Nitzen1987

Smalltalk oktober 2014

3,532 indlæg i dette emne

Helt ærlig, så ville jeg også brække mig hvis ALT havde med sex at gøre :kram

Det dræner mig ihvertfald for energi.

Og har så dårlig samvittighed over at være glad for, når han er ude af huset som i aften.

Føler mig bare kvalt.

Luksus problem egentlig, men et kæmpe problem for mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan sagtens følge dig..... MEN....... Jeg kan også sagtens følge din mand og hans holdning til, at der er andre måder at "lette trykket" på end ved bare at knalde. Det gælder om at være kreativ ;)

Men helt klart det er da irriterende hvis AL snak vendes til sex....

 

Jep, der er da masser af måder at lette trykket på, men det kan da godt være at det ikke lige er det man har mest lyst til,hverken nu hvor hun er oppustet og får kvalme ved alt der handler om sex (så skulle jeg ikke hvert fald IKKE presses til at tage en for holdet), eller senere hvor man er øm, træt og udkørt efter en fødsel og det første stykke tid med en helt nyfødt lille baby :).. Så må han lige tage sig lidt sammen og ordne det selv ;). Men jeg går også fuldstændig i baglås hvis jeg bliver presset til noget jeg ikke har lyst til :P..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep, der er da masser af måder at lette trykket på, men det kan da godt være at det ikke lige er det man har mest lyst til,hverken nu hvor hun er oppustet og får kvalme ved alt der handler om sex (så skulle jeg ikke hvert fald IKKE presses til at tage en for holdet), eller senere hvor man er øm, træt og udkørt efter en fødsel og det første stykke tid med en helt nyfødt lille baby :).. Så må han lige tage sig lidt sammen og ordne det selv ;). Men jeg går også fuldstændig i baglås hvis jeg bliver presset til noget jeg ikke har lyst til :P..

Går også i baglås, hvis jeg bliver presset.

Især nu.

Synes bare ikke det er for meget forlangt, at han tager en smule hensyn til, at tingene for mit vedkommende ikke er de samme som før.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Går også i baglås, hvis jeg bliver presset.

Især nu.

Synes bare ikke det er for meget forlangt, at han tager en smule hensyn til, at tingene for mit vedkommende ikke er de samme som før.

 

Det synes jeg heller ikke det er :kram men det er da også træls for ham, jeg vil da helst også have at min kæreste står på spring hver gang jeg har lyst, sådan ser virkeligheden bare ikke ud :P.. Men hvad forventer han når babyen kommer? :s

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det synes jeg heller ikke det er :kram men det er da også træls for ham, jeg vil da helst også have at min kæreste står på spring hver gang jeg har lyst, sådan ser virkeligheden bare ikke ud :P.. Men hvad forventer han når babyen kommer? :s

Ja, min står så klar, her er det bare mig, der ikke gider :)

Aner ikke, hvad han har tænkt sig.

Det finder vi ud af til den tid :S

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville nok tage en forventningsafstemmende snak. Og ikke bare tage det som det kommer, for når først baby er der vil du være endnu mere følsom og så skal der måske ikke så meget til før der bliver råbt højt.

Så hellere tage den nu om at han altså skal forvente at klare trykket selv. Ikke fordi du ikke stadig kan li ham, men fordi overskudet ikke er der.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville nok tage en forventningsafstemmende snak. Og ikke bare tage det som det kommer, for når først baby er der vil du være endnu mere følsom og så skal der måske ikke så meget til før der bliver råbt højt.

Så hellere tage den nu om at han altså skal forvente at klare trykket selv. Ikke fordi du ikke stadig kan li ham, men fordi overskudet ikke er der.

Det er også det, jeg er igang med at forberede ham på.

At han er selv nødt til at klare det, for mit største fokus er baby, og så har jeg ikke nødvendigvis overskud til også at klare hans behov.

Tror han blev klogere igår, selvom det dog blev over SMS, men det må tiden vise :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noget helt andet.

Der er lagersalg i Låsby idag.

Håber på at kunne få fingrene i en af de Voksiposer, de har sat ned til 1000 kr :yay

Det er halv pris, så det ville være dejligt.

Andre der skal afsted?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Låsby....? Hvor ligger det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Låsby....? Hvor ligger det?

Sidste afkørsel på motorvejen fra Århus mod Silkeborg.

Det er i Børnebiksen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidste afkørsel på motorvejen fra Århus mod Silkeborg.

Det er i Børnebiksen.

Arg, det er så lige en kilomet eller 300 for langt væk fra København :-/ ØV, gad godt at købe en voksipose...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, der er et stykke :-/

Men I må da have masser af lagersalg derovre?

Ja, det er et super tilbud.

Ved ikke hvor mange der kommer fra morgenen af, men har tænkt at stå klar en halv time før de åbner og håbe, det er nok.

VIL have den ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, der er et stykke :-/

Men I må da have masser af lagersalg derovre?

Ja, det er et super tilbud.

Ved ikke hvor mange der kommer fra morgenen af, men har tænkt at stå klar en halv time før de åbner og håbe, det er nok.

VIL have den ;)

Helt ærligt, så ved jeg godt, at jeg er dårlig til sådan noget i forvejen med at finde lagersalg etc. men kan simpelthen ikke finde nogle andet end med "dyrt mærketøj"...

Så hvis nogen kender til noget.... Ja såååå...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt ærligt, så ved jeg godt, at jeg er dårlig til sådan noget i forvejen med at finde lagersalg etc. men kan simpelthen ikke finde nogle andet end med "dyrt mærketøj"...

Så hvis nogen kender til noget.... Ja såååå...

Du er ikke den eneste.

Jeg var til det forleden med Ejsikkelej, hedder det vist.

Synes ikke det var super billigt.

Jeg vil hellere afsted, hvor der er alt andet end mærketøj.

Især i starten synes jeg det er fjollet at købe alt det dyre.

Det sker ihvertfald ikke herhjemme :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er ikke den eneste.

Jeg var til det forleden med Ejsikkelej, hedder det vist.

Synes ikke det var super billigt.

Jeg vil hellere afsted, hvor der er alt andet end mærketøj.

Især i starten synes jeg det er fjollet at købe alt det dyre.

Det sker ihvertfald ikke herhjemme :D

Må indrømme at herhjemme bliver der kun købt tøj på udsalg hovedsageligt fra H&M og hvad jeg lige falder over af billige varer.

Når baby så kun bruger 2-3 str. pr. år (så er den vel ca 2,5-3 år) så kan vi tale om at købe dyrere tøj...

Dog har manden min og jeg lige den aftale om at købe en RØVDYR sparkedragt fra DiorBaby når vi kommer til Paris til Juni... That's it...!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må indrømme at herhjemme bliver der kun købt tøj på udsalg hovedsageligt fra H&M og hvad jeg lige falder over af billige varer.

Når baby så kun bruger 2-3 str. pr. år (så er den vel ca 2,5-3 år) så kan vi tale om at købe dyrere tøj...

Dog har manden min og jeg lige den aftale om at købe en RØVDYR sparkedragt fra DiorBaby når vi kommer til Paris til Juni... That's it...!

Ja, det er lidt fjollet at købe det dyre i starten, når der bliver brugt i en måned max.

Så hellere vente.

Jeg er normalt ikke til brugt tøj, men man kan købe posevis af brugt tøj på dba til ingen penge.

Det kommer jeg til at benytte mig af i starten.

Plus h&m i stor stil :)

Kan da heller ikke garantere, vi ikke køber et par dyre ting, men det kan man jo også bedre "tillade" sig så.

Uhh en Dior dragt.

Den venter jeg spændt på billede af :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

der er mange lagersalg at finde på lagersalg.com - også for børnetøj og udstyr. Den bliver opdateret løbende med kommende lagersalg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er lidt fjollet at købe det dyre i starten, når der bliver brugt i en måned max.

Så hellere vente.

Jeg er normalt ikke til brugt tøj, men man kan købe posevis af brugt tøj på dba til ingen penge.

Det kommer jeg til at benytte mig af i starten.

Plus h&m i stor stil :)

Kan da heller ikke garantere, vi ikke køber et par dyre ting, men det kan man jo også bedre "tillade" sig så.

Uhh en Dior dragt.

Den venter jeg spændt på billede af :)

Jeg lover at der kommer billede SÅ SNART den er købt og vi er hjemme fra Paris... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

der er mange lagersalg at finde på lagersalg.com - også for børnetøj og udstyr. Den bliver opdateret løbende med kommende lagersalg

Det vil jeg da lige tjekke ud når jeg kommer hjem. Fedt, tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

der er mange lagersalg at finde på lagersalg.com - også for børnetøj og udstyr. Den bliver opdateret løbende med kommende lagersalg

Den er nemlig super god.

Det er også der, jeg kigger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay vi er enige om et drengenavn og et pigenavn :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay vi er enige om et drengenavn og et pigenavn :yay

Yai!!! Vi er også enige om navnet, men kigger stadig:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay vi er enige om et drengenavn og et pigenavn :yay

Vi har kun drengenavnet, så håber det holder stik :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har kun drengenavnet, så håber det holder stik :)

Det er hemmeligt indtil vi kender kønnet og familien har fået besked. Desværre. Men min søster er herinde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er hemmeligt indtil vi kender kønnet og familien har fået besked. Desværre. Men min søster er herinde.

Helt ok :)

Hvornår finder I ud af kønnet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER