Babybebs

All up in my face

172 indlæg i dette emne

Hehe okay er måske også langt fra liggesår men keder mig bare utrolig meget!!

Ja vi skal også afsted torsdag, kl. 11,20 det bliver en meget spændende dag.

Krydser fingere for jer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hehe okay er måske også langt fra liggesår men keder mig bare utrolig meget!!

Ja vi skal også afsted torsdag, kl. 11,20 det bliver en meget spændende dag.

Krydser fingere for jer!

Hehe ja kan godt forstå du keder dig.. Når man bare ingenting må.. Så du får måske bare set noget tv?

Nårh ja det er lidt senere end mig..

Ja det bliver da en rigtig spænende dag i morgen.. Er ret nervøs.. Men det er bare en helt alm skanning..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg krydser fingre for jer begge i morgen. Jeg skal også 8.30 er spændt på om jeg har lavet æg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg krydser fingre for jer begge i morgen. Jeg skal også 8.30 er spændt på om jeg har lavet æg.

Nej hvor spænenden.. Det er da en meget interessant dag i morgen :)

En der er gravid..

En som er ordentligt igang

Og en her som afventer hvad der skal ske

Vi er vist meget bredt repræsenteret her..

Det bliver da spænende i morgen..

Er lidt spændt på om de evt kan se om jeg er ved og danne et æg.. Da jeg jo gerne skulle have ÆL inden for de næste 4-5 dage

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bliver en dag med spændende opdateringer!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå jeg har været inde og blive skannet nu og det så sku skidt ud!! :(

Mens er ikke på vej da min slimhinde er ret tynd, har heller ikke nogle æg på vej :( så skal starte op på p-piller nu og så tage en omgang og afvente mens og så vandskannes!!

Nøj hvor er det træls.. Men priser mig lykkelig for jeg ikke bare afventede..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en træls nyhed Linomus!!!

Men helt sikkert som du siger det er godt du har reageret!! Og har godt nok hørt p pillerne kan være til god hjælp, selv om man syntes det er lidt modsat.

Der skal nok snart komme gode nyheder jeres vej!!! Bare hold modet oppe!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en træls nyhed Linomus!!!

Men helt sikkert som du siger det er godt du har reageret!! Og har godt nok hørt p pillerne kan være til god hjælp, selv om man syntes det er lidt modsat.

Der skal nok snart komme gode nyheder jeres vej!!! Bare hold modet oppe!!

Ej know :( men har nok heller ikke spist helt PCO rigtigt her i den forgående måned pga flytning.. Så var det lidt nogle hurtige lette løsninger.. Men øv hvor er det træls.. Havde håbet hun havde sagt at der er et fint æg på vej.. Men næææ :(

Hvordan så baby ud ved dig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke nemt at overholde det når man har travlt, men det er måske god motivation for at gøre ekstra ved det næste mdr det og p piller er måske det er kan gøre underværker!

 

Det var meget forvirrende, det gode var at der var hjerteslag og baby voksede, men der var noget de ikke kunne forstå, først var det bare Rita men så kaldte hun Helle til men de kunne ikke præcist fortælle hvad det er. Så det tog toppen af min glæde. Men H2B er helt lykkelig og fortæller det alle mulige gutter han spiller med, søøøøød.

Nu ser vi næste torsdag, en uge mere som sygmeldt, tør stadig ikke helt at tro på det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan gik det hos dig solvej80

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej babybebs

Sagde de ikke hvad der var det underlige? Hvad tænker du? Kunne det have været en tvilling siden du har blødt? Dejligt dejligt baby er der endnu.

Jammen jeg fik go til insemination mandag aften, skal tage sprøjten søndag tidlig morgen. Jubiii er juleaften. Den skal sq bare være der. Orker snart ikke mere.

Det er noget rod med dig linomus men godt du tog derhen. Det er bare så ærgerligt når man nu går og venter på at komme videre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var det de mente ved den første scanning, men spurgte direkte om det ikke stadig var en mulighed og det kunne de ikke sige. Så det er noget uvist syntes jeg humøret går også noget op og ned.

 

Fedt det bliver da utrolig spændende krydser finger for det lykkes!! Har i haft mange forsøg?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var det de mente ved den første scanning, men spurgte direkte om det ikke stadig var en mulighed og det kunne de ikke sige. Så det er noget uvist syntes jeg humøret går også noget op og ned.

Fedt det bliver da utrolig spændende krydser finger for det lykkes!! Har i haft mange forsøg?

Nå ok. Det lyder underligt de ikke kan sige mere. Hvornår skal du afsted igen ? Det værste er sq usikkerhed.

Det er første forsøg af tre. Men lige inden vi skulle starte forsøg i start feb var jeg spontant gravid og mistede da jeg var 7 uger henne. Havde en dårlig fornemmelse fra start dog. Var slet ikke dårlig som ved de to andre. Og fik en tidlig scanning med en lille stille plet i. Få dage senere aborterede jeg. Men fik heldigvis mens 4 uger efter aborten og så kunne vi fortsætte planen med insemination. Er så spændt vil bare gerne være gravid igen nu! Jeg har været på methformin siden start oktober. Og vi har været igang siden aug. Ja ved der er mange der er igang meget længere men vidste med Pco så jeg blev bare sendt til gyn med det samme. Sidste gang tog det to mdr. Og der havde vi forventet et år. Var meget forvirrende også for Gyn, hi hi. Denne gang omvendt, ha ha men sådan er det. Ikke noget der kan planlægges.

Har I været igang længe?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nej der er en ting som er helt sikkert!! Det kan ikke planlægges.

Vi smed p pillerne juni snart to år siden, har haft en graviditet uden for livmoderen i aug. vi fik at vide hvis der ikke var sket noget til dec. skulle vi henvises og nu gik vi bare og ventede på mens så der kunne blive lavet vandscanning.

Vi har tid torsdag igen der går en uge mellem scanningerne men guuuuuuuuud hvor er det lang tid, sådan føles det i hvert fald, og man ligger bare mærke til alt!

 

 

Dejligt så at kunne komme i gang så hurtig efter!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nej der er en ting som er helt sikkert!! Det kan ikke planlægges.

Vi smed p pillerne juni snart to år siden, har haft en graviditet uden for livmoderen i aug. vi fik at vide hvis der ikke var sket noget til dec. skulle vi henvises og nu gik vi bare og ventede på mens så der kunne blive lavet vandscanning.

Vi har tid torsdag igen der går en uge mellem scanningerne men guuuuuuuuud hvor er det lang tid, sådan føles det i hvert fald, og man ligger bare mærke til alt!

Dejligt så at kunne komme i gang så hurtig efter!!

Shit det er laaaang tid. Jeg tror jeg ville blive skør. Er det allerede en smule nu:-)

Du må meget gerne give en update efter næste scanning. Det må godt nok også være kedeligt bare at skulle ligge stille, men man gør jo alt!

Jeg kunne slet ikke sove før jeg skulle stikke mig, fik lige tre timer...zzzzzzz Håber der kun er et eller to æg i morgen, ellers vil de ikke gøre det. Ja nu heller ikke os.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan gik det i dag babybebs?? Var det ikke i dag du skulle skannes igen??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så blev vi klogere i hvert fald, bebs, ligger for højt oppe i livmoderen, den skulle helst ligge i midten.

 

dette gør at der kan være større risiko for S A eller udgøre en fare for mig, vi skal til undersøgelse på Viborg sygehus i morgen.

 

bebsen vokser og der er stadig hjertelyd, men som overlægen siger, vi har ikke hænderne helt oppe overhovedet.

 

øv øv øv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så blev vi klogere i hvert fald, bebs, ligger for højt oppe i livmoderen, den skulle helst ligge i midten.

 

dette gør at der kan være større risiko for S A eller udgøre en fare for mig, vi skal til undersøgelse på Viborg sygehus i morgen.

 

bebsen vokser og der er stadig hjertelyd, men som overlægen siger, vi har ikke hænderne helt oppe overhovedet.

 

øv øv øv

puha det er da lige til at blive skør af :unsure Ønsker jer alt det bedste :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh sikke noget. Jeg håber den kommer ned hvor den skal være! Sender dig mange tanker.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op :( kan den også ligge sig for højt.. Det er sku da også utroligt!!! Håber i bliver klogere i morgen søde :) kæmpe store krammer til jer :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal i have alle tre, det er en mulighed at den kan bevæge sig ned, men siden sidste uge havde den bevæget sig op ad.

Var helt vild glad for at få lidt afklaring på hvorfor jeg rendte rundt her og var "syg". Kæresten var meget mut, og kunne se bekymringerne suse rundt der inde.

Og nu er jeg hvis også nået der til hvor jeg syntes det er skide TRÆLS og en smule uretfærdigt!! Alle ting er så afhængig af denne graviditet bopæl, brudekjole og div., arbejde, kan jeg hjælpe nogle venner med at servere til deres datters konfi den 27. ARGH! frustrende og alle tanker er blevet sat på standby til der kommer lidt afklaring.

 

Men Tak babyklar kvinder, det hjælper meget at kunne skrive her inde. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal i have alle tre, det er en mulighed at den kan bevæge sig ned, men siden sidste uge havde den bevæget sig op ad.

Var helt vild glad for at få lidt afklaring på hvorfor jeg rendte rundt her og var "syg". Kæresten var meget mut, og kunne se bekymringerne suse rundt der inde.

Og nu er jeg hvis også nået der til hvor jeg syntes det er skide TRÆLS og en smule uretfærdigt!! Alle ting er så afhængig af denne graviditet bopæl, brudekjole og div., arbejde, kan jeg hjælpe nogle venner med at servere til deres datters konfi den 27. ARGH! frustrende og alle tanker er blevet sat på standby til der kommer lidt afklaring.

 

Men Tak babyklar kvinder, det hjælper meget at kunne skrive her inde.

Kan jeg sku godt forstå!! Det er fanme også urimeligt!! Når man har prøvet længe og det så endelig lykkes og man når og glæde sig og blive glad og så skal der selvfølgelig være problemer!! ;( jeg synes virkelig det er synd for dig.. Husk du altid kan skrive hvis du har brug for støtte og vi satser på det går godt i Viborg og de kan give noget mere afklaring og at alting nok skal gå :) vi krydser for jer!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan du tænke evt. at pt. er du gravid og agere derefter.Lige meget hvad kan du ikke gøre fra eller til på situationen. Du kan sige at du pt. ikke kan servere men gerne vil melde til hvis det ændrer sig. Og så finde en brudekjole til ikke gravid og en til gravid hvis du ikke kan vente. Lige nu er dit og babys helbred det vigtigste alt andet kan løses. Jeg håber I får positive nyheder i morgen. Virtuelle krammere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Linomus: tak skal du have det vil jeg huske! Det bliver spændende og krydser også fingre for de giver lidt håb i morgen.

 

Solvej: Jeg købte kjole i okt og er SÅ glad for den så det er usikkerheden i kan man nu passe den eller finde en fin anden. Men det er selvfølgelig noget der nok skal komme på plads, det er bare en god omgang dårlig samvittighed over for den familie og mit alm arbejde, folk fra arbejde er SÅ forstående men fuck det må være træls i aug var jeg sygmeld i en mdr+ pga graviditet uden for livmoderen. Og nu pt to uger. Tak det kunne vi godt liiiige bruge!! Giver lige en opdate i morgen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Linomus: tak skal du have det vil jeg huske! Det bliver sændende og krydser også fingre for de giver lidt håb i morgen.

Solvej: Jeg købte kjole i okt og er SÅ glad for den så det er usikkerheden i kan man nu passe den eller finde en fin anden. Men det er selvfølgelig noget der nok skal komme på plads, det er bare en god omgang dårlig samvittighed over for den familie og mit alm arbejde, folk fra arbejde er SÅ forstående men fuck det må være træls i aug var jeg sygmeld i en mdr+ pga graviditet uden for livmoderen. Og nu pt to uger. Tak det kunne vi godt liiiige bruge!! Giver lige en opdate i morgen!

Åh du har kjolen. Men ja det er der også råd for. Jeg har også været syg på jobbet, først lungebetændelse, så alle scanningerne, blodprøverne, så mistede jeg baby, og så en masse væk ved insemination nu. Kender godt følelsen. Men er selv nået til et punkt hvor baby kommer først og de ved alt nu. De skal bare være glade for vi er nogen der hiver det sløje fødselstal op, ha ha...Og alle er forstående. Held og lykke i dag!!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER