Babybebs

All up in my face

172 indlæg i dette emne

Har jeg netop gjort i dag, da jeg jo ved mens kommer i weekenden når jeg er på p-piller og spurgte derfor om vi for en sikkerheds skyld ikke kunne få vandskanningen mandag eller tirsdag men der var ikke noget og gøre da vi også skal have noget undervisning men det kommer an på hvad skanningen viser.. :(

Argh øv!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvordan går det Solvej og Linomus??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen jeg fik mens i går og snakkede med klinikken i dag og skal så vandscannes tirsdag i næste uge :) så den uge skal bare gå stærkt :) hvordan går det med dig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej hvor dejligt Linomus!!!!

Årh det bliver spændende hvad den så siger.

Vi fik et kæmpe chok i nat. Jeg vågnede kl 4, var lige ved at tro jeg havde tisset i sengen, men det gik hurtig op for mig at det var blod!

Efter mange forsøg fik vi fat i de rigtige folk på sygehuset. Og halv 6 var vi på skadestuen uheldigvis fik vi en ærgerlig lægevagt! hun kunne ikke lave en gyn undersøgelse pga for stor blødning hun sagde, uden belæg for noget (self andet end blødningen) at det var jo nok en abort og hvor var det synd for os aede osv. vi blev send videre og fik en reservelæge som inden for 3 min havde sagt fire gange at hun var så træt og at det var derfor hun måske vrøvlede... hmmmm. men hun lovede hun skulle nok kunne undersøge mig, til sidst skulle jeg scannes. og der var den fiiinest lillebaby. med hjerte blink, og for det ikke skal være løgn lå med hænderne foran ansigtet og lavede "vinke" bevægelser, nøj så græd jeg!!! årsag til blødningen kunne de ikke sige men har virkelig knoklet på den sidste uge:/ måske det har gjort det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen jeg fik mens i går og snakkede med klinikken i dag og skal så vandscannes tirsdag i næste uge :) så den uge skal bare gå stærkt :) hvordan går det med dig?

Sådan så sker der noget :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej hvor dejligt Linomus!!!!

Årh det bliver spændende hvad den så siger.

Vi fik et kæmpe chok i nat. Jeg vågnede kl 4, var lige ved at tro jeg havde tisset i sengen, men det gik hurtig op for mig at det var blod!

Efter mange forsøg fik vi fat i de rigtige folk på sygehuset. Og halv 6 var vi på skadestuen uheldigvis fik vi en ærgerlig lægevagt! hun kunne ikke lave en gyn undersøgelse pga for stor blødning hun sagde, uden belæg for noget (self andet end blødningen) at det var jo nok en abort og hvor var det synd for os aede osv. vi blev send videre og fik en reservelæge som inden for 3 min havde sagt fire gange at hun var så træt og at det var derfor hun måske vrøvlede... hmmmm. men hun lovede hun skulle nok kunne undersøge mig, til sidst skulle jeg scannes. og der var den fiiinest lillebaby. med hjerte blink, og for det ikke skal være løgn lå med hænderne foran ansigtet og lavede "vinke" bevægelser, nøj så græd jeg!!! årsag til blødningen kunne de ikke sige men har virkelig knoklet på den sidste uge:/ måske det har gjort det.

 

Shit en omgang. Det må godt nok have været en stor forskrækkelse. Det er godt at høre baby har det godt. Så må du da endelig til at slappe mere af. Skal du ikke kontrolleres igen og bløder du stadig?

 

Jeg har spist min sidste Pergotime i dag og i morgen, onsdag og torsdag står den på Gonal. Torsdag scanning og forhåbentlig en tid til inseminering ugen efter. Har også hentet Otrivillen (æg sprøjten), så jeg er SÅ klar. Er begyndt til fitness igen, udover min daglige 8 km cykeltur, og nu også skåret endnu mere ind til benet i diæten. Den skal sq være der nu. Sagde GYN også, så det bliver hun holdt oppe på!! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej hvor dejligt Linomus!!!!

Årh det bliver spændende hvad den så siger.

Vi fik et kæmpe chok i nat. Jeg vågnede kl 4, var lige ved at tro jeg havde tisset i sengen, men det gik hurtig op for mig at det var blod!

Efter mange forsøg fik vi fat i de rigtige folk på sygehuset. Og halv 6 var vi på skadestuen uheldigvis fik vi en ærgerlig lægevagt! hun kunne ikke lave en gyn undersøgelse pga for stor blødning hun sagde, uden belæg for noget (self andet end blødningen) at det var jo nok en abort og hvor var det synd for os aede osv. vi blev send videre og fik en reservelæge som inden for 3 min havde sagt fire gange at hun var så træt og at det var derfor hun måske vrøvlede... hmmmm. men hun lovede hun skulle nok kunne undersøge mig, til sidst skulle jeg scannes. og der var den fiiinest lillebaby. med hjerte blink, og for det ikke skal være løgn lå med hænderne foran ansigtet og lavede "vinke" bevægelser, nøj så græd jeg!!! årsag til blødningen kunne de ikke sige men har virkelig knoklet på den sidste uge:/ måske det har gjort det.

Ja men så bliver det nok bare ikke i den her måned vi kommer i gang men sårn er det så :)

Kæft et chok og nogle skod læger!! Men så dejligt at hører at baby har det godt.. Kan godt forstå du græd ovenpå den oplevelse!! Så er det afslapning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Shit en omgang. Det må godt nok have været en stor forskrækkelse. Det er godt at høre baby har det godt. Så må du da endelig til at slappe mere af. Skal du ikke kontrolleres igen og bløder du stadig?

 

Jeg har spist min sidste Pergotime i dag og i morgen, onsdag og torsdag står den på Gonal. Torsdag scanning og forhåbentlig en tid til inseminering ugen efter. Har også hentet Otrivillen (æg sprøjten), så jeg er SÅ klar. Er begyndt til fitness igen, udover min daglige 8 km cykeltur, og nu også skåret endnu mere ind til benet i diæten. Den skal sq være der nu. Sagde GYN også, så det bliver hun holdt oppe på!! :D

Uhhh hvor spændende for jer :) så skal den altså også bare være der :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej spændende nyt fra jer begge!!

Så bliver det da også nu Solvej, det kunne være SÅ fedt for jer!! Spændende med i morgen!

 

Linomus: Selv om der er trukket noget ud så tror jeg det kommer til at hjælpe meget at få svar på vandscanningen og vide hvad man så har i vente!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg blevet vandskannet og der er passage :) jubbbii.. Så vi skal til sådan noget undervisning i IUI d. 20 maj og skal så igen på p-piller men det passer meget godt på hvornår jeg ellers ville have haft mens.. Så vi regner med første forsøg bliver i juni.. Ret vildt og tænke på sys jeg..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg blevet vandskannet og der er passage :) jubbbii.. Så vi skal til sådan noget undervisning i IUI d. 20 maj og skal så igen på p-piller men det passer meget godt på hvornår jeg ellers ville have haft mens.. Så vi regner med første forsøg bliver i juni.. Ret vildt og tænke på sys jeg..

Det er jo lige om lidt så:-) Undervisning? I sprøjten? Det er ret nemt. Se evt video hos Novo nordisk er præcis samme som med deres novolog pen. Man skruer stikker og færdig. Jeg fik det kun vist ca et min af GYN. Og det gør ikke ondt. Så er det din tur lige om lidt til baby, Yeah.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jo lige om lidt så:-) Undervisning? I sprøjten? Det er ret nemt. Se evt video hos Novo nordisk er præcis samme som med deres novolog pen. Man skruer stikker og færdig. Jeg fik det kun vist ca et min af GYN. Og det gør ikke ondt. Så er det din tur lige om lidt til baby, Yeah.

Jahhhh!!! Det er lige om lidt.. Tror det også er en masse andre ting vi får af vide.. Min kæreste kan i hvert fald nemt stikke mig eftersom han er Falckredder :) men man skal have undervisning inden man kan gå igang og det kører de kun en gang i måneden.. Håber virkelig der kommer en lille bebs ud af det.. Vil være så fantastisk.. Hvornår ved i om du er gravid?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jahhhh!!! Det er lige om lidt.. Tror det også er en masse andre ting vi får af vide.. Min kæreste kan i hvert fald nemt stikke mig eftersom han er Falckredder :) men man skal have undervisning inden man kan gå igang og det kører de kun en gang i måneden.. Håber virkelig der kommer en lille bebs ud af det.. Vil være så fantastisk.. Hvornår ved i om du er gravid?

Jammen så er du i gode hænder. Også hvis du føder pludseligt hjemme. Den 19 skal jeg have blodprøve, men den 15 er det fjorten dage siden inseminationen. Så prøver nok at teste den 17. Syntes jeg tolker alt muligt, bryster, stikken murren i underlivet, lugte madglæde...men er måske bare hormonsprøjten der forsat spøger. Gjorde den fjorten dage sidst.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt Linomus!!! Hvordan var det så?? Gjorde det så nas som vi var nervøse for?? Det passer da også rimelig fint i forhold til bryllup! Ej spændende!

 

Solvej80 Jeg kender det godt med alle symptomerne selv om jeg ikke fik noget hormon så spiller kroppen bare nogle gange en et pus, hvilket resulterede i jeg første ledige tid efter jul fik tid hos egen læge for jeg var sikker på jeg var gravid!! Ville have været 3+ lidt og viste sig også der ikke var tegn på graviditet.

 

Men men men havde slet ikke så mange symptomer! Eller behandling. Det må ikke være til at vente til den 15-19!!! Ihh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jammen så er du i gode hænder. Også hvis du føder pludseligt hjemme. Den 19 skal jeg have blodprøve, men den 15 er det fjorten dage siden inseminationen. Så prøver nok at teste den 17. Syntes jeg tolker alt muligt, bryster, stikken murren i underlivet, lugte madglæde...men er måske bare hormonsprøjten der forsat spøger. Gjorde den fjorten dage sidst.

Hehe ja er jeg heldigvis :)

Uhhhh det bliver så spændende for jer :) den har bare og være der.. Ja om en 3-4 uger skulle jeg gerne kunne tale med om hormoner :) hehe..

Men det er jo allerede i næste uge du så kan teste.. Men tiden følelse self lang..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt Linomus!!! Hvordan var det så?? Gjorde det så nas som vi var nervøse for?? Det passer da også rimelig fint i forhold til bryllup! Ej spændende!

 

Solvej80 Jeg kender det godt med alle symptomerne selv om jeg ikke fik noget hormon så spiller kroppen bare nogle gange en et pus, hvilket resulterede i jeg første ledige tid efter jul fik tid hos egen læge for jeg var sikker på jeg var gravid!! Ville have været 3+ lidt og viste sig også der ikke var tegn på graviditet.

 

Men men men havde slet ikke så mange symptomer! Eller behandling. Det må ikke være til at vente til den 15-19!!! Ihh

Jeg vil sige at det gjorde pænt nas... Det følelse som de vildeste mens smerte kramper.. Og det gjorde også rigtig ondt bagefter.. Men altså det var da til og overleve... Er glad for det er overstået.. Det passer super i forhold til bryllup.. Og hvis det ikke lykkes i juni tror jeg vi venter med forsøg nr. 2 til efter brylluppet..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay ikke vildt behageligt!! Men det var rigtig godt når det resulterede i gode nyheder. 

Jeg har været glad for vi ikke har bryllup før. Men vi har jo virkelige også været uheldige. Men bare med kvalme osv. Så havde bryllup ski været hård.

Vi er først i sidste uge begyndt at kunne koncentrer os lidt igen om planlægningen. Hvad med jer har i "styr" på de store ting :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay ikke vildt behageligt!! Men det var rigtig godt når det resulterede i gode nyheder.

Jeg har været glad for vi ikke har bryllup før. Men vi har jo virkelige også været uheldige. Men bare med kvalme osv. Så havde bryllup ski været hård.

Vi er først i sidste uge begyndt at kunne koncentrer os lidt igen om planlægningen. Hvad med jer har i "styr" på de store ting :)

Jeg er også lidt nervøs for om hvis jeg bliver gravid i juni at det så bliver for hårdt med brylluppet i august men har det så også sådan at det må jeg bare overkomme for det er altså en drøm at skulle have et barn og så må jeg sku bare klare det.. Og desuden så ved jeg ikke hvorfor men har en eller anden ide om at det sikkert alligevel ikke sker første gang.. Det tror min chef så ;) haha..

Puhh synes vi stadigvæk mangler en del ting men mange af tingene kan jeg først ordne efter d. 1 juli når vi ved hvor mange der kommer.. Derudover er jeg ved og få styr på al med tidsbestilling til frisør, brudekjole osv.. Så skal nok nå det.. Hvad med jer?? Er i klar? Skal i have kirkebryllup?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe ja er jeg heldigvis :)

Uhhhh det bliver så spændende for jer :) den har bare og være der.. Ja om en 3-4 uger skulle jeg gerne kunne tale med om hormoner :) hehe..

Men det er jo allerede i næste uge du så kan teste.. Men tiden følelse self lang..

Ja tiden især den sidste uge er såååå lang. Men tester ikke igen så tosset som sidste mdr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det må være svært at lade være, men samtidig er det vel også hårdt at teste, hvis det så er for tideligt og derfor viser negativt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Solvej: 

Jeg har helt ondt i fingrene af at krydse fingre for ønsket resultat håber i har fået det! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Solvej:

Jeg har helt ondt i fingrene af at krydse fingre for ønsket resultat håber i har fået det! :kiss

Desværre. Er gået ret ned på det. Men tager sidste forsøg og så er det det. Holder en pause herinde fra en mdr så kommer jeg retur med næste mdr resultat. Skal lige tænke på lidt andet. Pøj pøj så længe. Kom med et scannings billede når du har, er SÅ spændende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kan kun forstille mig hvor hårdt det er at gå igennem og kan godt forstå du vil holde en pause her inde fra jeg sender de varmeste tanker til dig!!! Nu sender jeg normalt ikke kram i flæng men sender dig det største virtuelle knus. Det skal sku nok komme, selv om vejen er skide hård!!!

Du skriver bare hvis du får lyst!!!! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Linomus jeg ved ikke hvordan det er sket men har slet ikke set din sidste besked!!!
Ja man får sku pludselige en anden prioritet brylluppet skulle bare være "sådan og sådan" og så måtte vi spare lidt ekstra på tingende

i hverdagen for at kunne opnå hvad vi ville.

men nu syntes jeg det har ændret sig meget!! pludselig er jeg fx fuldstændig lige glad med bryllups kagen og meget mere

afslappet omkring kjolen, havde jo købt i okt. da jeg lidt have opgivet at projekt baby lige ville ske. men nu ser det jo ud til der

skal indkøbes en ny. vil helst ikke ligne en marengs(staves?)

men nu har i fået styr på musik, i dag har vi bestilt ringende og jeg har bestilt frisøren. nu er det den kære bordpynt det gælder.
ja vi skal giftes i domkirken i Viborg.

hvad med jer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan gik det i går, Linomus? :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER