Frk.Lind

Jubiii endelig - et novemberbarn :)

117 indlæg i dette emne

Jubiii.. Så blev det vores tur til at få de to streger.. Testede svagt positiv 23/3 og var meget usikker og turde ikke at tro på det.. Men har her til morgen testede jeg igen og testen er stadig positiv og mere tydelig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jubiii.. Så blev det vores tur til at få de to streger.. Testede svagt positiv 23/3 og var meget usikker og turde ikke at tro på det.. Men har her til morgen testede jeg igen og testen er stadig positiv og mere tydelig

Hvis min udregning holder vil jeg have termin d. 30/11 -14.. Mandag d. 31/3 skal jeg til læge, hvor de vil lave en urintest på mig, og her skal den jo så også bare vise positiv og så må vi vente til uge 8, med at få lavet vandre journal og taget blodprøve

 

Velkommen herfra også :balloons Mon ikke det bliver et novemberbarn? :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen herfra også :balloons Mon ikke det bliver et novemberbarn? :)

Regner med at lægen også vil sige d. 30 nov. Men jeg ved nok godt vi kommer over i dec. Hvis jeg går 13 dage over tid som med min dreng

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Regner med at lægen også vil sige d. 30 nov. Men jeg ved nok godt vi kommer over i dec. Hvis jeg går 13 dage over tid som med min dreng

 

Hov, jeg kan godt se, jeg skrev november....men jeg mente december ;) Netop fordi mange går over :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej de damer, jeg har i dag været til 1. Lægebesøg og vil nu officielt melde mig ind i gruppen om et novemberbarn med termin d. 3 november. Jeg skulle efter lægen være 9+1 i dag, hvilket jeg ikke er helt overbevist om selv, da jeg har en lidt lang cyklus - men det må tiden jo vise når jeg skal til scanning.

Glæder mig til tiden sammen med jer herinde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej de damer, jeg har i dag været til 1. Lægebesøg og vil nu officielt melde mig ind i gruppen om et novemberbarn med termin d. 3 november. Jeg skulle efter lægen være 9+1 i dag, hvilket jeg ikke er helt overbevist om selv, da jeg har en lidt lang cyklus - men det må tiden jo vise når jeg skal til scanning.

Glæder mig til tiden sammen med jer herinde.

Tillykke og velkommen ind i gruppen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke til Jer alle sammen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke til Jer alle sammen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv så skete der det som ikke måtte ske, mistede i går, så må melde mig ud for denne gang :'(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv så skete der det som ikke måtte ske, mistede i går, så må melde mig ud for denne gang :'(

Ej det er ikke rigtigt... er så ked af at høre det

Masser af :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv så skete der det som ikke måtte ske, mistede i går, så må melde mig ud for denne gang :'(

Det er jeg ked af at læse :( :kram2

Jeg er desværre i samme situation som dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv så skete der det som ikke måtte ske, mistede i går, så må melde mig ud for denne gang :'(

 

:( ØV :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej det er ikke rigtigt... er så ked af at høre det

Masser af :kram

 

 

Det er jeg ked af at læse :( :kram2

Jeg er desværre i samme situation som dig.

 

 

:( ØV :kram2 :kram2

 

Tak skal i have, det var lidt af et slag. Men vi vælger at se frem ad og håber på at der ikke vil gå længe før vi igen kan melde os på banen  :)  TiaK håber at det også vil lykkes for jer igen når i er klar for det  :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv så skete der det som ikke måtte ske, mistede i går, så må melde mig ud for denne gang :'(

Åh nej. Det er jeg ked af at høre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal i have, det var lidt af et slag. Men vi vælger at se frem ad og håber på at der ikke vil gå længe før vi igen kan melde os på banen :) TiaK håber at det også vil lykkes for jer igen når i er klar for det :kram2

Tak og i lige måde. Jeg håber ikke det tærer alt for hårdt på dig. :kram2

For mig er det nu overstået og jeg går og venter på ÆL, som nok først kommer om en 3 ugers tid <_< hvis min cyklus er som den plejer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak og i lige måde. Jeg håber ikke det tærer alt for hårdt på dig. :kram2

For mig er det nu overstået og jeg går og venter på ÆL, som nok først kommer om en 3 ugers tid <_< hvis min cyklus er som den plejer.

 

Håber I begge hurtigt får 2 streger igen :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber I begge hurtigt får 2 streger igen :kram2[/quote

Det håber jeg også. Held og lykke med det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER