Snartmortil4

Første medlem af denne gruppe ;o)

34 indlæg i dette emne

Hejsa..

 

Jeg er så den første der melder mig på banen i denne terminsgruppe. 

 

Jeg testede positiv igår, og igen idag. Jeg er i dag 4+0. Det er mit 4. barn som ligger og spire i min krop, glæder mig sindsyg meget til vi skal være forældre endnu en gang.

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej :) tillykke med spiren, jeg testede positivt sidste fredag og har lige fået det bekræftet ved lægen i dag :) er 4+2 og det bliver min første :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været i behandling (icsi) og efter første forsøg fik jeg positiv resultat i dag.

Er også 4+2 og glæder mig vildt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er gravid med nr. 2 og er i dag 5+5. Jeg skal til lægen og have lavet vandrejournal i morgen - glæder mig til at være officielt gravid :)

 

Jeg var faktisk gravid i 2013, men havde en MA den 28. oktober da jeg var 12+0. Jeg regner bestemt med, at det går bedre denne gang!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg venter vores andet barn og er 6+0 og hører vel både til i denne gruppe og lidt i september med SM-termin udregnet til d. 2/10, men med formodet PKS bliver det nok i september anyways. Men vil i hvert fald følge meget med i denne gruppe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Melder mig også - venter nr 2. Er ca 6+0 i dag. Det er lidt usikkert pga scanningerne ikke har ku givet gode nok billeder til at ku måle.

Har dog været igennem kraftige blødninger to dage. Men i følge en gu og blodprøver ser alt ok ud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op vi bliver mange :). Hvor er det hyggeligt!! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke allesammen.

Jeg hører også til her. Har testet positivt siden mandag og tester lige en sidste gang imorgen:-)

Jeg er 5+0 idag og venter mit 3. (og sidste) barn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej med jer :D 

 

Jeg testede positiv i nat, så nu kan jeg vist også tillade at melde mig ind her. Jeg drømte 4 gange i træk at jeg forsøgte med en graviditetstest, forsøgte at sove mellem hver gang, men da jeg blev ved med at drømme det stod jeg op og fik 2 streger. SÅ fedt - og sejt at vi er så mange herinde

Tillykke til alle jer  :stork

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eeeeej må jeg også være med?

Jeg testede første gang fredag D. 31. Januar MEGET, MEGET svag positiv. Søndag den 2. Februar var den noget tydligere men fortsat svag. Efter 5 dage og 7 GT's er jeg nu 5+2 med formodet termin d. 9. Oktober 2014...

Hvor i landet kommer i alle fra?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber også at jeg på tirsdag tør melde min ankomst sådan helt for alvor. Der skal jeg scannes og tjekkes for om der er liv. Burde nu ikke være i tvivl for jeg har det virkelig dårligt med kvalme og opkast.

Så må vi se hvornår min rigtige profil tages i brug igen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber også at jeg på tirsdag tør melde min ankomst sådan helt for alvor. Der skal jeg scannes og tjekkes for om der er liv. Burde nu ikke være i tvivl for jeg har det virkelig dårligt med kvalme og opkast.

Så må vi se hvornår min rigtige profil tages i brug igen ;)

Jeg vil glæde mig til at høre nærmere. Hvor langt er du henne siden du bliver scannet tirsdag allerede?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil glæde mig til at høre nærmere. Hvor langt er du henne siden du bliver scannet tirsdag allerede?

På tirsdag forventes det at jeg er 6+5. Så det bliver spændende om scanningen viser det samme og om der er et hjerte der slår :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På tirsdag forventes det at jeg er 6+5. Så det bliver spændende om scanningen viser det samme og om der er et hjerte der slår :)

Åh okey, er det en selvbetalt tryghedsscanning?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh okey, er det en selvbetalt tryghedsscanning?

Nej jeg har fået en henvisning af lægen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej jeg har fået en henvisning af lægen :)

Så krydser vi fingre for at de ser liv på scanningen :)!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eeeeej må jeg også være med?

Jeg testede første gang fredag D. 31. Januar MEGET, MEGET svag positiv. Søndag den 2. Februar var den noget tydligere men fortsat svag. Efter 5 dage og 7 GT's er jeg nu 5+2 med formodet termin d. 9. Oktober 2014...

Hvor i landet kommer i alle fra?

Jeg er fra Aalborg :) hvad med jer andre :)?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er fra Frederiksberg :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I september gruppen er der en emne der hedder status på september gruppen. Den kunne I jo kopiere herover for oktober.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg melder forsigtigt min ankomst herinde :) Jeg testede svagt positivt i fredags og i dag var testen klar og tydelig :) har regnet mig frem til at være 4+3 i dag (måske 4+4) så har termin d. 16. Oktober :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har oprettet en "status for oktobertermin"

 

håber i vil være med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har oprettet en "status for oktobertermin"

 

håber i vil være med :)

Har udfyldt den og har faktisk været så fræk at tilføje to punkter i min: "alder" og "kommer fra"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg melder forsigtigt min ankomst herinde :) Jeg testede svagt positivt i fredags og i dag var testen klar og tydelig :) har regnet mig frem til at være 4+3 i dag (måske 4+4) så har termin d. 16. Oktober :)

 

Iiiih :loveshower :loveshower :loveshower

Hvor er det fedt! Tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle sammen

 

Er i dag 5+0, det er min første graviditet, så forvent en masse tossede spørgsmål fra mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle sammen

 

Er i dag 5+0, det er min første graviditet, så forvent en masse tossede spørgsmål fra mig

Forvent ikke at vi alle kan svare :p det er også min den første ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER