har i maven ;)

Jeg har været til første Jordemoder besøg i dag og hørt hjertelyd, det er altid hyggeligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med den lille pigemave. Jeg selv skal først til MD scanning d 7 april - men vi skal ikke vide hvad der gemmer sig denne gang (har sagt det begge gange, og er endt med at vide det alligevel, så nu får vi se).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt! Til lykke med en pige :-)

 

Jeg var afsted i går og vi venter os en dreng :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER