Anna1980

en god graviditest bh

22 indlæg i dette emne

hej

nogle af jer, der ved hvor jeg kan købe en god bh til rimelig penge.. Jeg bruger i forvejen en 105-110 H. Men har brug for en god graviditest bh der støtter ordenligt, de andre jeg har virker dumme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Desværre ik lige mig .. For er også på jagt .. Bruger 85f normalt, og har lige fået at vide at jeg nok ska op i g skål i amme-bh .. :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og jeg troede, at jeg gik lidt alene med problemet om at få en amme-bh i en ordentlig størrelse, men kan da godt se, at mit problem ikke er nær så stort (hehe)... TAK for denne tråd!!!

Jeg plejer normalvis at bruge 80F med fast skål - skiftede så over til en 85E ganske alm. amme-bh fra H&M for godt 2 måneder siden og den kan jeg godt skyde en hvid pil efter, når jeg skal til at amme, for sådan som den sidder nu, så kan jeg umuligt passe den, når den tid kommer (de kloge siger at man går op til 2 skålstørrelser op :blink )

Jeg har fået anbefalet at gå i Change og høre på deres amme-bh'er - jeg plejer normalvis at købe alle mine bh'er der, men har aldrig set, at de også har til os mødre... Der skulle også være nogle gode nogle i mærket Cariwell og har lige fundet et par sider, hvor de også har et rimelig godt udvalg her:

Ammebh.dk

MomShells.dk

Men hvad der lige er bedst, det skal jeg ikke kunne sige... jeg tænker også det er svært at tage ud for at købe sådan nogle på forhånd, for man ved jo reelt set ikke hvor meget ens :hophop vokser...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt to af disse.... KLIK i sort...

Og de er fantastiske... Og så er det uden bøjler, så man kan sove med den på når man har født... Dvs. man kan have ammeindlæg i og slipper for at "lække" :)

De er super komfortable!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg prøvede lige at tjekke deres måle tabel.. er det mig der er tungnem, eller kan man ikke bruge den hvis man allerede i forvejen bruger en 105 H?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg prøvede lige at tjekke deres måle tabel.. er det mig der er tungnem, eller kan man ikke bruge den hvis man allerede i forvejen bruger en 105 H?

Jeg vil da tro at hvis du køber en xl så kan du passe den... Der følger jo en BH udvider med, og dem kan du også købe ekstra af i løsvægt...

Så det er bare skålen der skal passe... og den går op til I :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ved du om de kan købes i nogle fysiske butikker så jeg kunne prøve den inden jeg købte den.. Er træt af at købe tøj på nettet for at må sende det hele retur igen fordi det ikke passer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ved du om de kan købes i nogle fysiske butikker så jeg kunne prøve den inden jeg købte den.. Er træt af at købe tøj på nettet for at må sende det hele retur igen fordi det ikke passer

Jeg købte mine i Babysam :)

Men ved ikke om de har prøverum....

Og så ved jeg de har dem i Tjørring... men det er jo kun aktuelt hvis du bor i midtjylland :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så må jeg i babysam...

jeg bor på Fyn så der er lidt langt at køre ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er altså også RIGTIG gode både alm. og amme bh'er i store str .. Op til en L skål :)

http://big-beauty.dk/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt to af disse.... KLIK i sort...

Og de er fantastiske... Og så er det uden bøjler, så man kan sove med den på når man har født... Dvs. man kan have ammeindlæg i og slipper for at "lække" :)

De er super komfortable!

Dem har jeg også, og det er virkelig et af mine bedste køb overhovedet. :)

Jeg startede med 2 fra h&m, og de er bare slet, slet ikke gode.. De flytter rundt på sig, så de hjælper ikke rigtig noget. Men dem her sidder bare til og så er de rigtig behagelige at have på. :)

OG så har jeg hørt, at man helst skal undgå at have bøjle i amme-bh'er, da man kan risikere de giver brystbetændelse, fordi der er et konstant pres på brystet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så bestilte manden i dag to bh fra carriwel. Så er glæder mig til at få dem.. Har den dejligste kæreste :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har kigget på momshells og der var to fra carriwell til 250kr - men er der nogle der ved hvad fl svarer til?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har kigget på momshells og der var to fra carriwell til 250kr - men er der nogle der ved hvad fl svarer til?

Der ved hvad, hvad for noget svarer til? :blink :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ups .. Hvad en xl svarer til?:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ups .. Hvad en xl svarer til?:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ups .. Hvad en xl svarer til?:-)

Hehe... nååå :)

Jamen det kan du se her.... KLIK

(så skal du bare klikke ind på "specifikationer" nede i bunden af siden :) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay .. Jamen har lige kigget, og går på nettet med min telefon, og kan ik se nogle steder der står specifikationer? :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så får du den bare lige her i stedet :)

post-74-016879700 1296655484_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak :-) ..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har lige fået de bh'er fra carriwell.. hvor er den bare behagelig... stor succes indtil videre :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har lige fået de bh'er fra carriwell.. hvor er den bare behagelig... stor succes indtil videre :-)

Det er jeg glad for at høre.... jeg er også bare glad for mine :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER