Anna1980

uha skal fortælle min mor det imorgen

25 indlæg i dette emne

er helt nervøs om igen.. skal fortælle min mor det i morgen, det bliver så spændende hvad hun siger, det er hendes første barnebarn... :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hun bliver garanteret super glad :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hun blir da helt vildt glad :loveshower Hvorfor skulle hun dog ikke blive det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun bliver helt sikkert glad...

Held og lykke med det....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun bliver da glad, det tror jeg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan har du valgt tidspunktet? Mange sigee det jo senere- fx efter uge 12. Er det en særlig lejlighed eller?

Kh Rosen (som selv holder sit kærlighedsbarn hemmeligt lidt endnu) :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er sikker på hun bliver rigtig glad :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fortæller det fordi jeg simpelthen ikke kan holde kæft ;-)

Jeg er så glad for det endelig lykkedes at jeg bliver nødt til at fortælle det... Ved godt at jeg måske burde vente, hvis nu noget går galt, men på den anden side, det er jo ikke nogen skam at vise man er ked af det og knust hvis det går galt, bank under bordet!!!

men jeg vil bare glædes over det her med min familie og bliver der sorg så deler vi den også.. Men det bliver kun glæde det er jeg sikker på! :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fortæller det fordi jeg simpelthen ikke kan holde kæft ;-)

Jeg er så glad for det endelig lykkedes at jeg bliver nødt til at fortælle det... Ved godt at jeg måske burde vente, hvis nu noget går galt, men på den anden side, det er jo ikke nogen skam at vise man er ked af det og knust hvis det går galt, bank under bordet!!!

men jeg vil bare glædes over det her med min familie og bliver der sorg så deler vi den også.. Men det bliver kun glæde det er jeg sikker på! :-)

Jeg er helt enig, jeg fortalte også mine forældre det ret hurtigt :) Og hun bliver da ellevild :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fortæller det fordi jeg simpelthen ikke kan holde kæft ;-)

Jeg er så glad for det endelig lykkedes at jeg bliver nødt til at fortælle det... Ved godt at jeg måske burde vente, hvis nu noget går galt, men på den anden side, det er jo ikke nogen skam at vise man er ked af det og knust hvis det går galt, bank under bordet!!!

men jeg vil bare glædes over det her med min familie og bliver der sorg så deler vi den også.. Men det bliver kun glæde det er jeg sikker på! :-)

Jeg kunne heller ikke lade være med at fortælle det til min mor. Jeg synes ikke, at der er nogen grund til at vente til efter uge 12 med at fortælle det til sine forældre. Hvis der skulle ske noget, er det jo rart at have nogen at tale med det om.

Men man kan jo sagtens vente med at gøre det officielt for resten af verden indtil uge 12 :-)

Held og lykke :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også sikker på hun bliver super glad :) jeg fortalte også min mor det med det samme ja faktisk alle mine nære veninder også.

jeg er en meget åben person og skulle det have gået galt (hvilket det heldigvis ikke gjorde) ja så ville jeg gerne kunne græde hos dem også :)

Tillykke med graviditeten :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fortæller det fordi jeg simpelthen ikke kan holde kæft ;-)

Jeg er så glad for det endelig lykkedes at jeg bliver nødt til at fortælle det... Ved godt at jeg måske burde vente, hvis nu noget går galt, men på den anden side, det er jo ikke nogen skam at vise man er ked af det og knust hvis det går galt, bank under bordet!!!

men jeg vil bare glædes over det her med min familie og bliver der sorg så deler vi den også.. Men det bliver kun glæde det er jeg sikker på! :-)

Jeg kunne heller ikke vente med at fortælle min mor det. Ringede til hende med det samme, næsten ;), da der kom 2 streger :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne heller ikke vente med at fortælle min mor det. Ringede til hende med det samme, næsten ;), da der kom 2 streger :D

:D Sådan var det også her :D

Kan godt forstå at du ikke kan vente og er sikker på, at hun bliver SÅ glad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hjertelig tillykke, hvor er det en dejlig nyhed :loveshower :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad sagde hun så til det?? :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad sagde den kommende mormor???? :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hun blev helt vildt glad..:loveshower Begyndte allerede at snakke om at hendes barnebarn skulle på sommerferie hos sin mormor og de bare skulle hygge. Hun håbede på en pige :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var da godt hun blev glad :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ej hvor dejligt at høre...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var godt hun blev rigtig glad.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at høre hun blev glad - man kan vel næsten heller ikke blive andet :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var godt hun blev rigtig glad.... ellers havde hun da også været et skarn :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

det var rigtigt dejlig hun blev glad... Nu venter svigerfamilien....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER