Frk.Lind

Jubiii endelig - et novemberbarn :)

117 indlæg i dette emne

Så vil jeg da også få meldt mig ind :-) jeg har termin d.11 november og det er vores første lille ønskebarn <3

Mange gange tillykke med jeres ønskebarn :) og velkommen til

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så vil jeg da også få meldt mig ind :-) jeg har termin d.11 november og det er vores første lille ønskebarn <3

 

Stort tillykke og velkommen til

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror også jeg ringer til dem, for bare lige at høre :) og tror nu heller ikke manden har noget imod at tage lidt tidligere fri så han kan være med.

 

Jeg er spændt på at høre hvad de siger:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er osse vores første gang, har prøvede i maaange år da jeg har PCO.. Måske man skulle betale sig fra en tidlig scanning??? Hvad sys i??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Det er osse vores første gang, har prøvede i maaange år da jeg har PCO.. Måske man skulle betale sig fra en tidlig scanning??? Hvad sys i??

 

Velkommen :balloons Jeg skal selv have en tidlig scanning 7+3, og jeg er virkelig glad for det. Jeg synes, der er meeeeeget lang tid til NF (som jeg i øvrigt ikke har fået tid til endnu), så det er rart indenfor en overskuelig fremtid at få mulighed for at få svar på, om der er hjertelyd osv. Jeg synes dog, du skal følge din mavefornemmelse - du ved bedst selv, om det er en god idé for dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja... Tror sku jeg snakker med min læge om det.. Hvad koster det?? Ikke at det skal komme an på det men så kan jeg sku finde pengene frem haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja... Tror sku jeg snakker med min læge om det.. Hvad koster det?? Ikke at det skal komme an på det men så kan jeg sku finde pengene frem haha

 

Nu ved jeg ikke hvor i landet, du bor, men hvis du fx. bor i Kbh, så er priserne fra 300 kr. for en drop inn scanning her

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så var jeg lige ved lægen og tisse, og sørme ikke om den var positiv ;) så nu er der bestilt tid til vandrejournal osv.

Har bestilt tidlig scanning, snakkede godt nok ikke med dem, men bestilte tid så jeg er 7+0 den pågældende dag, så burde være sikker :) så to uger fra nu, så finder vi ud af om der er hjerteblik og om der er en eller flere. Manden driller med at der er tvillinger, men det tror jeg nu ikke ;)

Det blev lige meget mere virkeligt nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja... Tror sku jeg snakker med min læge om det.. Hvad koster det?? Ikke at det skal komme an på det men så kan jeg sku finde pengene frem haha

Det koster 400 i Aalborg. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så var jeg lige ved lægen og tisse, og sørme ikke om den var positiv ;) så nu er der bestilt tid til vandrejournal osv.

Har bestilt tidlig scanning, snakkede godt nok ikke med dem, men bestilte tid så jeg er 7+0 den pågældende dag, så burde være sikker :) så to uger fra nu, så finder vi ud af om der er hjerteblik og om der er en eller flere. Manden driller med at der er tvillinger, men det tror jeg nu ikke ;)

Det blev lige meget mere virkeligt nu

 

 

Kender godt følelsen af at "NU det virkeligt!!" hahaha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så var jeg lige ved lægen og tisse, og sørme ikke om den var positiv ;) så nu er der bestilt tid til vandrejournal osv.

Har bestilt tidlig scanning, snakkede godt nok ikke med dem, men bestilte tid så jeg er 7+0 den pågældende dag, så burde være sikker :) så to uger fra nu, så finder vi ud af om der er hjerteblik og om der er en eller flere. Manden driller med at der er tvillinger, men det tror jeg nu ikke ;)

Det blev lige meget mere virkeligt nu :)

TILLYKKKKEEEE .... :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik vi set hjerteblink idag. Det var så fantastisk. Ka helt klart anbefale Lille Københavner scanningsklinik i Kbh. Nu ska den lille reje bar blive derinde og vokse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik vi set hjerteblink idag. Det var så fantastisk. Ka helt klart anbefale Lille Københavner scanningsklinik i Kbh. Nu ska den lille reje bar blive derinde og vokse :)

 

Hvor dejligt, stort tillykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej piger.. jeg stikker lige hovedet ind her og siger hej også.. jeg er pt sat til d. 27/10, men der er jo god chance for at trolden får fødselsdag i november :balloon :) stort tillykke med alle jeres graviditeter :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej piger.. jeg stikker lige hovedet ind her og siger hej også.. jeg er pt sat til d. 27/10, men der er jo god chance for at trolden får fødselsdag i november :balloon :) stort tillykke med alle jeres graviditeter :yay

 

:yay Yay, du skal være velkommen her :) Vi er ikke så langt som novembergruppen med tråde, men det skal nok komme  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke til alle "de nye" :yay

 

Jeg er begyndt at blive lidt "bange" for om jeg mon får termin i oktober i stedet? :O Jeg har siddet og regnet lidt på det, og det kan godt ske lægens beregning kun er en uge forkert, og så kommer jeg slet ikke i terminsgruppe med jer skønne kvinder!

Så må jeg smugkigge i oktoberterminen og finde ud af der er lige så mange skønne kommende mødre! :D :P

 

Jeg skal til første lægebesøg i dag - jeg er SÅ spændt på om jeg får lov til at få en tidlig scanning, jeg er ikke så sikker på det længere :( Men nu må vi se :)

 

 

(Denne tråd skal da vist omdøbes til "November termin - small talk" ;))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også første lægebesøg i dag - var i sidste uge oppe og få taget nogle blodprøver, men tænker ikke der er noget ved dem.

 

Håber at vores nye sofa kommer inden besøget, da jeg synes det kunne være hyggeligt at have manden med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg melder mig også på banen, med et november barn. Skal til lægen tirsdag for at være helt sikker - har to positive test og udebleven mens :) Men ud fra beregningen har jeg termin 22/11 :) 

 

Stort tillykke til alle andre november børn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også første lægebesøg i dag - var i sidste uge oppe og få taget nogle blodprøver, men tænker ikke der er noget ved dem.

 

Håber at vores nye sofa kommer inden besøget, da jeg synes det kunne være hyggeligt at have manden med :)

TILLYKKE..... ja han skal da meeed.!! :) hehe :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg melder mig også på banen, med et november barn. Skal til lægen tirsdag for at være helt sikker - har to positive test og udebleven mens :) Men ud fra beregningen har jeg termin 22/11 :)

 

Stort tillykke til alle andre november børn :)

 

TILLYYYKKKEEE.... Og velkommen i klubben.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg melder mig også på banen, med et november barn. Skal til lægen tirsdag for at være helt sikker - har to positive test og udebleven mens :) Men ud fra beregningen har jeg termin 22/11 :)

 

Stort tillykke til alle andre november børn :)

 

Velkommen til og stort tillykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke til alle "de nye" :yay

 

Jeg er begyndt at blive lidt "bange" for om jeg mon får termin i oktober i stedet? :o Jeg har siddet og regnet lidt på det, og det kan godt ske lægens beregning kun er en uge forkert, og så kommer jeg slet ikke i terminsgruppe med jer skønne kvinder!

Så må jeg smugkigge i oktoberterminen og finde ud af der er lige så mange skønne kommende mødre! :D :P

 

Jeg skal til første lægebesøg i dag - jeg er SÅ spændt på om jeg får lov til at få en tidlig scanning, jeg er ikke så sikker på det længere :( Men nu må vi se :)

 

 

(Denne tråd skal da vist omdøbes til "November termin - small talk" ;))

 

Ha ha, ja. Jeg har overvejet meget at oprette en smalltalk, men har været lidt bange for at jinx'e. Men du har ret, vi har jo lidt en smalltalk-tråd her ;) Det bliver spændende, hvad der kommer ud af lægebesøget i dag. Hvis ikke du får bevilget en scanning, var det så ikke en idé at betale sig fra det. Det er ikke så voldsomt dyrt, har jeg indtryk af :)

 

Vi har også første lægebesøg i dag - var i sidste uge oppe og få taget nogle blodprøver, men tænker ikke der er noget ved dem.

 

Håber at vores nye sofa kommer inden besøget, da jeg synes det kunne være hyggeligt at have manden med :)

 

Uhhh, hvor spændende :glad

 

Jeg melder mig også på banen, med et november barn. Skal til lægen tirsdag for at være helt sikker - har to positive test og udebleven mens :) Men ud fra beregningen har jeg termin 22/11 :)

 

Stort tillykke til alle andre november børn :)

 

TILLYKKE :balloons 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo, jeg havde godt leget med tanken om at betale sig fra en tidlig scanning, men det bliver ikke aktuel for jeg fik lov til at få en gratis :yay

Nu skal jeg ringe og bestille tid i morgen, jeg er meget spændt på hvornår der er tid!

Lægen sagde jeg bare skulle bestille tid så hurtig som muligt, men jeg tror også jeg er mere end 7+0 i dag, så det er bare med at komme i gang! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo, jeg havde godt leget med tanken om at betale sig fra en tidlig scanning, men det bliver ikke aktuel for jeg fik lov til at få en gratis :yay

Nu skal jeg ringe og bestille tid i morgen, jeg er meget spændt på hvornår der er tid!

Lægen sagde jeg bare skulle bestille tid så hurtig som muligt, men jeg tror også jeg er mere end 7+0 i dag, så det er bare med at komme i gang! :yay

 

Spændende :) Jeg har i øvrigt oprettet en smalltalk-tråd herinde nu ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER