Snartmortil4

Første medlem af denne gruppe ;o)

34 posts in this topic

Hejsa..

Jeg er så den første der melder mig på banen i denne terminsgruppe. 

Jeg testede positiv igår, og igen idag. Jeg er i dag 4+0. Det er mit 4. barn som ligger og spire i min krop, glæder mig sindsyg meget til vi skal være forældre endnu en gang.

Hej :) tillykke med spiren, jeg testede positivt sidste fredag og har lige fået det bekræftet ved lægen i dag :) er 4+2 og det bliver min første :)

Annonce ♥

Jeg har været i behandling (icsi) og efter første forsøg fik jeg positiv resultat i dag.

Er også 4+2 og glæder mig vildt!

Annonce ♥

Jeg er gravid med nr. 2 og er i dag 5+5. Jeg skal til lægen og have lavet vandrejournal i morgen - glæder mig til at være officielt gravid :)

Jeg var faktisk gravid i 2013, men havde en MA den 28. oktober da jeg var 12+0. Jeg regner bestemt med, at det går bedre denne gang!

Annonce ♥

Jeg venter vores andet barn og er 6+0 og hører vel både til i denne gruppe og lidt i september med SM-termin udregnet til d. 2/10, men med formodet PKS bliver det nok i september anyways. Men vil i hvert fald følge meget med i denne gruppe :)

Annonce ♥

Melder mig også - venter nr 2. Er ca 6+0 i dag. Det er lidt usikkert pga scanningerne ikke har ku givet gode nok billeder til at ku måle.

Har dog været igennem kraftige blødninger to dage. Men i følge en gu og blodprøver ser alt ok ud.

Annonce ♥

Hold da op vi bliver mange :). Hvor er det hyggeligt!! :D

Annonce ♥

Tillykke allesammen.

Jeg hører også til her. Har testet positivt siden mandag og tester lige en sidste gang imorgen:-)

Jeg er 5+0 idag og venter mit 3. (og sidste) barn.

Annonce ♥

Hej med jer :D 

Jeg testede positiv i nat, så nu kan jeg vist også tillade at melde mig ind her. Jeg drømte 4 gange i træk at jeg forsøgte med en graviditetstest, forsøgte at sove mellem hver gang, men da jeg blev ved med at drømme det stod jeg op og fik 2 streger. SÅ fedt - og sejt at vi er så mange herinde

Tillykke til alle jer  :stork

Annonce ♥

Eeeeej må jeg også være med?

Jeg testede første gang fredag D. 31. Januar MEGET, MEGET svag positiv. Søndag den 2. Februar var den noget tydligere men fortsat svag. Efter 5 dage og 7 GT's er jeg nu 5+2 med formodet termin d. 9. Oktober 2014...

Hvor i landet kommer i alle fra?

Annonce ♥

Jeg håber også at jeg på tirsdag tør melde min ankomst sådan helt for alvor. Der skal jeg scannes og tjekkes for om der er liv. Burde nu ikke være i tvivl for jeg har det virkelig dårligt med kvalme og opkast.

Så må vi se hvornår min rigtige profil tages i brug igen ;)

Annonce ♥

Jeg håber også at jeg på tirsdag tør melde min ankomst sådan helt for alvor. Der skal jeg scannes og tjekkes for om der er liv. Burde nu ikke være i tvivl for jeg har det virkelig dårligt med kvalme og opkast.

Så må vi se hvornår min rigtige profil tages i brug igen ;)

Jeg vil glæde mig til at høre nærmere. Hvor langt er du henne siden du bliver scannet tirsdag allerede?

Annonce ♥

Jeg vil glæde mig til at høre nærmere. Hvor langt er du henne siden du bliver scannet tirsdag allerede?

På tirsdag forventes det at jeg er 6+5. Så det bliver spændende om scanningen viser det samme og om der er et hjerte der slår :)

Annonce ♥

På tirsdag forventes det at jeg er 6+5. Så det bliver spændende om scanningen viser det samme og om der er et hjerte der slår :)

Åh okey, er det en selvbetalt tryghedsscanning?

Annonce ♥

Åh okey, er det en selvbetalt tryghedsscanning?

Nej jeg har fået en henvisning af lægen :)

Annonce ♥

Nej jeg har fået en henvisning af lægen :)

Så krydser vi fingre for at de ser liv på scanningen :)!

Annonce ♥

Eeeeej må jeg også være med?

Jeg testede første gang fredag D. 31. Januar MEGET, MEGET svag positiv. Søndag den 2. Februar var den noget tydligere men fortsat svag. Efter 5 dage og 7 GT's er jeg nu 5+2 med formodet termin d. 9. Oktober 2014...

Hvor i landet kommer i alle fra?

Jeg er fra Aalborg :) hvad med jer andre :)?

Annonce ♥

Jeg er fra Frederiksberg :-)

Annonce ♥

I september gruppen er der en emne der hedder status på september gruppen. Den kunne I jo kopiere herover for oktober.

Annonce ♥

Jeg melder forsigtigt min ankomst herinde :) Jeg testede svagt positivt i fredags og i dag var testen klar og tydelig :) har regnet mig frem til at være 4+3 i dag (måske 4+4) så har termin d. 16. Oktober :)

Annonce ♥

Har oprettet en "status for oktobertermin"

håber i vil være med :)

Annonce ♥

Har oprettet en "status for oktobertermin"

håber i vil være med :)

Har udfyldt den og har faktisk været så fræk at tilføje to punkter i min: "alder" og "kommer fra"

Annonce ♥

Jeg melder forsigtigt min ankomst herinde :) Jeg testede svagt positivt i fredags og i dag var testen klar og tydelig :) har regnet mig frem til at være 4+3 i dag (måske 4+4) så har termin d. 16. Oktober :)

Iiiih :loveshower :loveshower :loveshower

Hvor er det fedt! Tillykke :loveshower

Annonce ♥

Hej alle sammen

Er i dag 5+0, det er min første graviditet, så forvent en masse tossede spørgsmål fra mig

Annonce ♥

Hej alle sammen

Er i dag 5+0, det er min første graviditet, så forvent en masse tossede spørgsmål fra mig

Forvent ikke at vi alle kan svare :p det er også min den første ;)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now