Pumpkins

Hvad har I købt til foråret?

120 indlæg i dette emne

Aha smart!! Men gir de nogen varme? Tænker hvis jeg nu er ude og cykle med vigga fx vil hun så fryse fødderne igennem eller hvad er jeres erfaring?

Thea har nogle fra celavi, og de har holdt hendes fødder godt varme vinteren igennem :) i de dage hvor det frøs mest, fik hun lov at beholde sine hjemmefutter indenunder. Man kan vist også få dem i en tyndere forårs udgave :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Thea har nogle fra celavi, og de har holdt hendes fødder godt varme vinteren igennem :) i de dage hvor det frøs mest, fik hun lov at beholde sine hjemmefutter indenunder. Man kan vist også få dem i en tyndere forårs udgave :)

Tak:) det må jeg lige undersøge så :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aha smart!! Men gir de nogen varme? Tænker hvis jeg nu er ude og cykle med vigga fx vil hun så fryse fødderne igennem eller hvad er jeres erfaring?

Dem vi har et fint varme. Nogle gange har Theodor haft en god uldsok under, hvis der har været rigtig koldt :)

Det er jo bare vigtigt at der er lidt luft - det er jo det der isolerer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kønne er de ikke, men jeg er altså gladest for overtræksfutter til udenfor. De er vandtætte og praktiske, og giver fødderne fred ;)

 

Ja dem har vi allerede :) Men tænkte mere udendørs til sommer. Men ender nok i samme sandaler fra Enfant en gang mere, de er super bløde i læderet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt

Regntøj (der mest skal bruges til de lange cykelture til og fra vs).

Forårsjakke fra name it, der er ret vandtæt , mener det var vandsøjletryk på 3000 eller 5000..

Så har E også en strikket uldtrøje som min mor har strikket og den er også super pt.

Termotøj fra Celavi, det vil de gerne have i vs og jeg er ret glad for bukserne nu her, hvor flyverdragten er lidt varm..

Nye sko, men det er bare fordi de andre er ved at være for små. Sandaler køber vi engang senere..

Jeg har købt en tynd uldhue, men faktisk bruger Edith stadig den jeg strikkede i marinould i efteråret og den regulerer varmen rigtig fint :)

Jeg tror ikke, at vi køber mere til hende. Måske nogle gummistøvler, men E har faktisk nogle termostøvler, som hun fint kan bruge lidt endnu..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lucas har softshell jakke fra esprit og softshell bukser fra name it - begge dele er vi helt vildt tilfredse med! Vi har valgt softshell til Lucas istedet for termotøj, for det har jeg haft rigtig gode erfaringer med da jeg arbejdede i en vuggestue. Og så er det meste softshell vandtæt, så det fungerer også som regntøj, det synes jeg er rigtig praktisk :)

 

Egentlig behøvede vi måske ikke at have købt regntøj til ham, men det har vi alligevel valgt at gøre, for jeg synes både det er rart at han har noget at skifte med, og så har han det også til de dage hvor det er lunt men regner meget. Regntøjet er fra colour kids og har god åndbarhed - det syntes jeg var vigtigt, fordi børn nemt kan blive svedige i regntøj der ikke er åndbart, og så bliver de nemmere kolde.

 

Af sko har vi købt et par ecco med snørebånd. Jeg synes egentlig det er rarest med velcro, også for at det er nemmere for ham selv at lære at tage skoene på, men nu fandt vi nogen lækre sko på tilbud, og jeg kan også godt se det smarte i snørebånd og de sidder perfekt på hans fod, så det er helt okay for os :)

Og så har vi købt et par Celavi gummistøvler til ham.

 

Vi er gået over til en 2-lags bomulds elefanthue istedet for uld/bomulds elefanthuen, det virker meget passende for Lucas lige nu :)

 

Ellers har han et par fleecetrøjer fra efteråret, som han stadig kan passe, og så tror jeg vidst ikke vi mangler noget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silke Elia har

Begyndersko fra Angulus

Sandaler fra Angulus

Gummistøvler fra Pom Pom

Hjemmesko fra Pom Pom

Softshelljakke fra Name It

Forårsjakke fra Mini A Ture

Termotøj fra MikkLine

Regntøj fra MikkLine

Et utal af hjemmestrikkede trøjer

Et-lags uldhue fra Joha som hun i vinters brugte til at sove med og som jeg regner med hun skal bruge når den tykke uldhue bliver for varm

Mangler en tynd pænere hue :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna har:

 

Fleece fra Pomp de Lux (købt i efteråret, men hun kan helt sikkert passe den året ud)

Regntøj fra Helly Hansen (arvet)

Gummistøvler fra Kvickly

Termostøvler fra Bundgaard (dem kan hun passe i sensommeren)

Vinterjakke fra Molo (arvet)

Sommer/forårsjakke fra Ticket 2 Heaven (kan stadig passes fra sidst år her til foråret i hvert fald). 

Striktrøje fra farmors fabrik ;)

 

Vi har lige i dag købt sko fra Ecco (de sidder så godt på hendes fod - vi er klart tilhængere af Ecco-sko fra nu af!)

ec750171_lightpurplel.purplefuchsial.pur

 

Og så tror jeg vi ender med de her sandaler fra Primigi

Primigi%20sandal%20Lars%20pink%20fuxia%2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er de sandaler, jeg har kig paa til Noah, Susanne - saa fine og hans fod(som ogsaa er bred og plat i det)m har det saa godt i Primigis fodtoej(bare ikke vinterstoevlerne...). 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er de sandaler, jeg har kig paa til Noah, Susanne - saa fine og hans fod(som ogsaa er bred og plat i det)m har det saa godt i Primigis fodtoej(bare ikke vinterstoevlerne...).

Hmm... Anna har ikke brede fødder. De er ret almindelige og smalle og lave ved vristen. Måske jeg ikke skal købe dem, så?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... Anna har ikke brede fødder. De er ret almindelige og smalle og lave ved vristen. Måske jeg ikke skal købe dem, så?

Lucas har haft både sko og støvler fra primigi, og de er rigtig gode til ham og sidder virkelig godt på foden. Han har bestemt ikk brede fødder, tror hans fødder er ret almindelige, nok endda til den smalle side. Så jeg tænker sagtens Anna vil kunne bruge dem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna har:

Fleece fra Pomp de Lux (købt i efteråret, men hun kan helt sikkert passe den året ud)

Regntøj fra Helly Hansen (arvet)

Gummistøvler fra Kvickly

Termostøvler fra Bundgaard (dem kan hun passe i sensommeren)

Vinterjakke fra Molo (arvet)

Sommer/forårsjakke fra Ticket 2 Heaven (kan stadig passes fra sidst år her til foråret i hvert fald).

Striktrøje fra farmors fabrik ;)

Vi har lige i dag købt sko fra Ecco (de sidder så godt på hendes fod - vi er klart tilhængere af Ecco-sko fra nu af!)

ec750171_lightpurplel.purplefuchsial.pur

Og så tror jeg vi ender med de her sandaler fra Primigi

Primigi%20sandal%20Lars%20pink%20fuxia%2

De Ecco sko havde jeg også kig på til Gry, men hendes lille fod kunne slet ikke fylde den ud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... Anna har ikke brede fødder. De er ret almindelige og smalle og lave ved vristen. Måske jeg ikke skal købe dem, så?

 

JO! De er slet ikke brede paa brede-Angulus maaden. De er ret almindelige, synes jeg. Jeg har lige lagt saalen fra hans sko paa saalen fra hans RAP-vinterstoevler og den er lige knap saa fodformet helt ude i spidsen, men ellers er de faktisk ret ens i formen og stort set lige brede, synes jeg - bare med pels paa RAP-saalen. Noahs fod er ogsaa smal ved vristen og det er netop derfor Primigi har fungeret saa fint for hans foedder. Naturino er f.eks. altid alt for klodset i det til ham, fordi de er for store bagtil. 

 

Saa altsaa - hans fodder er brede paa den der boernemaade, der gerne skal have plads fortil :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og Primigi bruger kromfrit laeder til skoene :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JO! De er slet ikke brede paa brede-Angulus maaden. De er ret almindelige, synes jeg. Jeg har lige lagt saalen fra hans sko paa saalen fra hans RAP-vinterstoevler og den er lige knap saa fodformet helt ude i spidsen, men ellers er de faktisk ret ens i formen og stort set lige brede, synes jeg - bare med pels paa RAP-saalen. Noahs fod er ogsaa smal ved vristen og det er netop derfor Primigi har fungeret saa fint for hans foedder. Naturino er f.eks. altid alt for klodset i det til ham, fordi de er for store bagtil. 

 

Saa altsaa - hans fodder er brede paa den der boernemaade, der gerne skal have plads fortil :)

  

Og Primigi bruger kromfrit laeder til skoene :)

Super - så er det afgjort! Og så kan jeg glemme de Naturino jeg også har overvejet ;)

Røde Primigi it is :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

   Super - så er det afgjort! Og så kan jeg glemme de Naturino jeg også har overvejet ;)

Røde Primigi it is :kiss

 

ha, win/win :loveshower 

 

Jeg tror Noah ender med at faa dem i roede eller mest sandsynligt i graa... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Johan:

 

Vindjakke fra Mini Rodini (købt hos smaahjerter.dk)

Termotøj fra CareTec (passer stadig fra sidste efterår - kan ikke huske hvor det er købt)

Forårssko fra Ecco (købt på trendsales - helt nye, til kun 200 kr inkl!)

Striktrøje fra Disana (købt hos babynature.dk)

Af sandaler har jeg kig på nogle smalle fra Angulus i brun 

Gummistøvler fra Celavi (købt hos tidtilleg.dk)

Regntøj fra Troll (købt for noget tid siden hos ansos.dk)

 

 

Bella Gry:

 

Sommerjakke fra miniature (købt hos miniature.dk)

Silkehue, kyse og vanter (strikket af mormor)

Overtræksbukser med fødder fra vogelein (købt hos filiokus.dk)

Striktrøje og uldleggins fra Disana (købt hos babynature.dk)

Når vi når sommeren skal jeg på udkig efter nogle bløde læder tullesko til hende - med mindre at hun går, så bliver det prewalkers i stedet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ha, win/win :loveshower

 

Jeg tror Noah ender med at faa dem i roede eller mest sandsynligt i graa... :)

Jep - nu har jeg købt de røde. Søren fik lov at bestemme farven :)

 

Så glæder jeg mig til de kommer! Og jeg tror hun bliver glad for dem, for hun er meget fascineret af mine nye postkasserøde sneakers ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep - nu har jeg købt de røde. Søren fik lov at bestemme farven :)

 

Så glæder jeg mig til de kommer! Og jeg tror hun bliver glad for dem, for hun er meget fascineret af mine nye postkasserøde sneakers ;)

 

De bliver saa fine til hende - og nogle gange skal de ogsaa bestemme, de kaere maend ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har købt thermosæt, som det eneste.

Hun kan stadig passe sine sko og støvler, så :-)

 

 

Skal en af dagene have prøvet regntøjet på og se om hun er vokset ud af det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt et par nye ecco sko, derudover fik hun i julegave et sæt termotøj fra nameit. Hun har en hue og en forårsjakke hun indtil videre kan passe, så der venter jeg og ser om det er nødvendigt med nyt. Regntøj købte vi et billigt fra IdaT på messe i sommers og det kan hun stadig passe. Derudover har jeg strikket en trøje til bilkørsel og sådan. Vi mangler at købe et par gummistøvler og et par sandaler.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor er det at mange køber sandaler allerede nu? Altså tænker lidt at vi er heldige med vejret hvis de kommer i brug i maj? Og fødderne kan da tage et ryk i str inden da? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor er det at mange køber sandaler allerede nu? Altså tænker lidt at vi er heldige med vejret hvis de kommer i brug i maj? Og fødderne kan da tage et ryk i str inden da? :unsure

Hvis man vil være sikker på at få lige DEN model/farve ;)

Der jeg har købt har de dog ombytningsgaranti, hvis de er for små når de skal bruges :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor er det at mange køber sandaler allerede nu? Altså tænker lidt at vi er heldige med vejret hvis de kommer i brug i maj? Og fødderne kan da tage et ryk i str inden da? :unsure

Fordi jeg igen ikke gider risikere, at der ikke er flere tilbage af dem jeg vil have! Og fordi Annas fødder ikke vokser i helt samme tempo mere, så jeg tager chancen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er købt

Termotøj

Regntøj

En overgangsjakke fra colorkids

En fleece fra pompdelux

Overtræksfutter

Hun går jo endnu ikke, så vi venter lige og ser hvad der bliver brug for :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER