Nitzen1987

Smalltalk oktober 2014

3,532 indlæg i dette emne

manden tager lige en ekstra dag på barsel, da vi er blevet indlagt til udredning

hepper på gode fødsler til jer andre :)

Øv håber i bliver klogere. Vi er desværre også indlagt igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv håber i bliver klogere. Vi er desværre også indlagt igen.

det håber jeg også. Næste skridt er røngten af hele kroppen for at sikre at alt sidder som det skal. Synes snart han har fået nok stråling i sit korte liv (allerede 6 billeder). Derefter finder de ud af om og hvilke blodprøver han skal have lavet.

- men lige nu synes jeg det hårdeste er uvisheden om det skyldes en knoglesygdom... Og så er det ikke så fedt at blive observeret for om jeg passer ham ordentligt, selvom det er for at udelukke at det er min skyld. Øv altså!

Hvorfor er i indlagt igen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg føler mig såmænd heller ikk klar / fortryder lidt / vil gerne vente

men den her limbotilstand hvor der bare INTET sker er så frustrerende!

Ved jo at der skal ske noget snart og så vil jeg bare gerne ha det overstået.

føler mig svag med den her kæmpemave der gir ondt i lænden og gør at jeg ikke kan så meget. Træt af at være træt. Træt af ikke at sove ordentligt.

Bare træt af at være gravid over tid!

Jeg kan sagtens følge dig.

Stilstanden og den besværede krop er frygtelig, så håber snart der sker noget :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det håber jeg også. Næste skridt er røngten af hele kroppen for at sikre at alt sidder som det skal. Synes snart han har fået nok stråling i sit korte liv (allerede 6 billeder). Derefter finder de ud af om og hvilke blodprøver han skal have lavet.

- men lige nu synes jeg det hårdeste er uvisheden om det skyldes en knoglesygdom... Og så er det ikke så fedt at blive observeret for om jeg passer ham ordentligt, selvom det er for at udelukke at det er min skyld. Øv altså!

Hvorfor er i indlagt igen?

En meget lille mistanke om nyrebækken betændelse har indlagt os igen indtil den som minimum er af eller bekræftet det. Så vi napper da et par dage mere i Skejby. Kan godt forstå dine tanker mht til stråling. Asger skal også udsættes for en del her til november.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg føler mig såmænd heller ikk klar / fortryder lidt / vil gerne vente

men den her limbotilstand hvor der bare INTET sker er så frustrerende!

Ved jo at der skal ske noget snart og så vil jeg bare gerne ha det overstået.

føler mig svag med den her kæmpemave der gir ondt i lænden og gør at jeg ikke kan så meget. Træt af at være træt. Træt af ikke at sove ordentligt.

Bare træt af at være gravid over tid!

Sådan skal det åbenbart føles at gå over tid :s, er i hvert fald enig i det hele, og tager pt daglige tudeture over hvor uoverskueligt alt føles :s..

Men vestøv til dig, så håber jeg vi begge går i fødsel meget snart!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes egentlig, at jeg klarer den ret godt på overtid. Min datter har ferie i den her uge, så vi hygger :) vi har bagt kanelsnegle i dag og i går bagte vi chokolademuffins - hvad skal det ikke ende med :lol Jeg er bare ved at være mega træt af de krampesmerter som jeg får i lysken - det gør så mega ondt! :boo mine ben knækker fuldstændig sammen under mig når de kommer :(

I morgen skal jeg ud og have endnu en omgang zoneterapi hos min tante, måske hun kan hjælpe min krop til at modne lidt mere op for fødslen, vilhelst undgå igangsættelse....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes egentlig, at jeg klarer den ret godt på overtid. Min datter har ferie i den her uge, så vi hygger :) vi har bagt kanelsnegle i dag og i går bagte vi chokolademuffins - hvad skal det ikke ende med :lol Jeg er bare ved at være mega træt af de krampesmerter som jeg får i lysken - det gør så mega ondt! :boo mine ben knækker fuldstændig sammen under mig når de kommer :(

I morgen skal jeg ud og have endnu en omgang zoneterapi hos min tante, måske hun kan hjælpe min krop til at modne lidt mere op for fødslen, vilhelst undgå igangsættelse....

Totalt overskudsagtigt :D

Håber behandlingen virker så du slipper for igangsættelse :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har idag fået foreviget baby Sara på de skønneste prinsesse-diva-blonder-perler-tyl-billeder... Jeg glæder mig ovenud meget til at få dem :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har idag fået foreviget baby Sara på de skønneste prinsesse-diva-blonder-perler-tyl-billeder... Jeg glæder mig ovenud meget til at få dem :kuller

det lyder dejligt :D du må endelig vise resultatet her inde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det lyder dejligt :D du må endelig vise resultatet her inde :)

Det kan du tro jeg skal gøre. De skal bare lige igennem de prof. hænder først :)

Hvordan går det med lillemandens albue?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan skal det åbenbart føles at gå over tid :s, er i hvert fald enig i det hele, og tager pt daglige tudeture over hvor uoverskueligt alt føles :s..

Men vestøv til dig, så håber jeg vi begge går i fødsel meget snart!

:bd til os begge!

Er nået så langt så selvom jeg hele tiden har sagt jeg ikk vil føde i dag så må han egentlig godt komme.

Gider ikk mer! :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:bd til os begge!

Er nået så langt så selvom jeg hele tiden har sagt jeg ikk vil føde i dag så må han egentlig godt komme.

Gider ikk mer! :boo

Jeg havde satset på i dag :( men der sker ingenting! I morgen skal jeg til jordemoder, hvor hysteriskt tror i man skal græde før hun gør noget?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde satset på i dag :( men der sker ingenting! I morgen skal jeg til jordemoder, hvor hysteriskt tror i man skal græde før hun gør noget?

Jeg kan først ringe til fødegangen torsdag for at få hindeløsning og det er jo slet slet ikke sikkert det giver noget som helst :( og derfra ved jeg så ikke hvad de vil. Det tager de først stilling til der.

Få nu bare den unge ud!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:bd til os begge!

Er nået så langt så selvom jeg hele tiden har sagt jeg ikk vil føde i dag så må han egentlig godt komme.

Gider ikk mer! :boo

Håber han snart kommer ud til dig :kram2

Og et stort tillykke med fødselsdagen :balloon

Håber den trods alt bliver god :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber han snart kommer ud til dig :kram2Og et stort tillykke med fødselsdagen :balloonHåber den trods alt bliver god :)

Tak! :)

God skal den nok blive. Manden er sød og forkæler mig :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan først ringe til fødegangen torsdag for at få hindeløsning og det er jo slet slet ikke sikkert det giver noget som helst :( og derfra ved jeg så ikke hvad de vil. Det tager de først stilling til der.

Få nu bare den unge ud!

I det mindste vil de gøre noget fra på torsdag :) det er da rart at have en dag :) og tillykke med fødselsdagen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I det mindste vil de gøre noget fra på torsdag :) det er da rart at have en dag :) og tillykke med fødselsdagen!

Tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Asgers prøver er blanke og vi er udskrevet igen :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Asgers prøver er blanke og vi er udskrevet igen :yay

Dejligt Britta.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så ser man at novemberterminen er begyndt!

Jeg føler mig overhalet! Baby kom så ud!

Skønt at prøverne har clearet ham britta!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger.

Jeg stopper med at skrive om Asgers sygdom herinde. Det skal ikke fylde smalltalken. Jeg har i stedet oprettet hans egen tråd under andet, når noget går anderledes.

Og lad os så snart få nogle flere fødsler :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forstående Britta - men jeg lytter gerne, hvis der er noget.

----

Kan i andre så se at få poppet jeres babyer ud ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi er sendt hjem på orlov. Skal møde torsdag og have svar på undersøgelsen og så bliver vi forhåbentlig udskrevet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så ser man at novemberterminen er begyndt!

Jeg føler mig overhalet! Baby kom så ud!

Skønt at prøverne har clearet ham britta!

Der burde bestemt være en form for køkultur i det her fødselsnoget!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der burde bestemt være en form for køkultur i det her fødselsnoget!

Ja helt ærligt. Først blev jeg overhalet på "blive gravid" fronten og nu dælme ogs på føde delen. Min tålmodighed er slet ikke så stor.

MIN tur! Nu tak!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER