Nitzen1987

Smalltalk oktober 2014

3,532 indlæg i dette emne

Så ramte jeg 38+0 og i dag skal jeg til jordemoder. Slåsser dog med vægten da den påstår at jeg har tabt mig. Jeg ved dog at Asger har taget 1 kg på og jeg har fået vand i kroppen så synes ikke det hænger sammen.

I morgen står den på kontrol i Skejby.

Min vægt har ikke rykket sig i 3 uger! Manden siger at jeg bare ska tag det positivt. Men forhåbentlig tager tøsen hvad hun ska.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min vægt har ikke rykket sig i 3 uger! Manden siger at jeg bare ska tag det positivt. Men forhåbentlig tager tøsen hvad hun ska.

Jeg er nu ikke nervøs for den lille. Han tager rigelig på og så bliver jeg jo scannet pt hver uge. Jeg tabte mig også sidst i graviditeten sidst men synes bare det er mærkeligt at det er samtidig med at vandet i kroppen for alvor har meldt sig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom jeg til jordemoder igen. Intet at komme efter. Jm tror ikke han er så stor som scanningerne viser, men scanningerne er også med forbehold pga maven størrelse. Scanning 37+0 sagde 3600 g jm skøn i dag 38+0 er 3200-3300 g max 3400.

Og ups hun kom til at læse op fra journalen i Skejby og Asger har været på konference derude lyder det til. Men da hun på mit ansigt kunne se jeg ikke havde kendskab til det hun læste stoppede hun ret hurtig igen. Dog fik jeg hørt anbefalingen på, hvor længe jeg må få lov at gå :o men pt er det hemmeligt da den kommende moster jo også læser med ;)

Vildt og total surrealistisk at vide hvornår han nok senest kommer !!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom jeg til jordemoder igen. Intet at komme efter. Jm tror ikke han er så stor som scanningerne viser, men scanningerne er også med forbehold pga maven størrelse. Scanning 37+0 sagde 3600 g jm skøn i dag 38+0 er 3200-3300 g max 3400.

Og ups hun kom til at læse op fra journalen i Skejby og Asger har været på konference derude lyder det til. Men da hun på mit ansigt kunne se jeg ikke havde kendskab til det hun læste stoppede hun ret hurtig igen. Dog fik jeg hørt anbefalingen på, hvor længe jeg må få lov at gå :o men pt er det hemmeligt da den kommende moster jo også læser med ;)

Vildt og total surrealistisk at vide hvornår han nok senest kommer !!!!

Hmmm :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm :huh

Total uretfærdigt. I morgen har vi forhåbentlig en dato og så skal vi lige være enige om, hvor meget i skal vide denne gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har de ondeste menstruationssmerter i maven og lænden i dag. Øv og av! Orker ikke at have ondt for ingenting

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

37+0 :D

Ikke at jeg tæller ned eller noget ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

37+0 :D

Ikke at jeg tæller ned eller noget ;)

tillykke :D det er en rar milepæl at nå. :)

her har maven teet sig det meste af natten med plukveer og har stadig virkelig ondt i mit bækken, så har måtte aflyse en cafetur med en veninde, for orker ikke gåturen til metro og cafe inde i byen :( øv!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

37+0 :D

Ikke at jeg tæller ned eller noget ;)

Det er bare skønt at nå dertil!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er "kun" 35+2 synes der er langt igen, mit bækken og og skamben er i smerte..arghh avvvv.. Men maven er sunket, hvornår sank jeres?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er "kun" 35+2 synes der er langt igen, mit bækken og og skamben er i smerte..arghh avvvv.. Men maven er sunket, hvornår sank jeres?

Jeg synes ikke min er sunket, og jeg er 36+6 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min sank lidt for en god uges tid siden. Er 37+2 i dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror ikk at man vil ku se det tydeligt ved mig om maven er sunket for jeg bærer baby lavt og det har jeg gjort alle dage.

Det er desuden ikke alle maver der sunker.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror heller ikke det vil være specielt tydeligt om min synker, han har ligget meget dybt længe, med hovedet den rigtige vej og nu har det sat sig fast :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom der gang i køkkenet igen

Har bagt julemuffins og banan/choko muffins

Nu har jeg så ikk fler muffinforme så kan ikk bage mere før manden kommer hjem.

øv er ellers i rigtig overskud/bage humør

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det vildt at være inden for termin :o :glad jeg har stadig virkelig svært ved at forholde mig til det :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er "kun" 35+2 synes der er langt igen, mit bækken og og skamben er i smerte..arghh avvvv.. Men maven er sunket, hvornår sank jeres?

Jeg er 38+2 og min mave sidder meget højt - så den er ikke sunket overhovedet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu op hvor det niver og stikker i mit underliv i dag! Det gør ret ondt. Og hans hoved står allerede fast ifølge jordemoderen, så det kan vel næsten ikke være det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var stensikker på, at jeg vågnede i nat pga af en kraftig plukve / ve... Har hidtil ikke kunnet mærke mine plukveer, kan det være en rigtig ve???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke mærket så meget til baby de sidste dage... han plejer at være meget aktiv om formiddagen og igen efter aftensmaden. I dag har det kun været lidt kortvarrigt møffen indtil videre :/ synes heller ikke sparkene er så voldsomme længere, han maser mere når det endelig er

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var stensikker på, at jeg vågnede i nat pga af en kraftig plukve / ve... Har hidtil ikke kunnet mærke mine plukveer, kan det være en rigtig ve???

Rigtige veer tager til i styrke og kommer med jævne mellemrum/intervaller

Men plukveer kan altså være grumme her til sidst.

Har selv nogen der gør pænt ondt både om dagen og om natten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtige veer tager til i styrke og kommer med jævne mellemrum/intervaller

Men plukveer kan altså være grumme her til sidst.

Har selv nogen der gør pænt ondt både om dagen og om natten.

Ja det er selvf. rigtigt nok.. Og jeg har kun haft den ene og den startede vitterligt på den ene side af rygsøjlen og fortsatte i et "bælte" rundt om maven om til den anden side af rygsøjlen..

Tænker der skulle komme flere af slagsen hvis det er en rigtig ve :)

Underlig fornemmelse når jeg intet har mærket til dét før - og det gjorde sgu ondt i ca. 1 minuts tid ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er selvf. rigtigt nok.. Og jeg har kun haft den ene og den startede vitterligt på den ene side af rygsøjlen og fortsatte i et "bælte" rundt om maven om til den anden side af rygsøjlen..

Tænker der skulle komme flere af slagsen hvis det er en rigtig ve :)

Underlig fornemmelse når jeg intet har mærket til dét før - og det gjorde sgu ondt i ca. 1 minuts tid ;)

Og det er ikke bare hende der ridser hieroglyffer på indersiden? :p :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyh vand i fødderne..

Har ellers besøg af min mor i disse dage, når manden alligevel er i Hamburg til imorgen aften, men det er begrænset hvor meget jeg kan.

Ligger pt med fødderne højt, mens hun går i haven og dræber ukrudt :)

Skal love for væsken har invaderet min krop.

Har taget 2 kg på i den sidste uge, og størstedelen må være havnet i mine stakkels fødder :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke mærket så meget til baby de sidste dage... han plejer at være meget aktiv om formiddagen og igen efter aftensmaden. I dag har det kun været lidt kortvarrigt møffen indtil videre :/ synes heller ikke sparkene er så voldsomme længere, han maser mere når det endelig er

Det er normalt pga pladsen blir træng. Der er ikke så god plads til deres spark, så derfor mærker vi mere bevægelse og møffen.

Men du må jo ringe til fg, hvis du er bekymret.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER