Frk.Lind

Jubiii endelig - et novemberbarn :)

117 indlæg i dette emne

Tillykke, Tops :yay Der er da ingen tvivl :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke, Tops :yay Der er da ingen tvivl :)

Tusind mange tak og i lige måde :) ja, ved det godt, men man er jo altid så bange for at blive skuffet :)

Nu skal jeg bare lige forvandle mig til en supermor med overskud, for har både afslutning af uddannelse, bachelor og lige et bryllup der skal overståes inden, så der kommer knald på!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg melder mig også ind foreløbigt :) min mens udeblev i onsdags, så jeg tog en test fredag, to i går og en her til morgen og alle med en positiv ekstra streg, skulle jeg da mene :) har vedhæftet et billede.

Efter beregningerne har jeg vist nok termin den 17/11, jeg er helt grøn inden for babyverdenen, så har ikke helt styr på alting endnu. Lidt skræmmende men også rigtig spændende. Manden glæder sig, men er også bange for at glæde sig for tidligt, det samme med mig :) men det er også en helt uvant situation for os, vi har prøvet siden november.

Så jeg er vist 4+6 i dag.

Tillykke og velkommen til

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke og velkommen til

Tusind tak og selv tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke til Tops og velkommen til! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke til Tops og velkommen til! :loveshower

Tak TiaK, nu lade jeg lige mærke til at du allerede er mamma, så det kan være at der kommer lidt spørgsmål fra mig og til andre om også er mamma :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind mange tak og i lige måde :) ja, ved det godt, men man er jo altid så bange for at blive skuffet :)

Nu skal jeg bare lige forvandle mig til en supermor med overskud, for har både afslutning af uddannelse, bachelor og lige et bryllup der skal overståes inden, så der kommer knald på!

 

He he ja, der er altid noget....Jeg er godt nok færdiguddannet, men jeg er til gengæld nygravid samtidig med jeg pt er på studietur i udlandet med elever, og min mand er startet i nyt, krævende job, og så skal vi renovere rækkehus og flytte ind i løbet af maj/juni....samtidig med eksamensperioden. Men det er jo heldigvis en masse rare ting, og så må man vel prøve at prioritere benhårdt, hvad man vil bruge tid på og sørge for at give plads til hvile også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke til jer allesammen:) testede positiv i torsdag, og har forventet termin den 8 nov. Det er vores første og må indrømme at jeg både glæder mig, men også er nervøs for at alt nu er som det skal være. Vil gerne have at tiden kunne gå lidt hurtigt frem til første scanning, da jeg ikke tør glæde mig for meget før det ( og samtidig indeni i maven bobler det løs af spænding og glæde) Er det kun mig der har det sådan?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke til jer allesammen:) testede positiv i torsdag, og har forventet termin den 8 nov. Det er vores første og må indrømme at jeg både glæder mig, men også er nervøs for at alt nu er som det skal være. Vil gerne have at tiden kunne gå lidt hurtigt frem til første scanning, da jeg ikke tør glæde mig for meget før det ( og samtidig indeni i maven bobler det løs af spænding og glæde) Er det kun mig der har det sådan?

Du beskriver nøjagtigt hvordan jeg har det. Jeg tør ikke rigtig tro på det og samtidig er man glad for at det er lykkedes og tillykke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke til Svalen! Ih, vi bliver så dejligt mange i denne gruppe! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Andre der skal til tryghedsscanning? Vi skal på tirsdag. Er godt nok spændt og nervøs....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen, Svalen :balloons Ja, det er mange blandede følelser her i starten, fordi det jo er fantastisk, men man skal også vænne sig til tanken, OG så er der jo bekymringen for, om spiren bliver. Forhåbentlig går det dog fint :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Andre der skal til tryghedsscanning? Vi skal på tirsdag. Er godt nok spændt og nervøs....

 

Hvor langt henne er du der? Jeg skal 3/4, hvor jeg gerne skulle være 7+3 :) Ihhhhh, det måtte gerne være på fredag :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor langt henne er du der? Jeg skal 3/4, hvor jeg gerne skulle være 7+3 :) Ihhhhh, det måtte gerne være på fredag :rolleyes

Der er jeg 6+4. Og der står man kan komme fra 5+ det sted vi tager hen, så håber virkelig de kan se hjerteblink. Kan slet ikke overskue hvis der ikke er nogen spire. Fandt ud af jeg var gravid med vindæg i nov 13, eller lægerne troede det var en GUL så fik foretaget en kikkertoperation, men det viste sig så at jeg ikke havde en GUL alligevel, så beholdte begge mine æggeledere :) Men det var en ret hård tid og det har taget tid at komme over..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er jeg 6+4. Og der står man kan komme fra 5+ det sted vi tager hen, så håber virkelig de kan se hjerteblink. Kan slet ikke overskue hvis der ikke er nogen spire. Fandt ud af jeg var gravid med vindæg i nov 13, eller lægerne troede det var en GUL så fik foretaget en kikkertoperation, men det viste sig så at jeg ikke havde en GUL alligevel, så beholdte begge mine æggeledere :) Men det var en ret hård tid og det har taget tid at komme over..

 

Uha, det kan jeg godt forestille mig :kram2 Jeg læste i dag om GUL for at se, hvad jeg skulle være obs på, og det beroligede mig. Jeg hååååååber der er en fin spire, når jeg bliver scannet, men hvis det skulle være gået dårligt, så vil jeg til hver en tid hellere have en tom blommesæk end få konstateret graviditet udenfor livmoderen. Men det bliver forhåbentlig til en masse fine spirer her i novembergruppen :glad :goodluck :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Andre der skal til tryghedsscanning? Vi skal på tirsdag. Er godt nok spændt og nervøs....

 

Jeg skal til lægen på onsdag og jeg håber hun er med på at jeg skal til en tidlig scanning. Jeg tror nemlig ikke jer er så langt henne som jeg "burde" være. Lige nu har jeg faktisk officiel termin (beregnet ud fra sidste mens) d. 23. okt, men jeg er RET sikker på jeg har termin i november (derfor jeg er herinde ved jer ;)).

 

Jeg det er heldigvis ikke værre hvis jeg ikke får en tidlig scaning at så ommer nf til at ligge for tidligt og så bliver jeg jo desværre nødt til at få en ny ;)

 

Men jeg har ikke planer om at betale mig fra en tryghedsscanning (ikke lige nu i hvert fald... :whistling lad os nu se hvis lægen ikke vil give mig en tidlig scanning :whistling)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha, det kan jeg godt forestille mig :kram2 Jeg læste i dag om GUL for at se, hvad jeg skulle være obs på, og det beroligede mig. Jeg hååååååber der er en fin spire, når jeg bliver scannet, men hvis det skulle være gået dårligt, så vil jeg til hver en tid hellere have en tom blommesæk end få konstateret graviditet udenfor livmoderen. Men det bliver forhåbentlig til en masse fine spirer her i novembergruppen :glad :goodluck :bd

 

Ja var også meget lettet da jeg efter operationen fik af vide det havde været et vindæg i stedet. Men var også meget forvirret over det hele, det er ikke lige det man forestiller sig sker når man ser de to streger på testen.

 

Håber også der er en masse små dejlige spirer i novembergruppen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heeej piger,

Så melder jeg mig osse til her..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heeej piger,

Så melder jeg mig osse til her..

Testen viste positiv i onsdags.. (Alle 3!! Haha)

Umiddelbart har jeg termin 19 November.. ( yaaaaaiiiiii)

Tillykke alle sammen.. Glæder mig til at lære jer allesammen at kende, og følge jeres guldklumper i mavsen..❤

 

Velkommen til og tillykke. Jeg tror jeg på nuværende tidspunkt har testet 7 gange

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er måske oppe på de 8 tror jeg  :rolleyes men det hele er bare så surrealistisk. Senest i morges, hvor den STADIG var positiv, så nu får jeg lige ringet til lægen i dag 

 

Og så tror jeg måske også at vi betaler os fra en tidlig scanning. Når det nu er den første, kunne det være rart at se hvad der foregår derinde. Og så er vi også lidt nervøse, selvom der nu ikke skulle være noget, vi er begge sunde og raske, ryger og drikker ikke og spiser sundt :) 

 

Er en tryghedsscanning og en tidlig scanning det samme? 

 

Og mange gange tillykke til jer andre! :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor tidligt kan man se hjerteblik ved scanning? 

Hos dem jeg kigger på skrive de 7. uge, så hvis jeg er 6+2 den pågældende dag, så kan man godt se det ikke? (Det er lige den eneste ledige tid som manden kan komme med til). 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor tidligt kan man se hjerteblik ved scanning? 

Hos dem jeg kigger på skrive de 7. uge, så hvis jeg er 6+2 den pågældende dag, så kan man godt se det ikke? (Det er lige den eneste ledige tid som manden kan komme med til). 

 

jeg er 6+3 i dag og skal scannes på næste tirsdag. Men mon ikke klinikken kan give dig besked om der allerede kan ses noget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror også jeg ringer til dem, for bare lige at høre :) og tror nu heller ikke manden har noget imod at tage lidt tidligere fri så han kan være med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så vil jeg da også få meldt mig ind :-) jeg har termin d.11 november og det er vores første lille ønskebarn <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

He he ja, der er altid noget....Jeg er godt nok færdiguddannet, men jeg er til gengæld nygravid samtidig med jeg pt er på studietur i udlandet med elever, og min mand er startet i nyt, krævende job, og så skal vi renovere rækkehus og flytte ind i løbet af maj/juni....samtidig med eksamensperioden. Men det er jo heldigvis en masse rare ting, og så må man vel prøve at prioritere benhårdt, hvad man vil bruge tid på og sørge for at give plads til hvile også :)

Nu bliver jeg lige nødt til at spørge om du er skolelærer, det lyder lidt som om du har udskolingen med den kommentar ;)

Dimitterer (satser jeg da på) selv fra lærerseminariet til sommer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER