Nitzen1987

Smalltalk oktober 2014

3,532 indlæg i dette emne

Forstår også de er nysgerrige men de forventer vel ikke en besked om at mit vand er gået, jeg har veer hver 5 minut eller at jeg er 4 cm åben?? Altså de vil vide om han er ude? Den nyhed tror jeg nok at vi som forældre er helt vilde med at ville fortælle folk og vise folk vores lille vidunder.

Min mor ville elske at få alle de andre informationer også ;), hun har dog fået af vide at hun bliver informeret når han er kommet ud og vi lige har fået lidt tid til at være overvældede ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I hear you girls!

Har det på nøjagtig samme måde!

Kom nu lad der bare ske NOGET! Om det så er den der skide slimprob der efterlader en vandmand i mine trusser og der stadig ikke kommer veer. Bare der dog skete NOGET.

Er træt af folk der spørg og jeg er seriøst begyndt at overveje ikke at svare. Og når jeg så har født ringe kl 2-3 stykker om natten at NU var han født. De ville jo såååå gerne vide det :klap

Som om det gør nogen forskel at der lige går lidt tid før de får den oplysning. Skal sq nok sige det når han er kommet ud.

Indtil da:hold kæft! Hvis du vil vide hvordan jeg har det, så besøg mig og medbring en form for kage! :sandie

Ja nemlig, der må gerne bare ske et eller andet, det behøver ikke være veer eller vand der går, bare det er et tegn på at kroppen da i det mindste arbejder på at blive klar!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har aldrig prøvet at nå termin så har ikke prøvet den utålmodighed i beskriver.

Håber snart der sker noget for jer :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor ville elske at få alle de andre informationer også ;), hun har dog fået af vide at hun bliver informeret når han er kommet ud og vi lige har fået lidt tid til at være overvældede ;)

  

Ja nemlig, der må gerne bare ske et eller andet, det behøver ikke være veer eller vand der går, bare det er et tegn på at kroppen da i det mindste arbejder på at blive klar!

ja skulle ikke undre mig at hun gerne ville det. Min svigermor ville nok heller ikk ha noget imod det, men hun får nok en info om at vi kører på fg. Afhængig af hvad tid det blir. For de skal passe vores hund :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er det faktisk manden der er mest udsat for spørgsmål om jeg har født, når han er på arbejde. Han arbejder som vagt i et storcenter, så han omgåes mange butiksansatte når han er på arbejde og alle er interesserede i at vide om jeg har født :) han siger selv, at det letteste ville være, hvis han tog et skilt om halsen, hvorpå der står "nej min kone har ikke født endnu" :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lidt i tvivl om, hvorvidt jeg har haft tegnblødning her til morgen :unsure

Er ret sikker på, at det var tegnblødning jeg havde i morges - der kom nemlig en omgang mere, da jeg var på toilet i eftermiddags sammen med en masse sej udflåd (måske slimproppen?)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ret sikker på, at det var tegnblødning jeg havde i morges - der kom nemlig en omgang mere, da jeg var på toilet i eftermiddags sammen med en masse sej udflåd (måske slimproppen?)

Uhh, måske det bliver til en fødsel på terminsdatoen så? :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh, måske det bliver til en fødsel på terminsdatoen så? :yay

Tja det er da ikke utænkeligt, men der kan jo også sagtens gå en uge inden der sker noget. Det fortæller jo bare at kroppen modner op til fødslen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tja det er da ikke utænkeligt, men der kan jo også sagtens gå en uge inden der sker noget. Det fortæller jo bare at kroppen modner op til fødslen :)

Ja, det giver ikke mere end en indikation, men det er vel også fint :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er det faktisk manden der er mest udsat for spørgsmål om jeg har født, når han er på arbejde. Han arbejder som vagt i et storcenter, så han omgåes mange butiksansatte når han er på arbejde og alle er interesserede i at vide om jeg har født :) han siger selv, at det letteste ville være, hvis han tog et skilt om halsen, hvorpå der står "nej min kone har ikke født endnu" :lol

 

Min far siger at flere mennesker ringede til ham for et par dage siden, der hvor der var storm (vores søn skal jo hedde Storm), for at se om de havde hørt noget om hvordan jeg havde det :P.. Som sagt er der ingen der tør hverken ringe eller skrive til mig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min far siger at flere mennesker ringede til ham for et par dage siden, der hvor der var storm (vores søn skal jo hedde Storm), for at se om de havde hørt noget om hvordan jeg havde det :P.. Som sagt er der ingen der tør hverken ringe eller skrive til mig ;)

Ha ha, det er dog ikke sket her.

Vores skal jo også hedde Storm.

Her går de direkte til mig med spørgsmål.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha, det er dog ikke sket her.

Vores skal jo også hedde Storm.

Her går de direkte til mig med spørgsmål.

Synes også det er ret sjovt ;). Du er åbenbart ikke hysterisk nok :p, min mor har vidst advaret folk om ikke at ringe til mig, men jeg tror heller ikke de ville få andet svar end "ork ja, vi fødte sidste uge, vi følte bare ikke lige at du skulle vide det". Det har i hvert fald været tendensen når folk har kigget på min gravide mave og spurgt om der er sket noget (?!) at jeg er kommet til at svare "jada, havde bare vænnet mig sådan til maven at jeg nu går rundt med en sofapude!"..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes også det er ret sjovt ;). Du er åbenbart ikke hysterisk nok :p, min mor har vidst advaret folk om ikke at ringe til mig, men jeg tror heller ikke de ville få andet svar end "ork ja, vi fødte sidste uge, vi følte bare ikke lige at du skulle vide det". Det har i hvert fald været tendensen når folk har kigget på min gravide mave og spurgt om der er sket noget (?!) at jeg er kommet til at svare "jada, havde bare vænnet mig sådan til maven at jeg nu går rundt med en sofapude!"..

:haha

Er desværre ikke god til snappy comebacks :klap

Har vist heller ikke været så udsat som dig.

Det har mest været mine forældre, der har "plaget" mig med mange spørgsmål.

Men skal vi ikke satse på, vi snart slipper for negative svar og i stedet kan overraske med, at drengene er ude ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes også det er ret sjovt ;). Du er åbenbart ikke hysterisk nok :p, min mor har vidst advaret folk om ikke at ringe til mig, men jeg tror heller ikke de ville få andet svar end "ork ja, vi fødte sidste uge, vi følte bare ikke lige at du skulle vide det". Det har i hvert fald været tendensen når folk har kigget på min gravide mave og spurgt om der er sket noget (?!) at jeg er kommet til at svare "jada, havde bare vænnet mig sådan til maven at jeg nu går rundt med en sofapude!"..

:haha :haha :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:haha

Er desværre ikke god til snappy comebacks :klap

Har vist heller ikke været så udsat som dig.

Det har mest været mine forældre, der har "plaget" mig med mange spørgsmål.

Men skal vi ikke satse på, vi snart slipper for negative svar og i stedet kan overraske med, at drengene er ude ;)

Tror ikke jeg har været mere udsat end de fleste, jeg begyndte bare at irritere mig over det allerede inden det begyndte (jaja, sådan tager vi sorgerne på forskud åbenbart), så jeg har været irriteret længe XD..

Jo lad os det! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så gik vandet og veerne er igang.

Vandet gik kl. 00.24 og lige nu bider veerne godt til.

Av for dælen.

Føler mig ikke klar lige nu og er lidt i panik, for det gør fandme ondt..

Prøv at sove lidt... min bare mås :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så gik vandet og veerne er igang.

Vandet gik kl. 00.24 og lige nu bider veerne godt til.

Av for dælen.

Føler mig ikke klar lige nu og er lidt i panik, for det gør fandme ondt..

Prøv at sove lidt... min bare mås :klap

Spændende. God fødsel :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay god fødsel :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så gik vandet og veerne er igang.

Vandet gik kl. 00.24 og lige nu bider veerne godt til.

Av for dælen.

Føler mig ikke klar lige nu og er lidt i panik, for det gør fandme ondt..

Prøv at sove lidt... min bare mås :klap

God fødsel, Camilla :bd :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føler mig en smule snydt! Gik i seng i går, med det jeg var sikker på var opstartsveer. Føltes som stride menstruationssmerter kom i intervaller på ca. 10-15 minutter og varede ca. 40 sekunder. Vågnede så omkring kl. 3, hvor de stadig var der. Intervallerne var dog kortet ned til ca. 5 minutter og varigheden sat op til ca. 60 sekunder. Jeg ligger og tager tid i et kvarters tid, hvorefter jeg falder i søvn. Og her til morgen er der så ikke en skid :bask :numse har dog stadig tegnblødning

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så gik vandet og veerne er igang.

Vandet gik kl. 00.24 og lige nu bider veerne godt til.

Av for dælen.

Føler mig ikke klar lige nu og er lidt i panik, for det gør fandme ondt..

Prøv at sove lidt... min bare mås :klap

god fødsel! Øj jeg misunder dig!

Føler mig en smule snydt! Gik i seng i går, med det jeg var sikker på var opstartsveer. Føltes som stride menstruationssmerter kom i intervaller på ca. 10-15 minutter og varede ca. 40 sekunder. Vågnede så omkring kl. 3, hvor de stadig var der. Intervallerne var dog kortet ned til ca. 5 minutter og varigheden sat op til ca. 60 sekunder. Jeg ligger og tager tid i et kvarters tid, hvorefter jeg falder i søvn. Og her til morgen er der så ikke en skid :bask :numse har dog stadig tegnblødning

havde også noget der mindede om noget i går aftes. Men det døde så da vi gik i seng.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih det er jo spændende herinde :)

Jeg sidder og venter på min sundhedsplejerske. Hun kommer kl. 10. Asger sover og manden og Felix er kørt til Fyn og skal til grænsen og handle til barnedåb bagefter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en dag med "kom nu i gang dumme krop!"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Asger vil fremad i livet. 3 uger gammel og vejer 4220 g og måler 55,5 cm. Han følger kurven så flot og man kan ikke se hans 10 dages indlæggelse på den :) og han kan mere end han skal med at holde øjenkontakt. Så mor her er stolt af sin lille dreng :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så gik vandet og veerne er igang.

Vandet gik kl. 00.24 og lige nu bider veerne godt til.

Av for dælen.

Føler mig ikke klar lige nu og er lidt i panik, for det gør fandme ondt..

Prøv at sove lidt... min bare mås :klap

God fødsel!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER