Solvej80

Sur R.. Er tilbage i gruppen her

21 indlæg i dette emne

Hej skønne damer

Ja, jeg er så desværre ude af oktober termins gruppen, fik i går af vide at fosteret er gået til grunde 6+3. :boo Har tudet hele natten.

Nu sidder jeg bare og venter på GYN og lægen kan finde ud af hvem der vil tage mig videre, så jeg kan få en udskrabning. Kom NU!

 

Tror jeg holder en lille Babyklar pause, og så vender stærkt tilbage når vi kan prøve igen efter det her mareridt. Så er det jo godt jeg stadig har Pergotime pillerne i skuffen, og forhåbentlig kan fortsætte hvor vi slap med GYN.

 

Håber I alle er i november og december terminsgruppen når vi "ses" igen. Sender babystøv til alle :loveshower

 

Kram fra Solvej

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej skønne damer

Ja, jeg er så desværre ude af oktober termins gruppen, fik i går af vide at fosteret er gået til grunde 6+3. :boo Har tudet hele natten.

Nu sidder jeg bare og venter på GYN og lægen kan finde ud af hvem der vil tage mig videre, så jeg kan få en udskrabning. Kom NU!

 

Tror jeg holder en lille Babyklar pause, og så vender stærkt tilbage når vi kan prøve igen efter det her mareridt. Så er det jo godt jeg stadig har Pergotime pillerne i skuffen, og forhåbentlig kan fortsætte hvor vi slap med GYN.

 

Håber I alle er i november og december terminsgruppen når vi "ses" igen. Sender babystøv til alle :loveshower

 

Kram fra Solvej

 

:( Stakkels dig/jer :kram2

 

Giv jer selv lov til at være kede af det men hold også fast i, at I ved nu, at det kan lade sig gøre for jer at blive gravide. Det her æg var ikke i top, men der skal nok komme et andet, der bliver til en baby :kram

 

Tak for de søde ord. Jeg håber på novembertermin, men nu må vi se....Og så håber jeg da, at du snart kommer til at være blivende medlem i en terminstruppe :bd

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Græd endelig. Som min læge sagde til mig dengang for et år siden så er man i sorg og det skal ud af systemet.

Håber du snart får din udskrabning.

:kram

Pøj pøj fremover. Håber snart at se dig i en anden tg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor er det trist :( :kram2 håber for jer at I bliver hurtigt gravide igen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2

Der var en herinde der en gang skrev at det havde hjulpet hende meget at tænke på at der var en grund til det gik til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv øv :-( kan huske da mit gik til i 11. Uge. Det var rigtig hårdt men tænkte at der nok var en mening med det.

Håber det lykkedes for jer at blive gravid hurtigt igen :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv :( Det er jeg ked af :kram Lad os håbe, at du hopper med i en af de kommende grupper :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusinde tak alle sammen. Jeg var hos Gyn i dag, stadig intet foster, fik blodprøve, og skal igen onsdag før de vil give mig pillerne eller jeg skal til udskrab. Tror jeg tager det sidste. Alle jeg kender har ikke haft det godt med pillerne. Afhængig af mens kan vi nok blive insemineret om tre mdr. Så prøver at slippe det hele indtil da og vide jeg er i Agnetes kyndige hænder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har prøvet begge dele og synes at pillerne var nemmest. Blødte også mindre med pillerne selv lægen sagde det normalt er omvendt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusinde tak alle sammen. Jeg var hos Gyn i dag, stadig intet foster, fik blodprøve, og skal igen onsdag før de vil give mig pillerne eller jeg skal til udskrab. Tror jeg tager det sidste. Alle jeg kender har ikke haft det godt med pillerne. Afhængig af mens kan vi nok blive insemineret om tre mdr. Så prøver at slippe det hele indtil da og vide jeg er i Agnetes kyndige hænder.

Ved min MA var jeg igennem begge og jeg ved nok hvad jeg ville vælge.

Håber du får en afklaring på onsdag så i snart kan lukke bogen og starte et nyt kapitel.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor jeg føler med jer  :kram2 Knus og tanker her fra!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føler så meget med dig.

Røg selv ud af august termin gruppen for en månede siden. Min baby døde også i uge 6 men det blev først opdaget ved en skanning i uge 10.

Jeg fik pillerne for at få en medicinsk abort.

Det er det hårdeste jeg nogen sinde har prøvet. Ikke pga smerterne eller det at bløde i så lang tid efter. Det er træls. Men det er endelig også det.

Det hårdeste det er helt klart det psykiske.

Giv dig selv lov til at sørge. Du har jo mistet et lille barn. Og alle drømmene.

Men selv om det er hårdt, så er der lys på den anden side.

Der gik tre uger før mine kollegaer sagde at jeg begyndte at smile/være glad igen. (Syntes det er skræmmende at jeg må have virket så ulykkelig)

Men nu tænker ikke så meget på det mere. Og det er rart.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor trist...jeg fik medicinsk abort og synes ikke det var så slemt fysisk som jeg frygtede...

Men psykisk slog det mig helt ud sidste år...og da jeg endelig efter 4 mdr. begyndte at kravle op af det hul igen så måtte jeg desværre igennem en SA også...så for mig har sidste år været stor sorg...

Håber det kommer til at gå hurtigt for jer at komme videre og at i snart står med de magiske streger igen...

Stort kram herfra....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha hvor er vi mange med triste oplevelser herinde. Gyn sagde også mange først finder ud af det til nakkefold, at utrolig mange fostre går til i uge 7 og 8. Anede jeg ikke. Jeg glæder mig til at komme videre i morgen. Tror jeg blir rigtig ked igen når jeg bløder, men lige nu vil jeg bare gerne have det døde væv ud. Held og lykke alle piger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føler så meget med dig.

Røg selv ud af august termin gruppen for en månede siden. Min baby døde også i uge 6 men det blev først opdaget ved en skanning i uge 10.

Jeg fik pillerne for at få en medicinsk abort.

Det er det hårdeste jeg nogen sinde har prøvet. Ikke pga smerterne eller det at bløde i så lang tid efter. Det er træls. Men det er endelig også det.

Det hårdeste det er helt klart det psykiske.

Giv dig selv lov til at sørge. Du har jo mistet et lille barn. Og alle drømmene.

Men selv om det er hårdt, så er der lys på den anden side.

Der gik tre uger før mine kollegaer sagde at jeg begyndte at smile/være glad igen. (Syntes det er skræmmende at jeg må have virket så ulykkelig)

Men nu tænker ikke så meget på det mere. Og det er rart.

 

Psst, det er ikke for at jokke i noget, men du har stadigvæk en babyticker og gravidstatus. Godt at høre, at der er begyndt at blive overskud til at smile igen :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha hvor er vi mange med triste oplevelser herinde. Gyn sagde også mange først finder ud af det til nakkefold, at utrolig mange fostre går til i uge 7 og 8. Anede jeg ikke. Jeg glæder mig til at komme videre i morgen. Tror jeg blir rigtig ked igen når jeg bløder, men lige nu vil jeg bare gerne have det døde væv ud. Held og lykke alle piger.

Min læge var i hvert fald ikke overrasket over, at min MA blev opdaget 8+3.

Pøj pøj med i dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lille update. Begyndte selv at bløde, så skal til tjeck mandag for at se om livmoderen trækker sig sammen. Puha det var dejligt.

Der kom en klump ud i går, en lille en - men så sørgeligt finder jeg mig selv igang med at prøve at fiske den op, for at se om jeg kunne se noget i den, men det hele er jo så småt, så var bare sørgeligt, ynkeligt og lidt ulækkert på engang.

Nu skal jeg bare lige komme mig, for det gør sq ondt i maven og så må vi på den igen.

Har bestilt romantisk ophold om en måned, så tror jeg, at jeg er klar på romantik igen :kiss

 

Jeg kan godt se jeg ikke kan holde mig væk herinde fra.

God weekend til alle.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lille update. Begyndte selv at bløde, så skal til tjeck mandag for at se om livmoderen trækker sig sammen. Puha det var dejligt.

Der kom en klump ud i går, en lille en - men så sørgeligt finder jeg mig selv igang med at prøve at fiske den op, for at se om jeg kunne se noget i den, men det hele er jo så småt, så var bare sørgeligt, ynkeligt og lidt ulækkert på engang.

Nu skal jeg bare lige komme mig, for det gør sq ondt i maven og så må vi på den igen.

Har bestilt romantisk ophold om en måned, så tror jeg, at jeg er klar på romantik igen :kiss

Jeg kan godt se jeg ikke kan holde mig væk herinde fra.

God weekend til alle.

Har tænkt på, hvordan du havde det :kram

Har I overvejet zoneterapi/akupunktur? Vi er hoppet på akupunkturen (som med M.) denne gang.. De sidder stadig i mine ører her en uge efter.. Jeg tror på, at det gør forskellen.. Ved godt i også har Metformin, men alligevel- hvis det var en mulighed, så kan det jo ikke gøre spor skadeligt om ikke andet..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har tænkt på, hvordan du havde det :kram

Har I overvejet zoneterapi/akupunktur? Vi er hoppet på akupunkturen (som med M.) denne gang.. De sidder stadig i mine ører her en uge efter.. Jeg tror på, at det gør forskellen.. Ved godt i også har Metformin, men alligevel- hvis det var en mulighed, så kan det jo ikke gøre spor skadeligt om ikke andet..

 

Tak :)

 

Nej, skulle det virke? Jammen, jeg tror fluks jeg finder en som et par uger så, alt er velkomment. Har selv rigtig god erfaring med urtekur og sukkerfri diæt. og methformin Sidste har dog lige røget sig en tur her den sidste uges tid big time. Men nu er jeg på den igen.

Gyn sagde at når jeg havde haft første mens selv, kunne vi ved næste mens inseminere, har stadig æg pillerne - så håber på der ikke går mere end 3 mdr. Men man ved jo aldrig. Stresser lidt over de andre to blir lidt store, fylder 3 og 8 til vinter.

 

Hvordan går det hos dig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :)

Nej, skulle det virke? Jammen, jeg tror fluks jeg finder en som et par uger så, alt er velkomment. Har selv rigtig god erfaring med urtekur og sukkerfri diæt. og methformin Sidste har dog lige røget sig en tur her den sidste uges tid big time. Men nu er jeg på den igen.

Gyn sagde at når jeg havde haft første mens selv, kunne vi ved næste mens inseminere, har stadig æg pillerne - så håber på der ikke går mere end 3 mdr. Men man ved jo aldrig. Stresser lidt over de andre to blir lidt store, fylder 3 og 8 til vinter.

Hvordan går det hos dig?

Altså jeg tror på, at zoneterapi og akupunktur gjorde en forskel med M. Og "gav" os hende :) Det gjorde noget ved kroppen dengang :)

Manden havde tidligere sagt, at han synes jeg skulle prøve med det samme igen nu, men så var der jo de 2 bio, så jeg var i tvivl, om jeg havde overskuddet til mere, plus jeg lige skulle fordi nogle røvdage. Men som overraskelse havde manden så bestilt tid til akupunktur til mig i sidste uge (egentlig havde han spurgt om både zoneterapi og akupunktur, men hun havde kun tid til at sætte nåle i denne omgang). Jeg havde, if. App ÆL et sted mellem den 27/2 - 3/3, afhængig af hvordan kroppen ville te sig! Så da jeg talte med zoneterapeuten mens hun satte nålene i snakkede vi om en fremtidig plan.. Jeg skulle lade nålene sidde indtil de falder ud- og hvis der ikke er bid denne gang, så har hun afsat tid til, at jeg kan få zoneterapi og akupunktur på een gang sidst i marts (som vil være næste ÆL, igen afhængig af kroppen). Søndag havde jeg overskud til at tage en ÆL test (de var så dag 3 med nålene) og jeg har aldrig oplevet en ÆL-test bliver positiv på den måde- urinen nåede lige testområdet, så var teststregen positiv også kom kontrolstregen til sidst :O Og den var helt mørkelilla. Så jeg følte faktisk, at vi havde gjort et godt forsøg, dog ikke så meget :seng op mod ÆL, men omkring og her i ugen har det været super :) Så nu skal der igen ventes..

Forresten så rådede hun mig til at bruge babyklister, hvis jeg havde fornemmelsen af :gravid eller når jeg testede positiv- det lyder for hende som om, at det kunne være slimhinden, som ikke bliver tyk nok til ægget kan sætte sig fast.. Men samtidig bliver jeg bange for, om det så kan give endnu en MA..

Jeg synes, hvis du har lyst, at du skal overveje det alternative - jeg er glad for det, så føler jeg, at der bliver gjort mere indsats, giver det mening? :unsure

Hvis du føler dig klar, så er det da bare i gang :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg tror på, at zoneterapi og akupunktur gjorde en forskel med M. Og "gav" os hende :) Det gjorde noget ved kroppen dengang :)

Manden havde tidligere sagt, at han synes jeg skulle prøve med det samme igen nu, men så var der jo de 2 bio, så jeg var i tvivl, om jeg havde overskuddet til mere, plus jeg lige skulle fordi nogle røvdage. Men som overraskelse havde manden så bestilt tid til akupunktur til mig i sidste uge (egentlig havde han spurgt om både zoneterapi og akupunktur, men hun havde kun tid til at sætte nåle i denne omgang). Jeg havde, if. App ÆL et sted mellem den 27/2 - 3/3, afhængig af hvordan kroppen ville te sig! Så da jeg talte med zoneterapeuten mens hun satte nålene i snakkede vi om en fremtidig plan.. Jeg skulle lade nålene sidde indtil de falder ud- og hvis der ikke er bid denne gang, så har hun afsat tid til, at jeg kan få zoneterapi og akupunktur på een gang sidst i marts (som vil være næste ÆL, igen afhængig af kroppen). Søndag havde jeg overskud til at tage en ÆL test (de var så dag 3 med nålene) og jeg har aldrig oplevet en ÆL-test bliver positiv på den måde- urinen nåede lige testområdet, så var teststregen positiv også kom kontrolstregen til sidst :o Og den var helt mørkelilla. Så jeg følte faktisk, at vi havde gjort et godt forsøg, dog ikke så meget :seng op mod ÆL, men omkring og her i ugen har det været super :) Så nu skal der igen ventes..

Forresten så rådede hun mig til at bruge babyklister, hvis jeg havde fornemmelsen af :gravid eller når jeg testede positiv- det lyder for hende som om, at det kunne være slimhinden, som ikke bliver tyk nok til ægget kan sætte sig fast.. Men samtidig bliver jeg bange for, om det så kan give endnu en MA..

Jeg synes, hvis du har lyst, at du skal overveje det alternative - jeg er glad for det, så føler jeg, at der bliver gjort mere indsats, giver det mening? :unsure

Hvis du føler dig klar, så er det da bare i gang :kiss

 

Åh det lyder godt med din ÆL, jeg krydser fingre for jer!! :loveshower Hvor er han sød din mand.

Der er heldigvis en her i byen hvor vi bor, hun får et ring. Jeg er klar på alt, når jeg er fædig med at bløde - intet er helligt eller for alternativt til mig. Prøvede nålene til min 2 fødsel og har prøvet til kiropraktor, det er ok og gør slet ikke ondt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER