Babybebs

All up in my face

172 indlæg i dette emne

Vi ved det ikke endnu, er gået lidt over tid, men tror desværre bare det er kroppen der er lidt forvirret.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi ved det ikke endnu, er gået lidt over tid, men tror desværre bare det er kroppen der er lidt forvirret.

Nårh.. Har du taget en test? Kan jo være en spire? Men ellers kunne det da tyde på at vi kommer til og følges temmelig tæt hvis min mens altså dukker op..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhhhh, tog en test i morges og testede sku positiv!!!!!!!!

Nu skal der hvis lige tales med lægen og så håber vi meget på hurtig svar fra lægen om det kan være en GUL.

 

Tror du der skal ringes til skive eller alm læge??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhhhh, tog en test i morges og testede sku positiv!!!!!!!!

Nu skal der hvis lige tales med lægen og så håber vi meget på hurtig svar fra lægen om det kan være en GUL.

 

Tror du der skal ringes til skive eller alm læge??

Hold nu kæft hvor er det fedt for dig babybebs :) kæmpe kæmpe kæmpe stort tillykke og stort :kram

Hvor er det altså bare fantastisk!!! Jeg vil nok ringe til skive.. Uanset hvad.. De kan nok guide dig i hvad du skal..

Igen kæmpe tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja lykken er sku nogle gange kort, jeg fik talt med skive og fik tid til scanning fredag, jeg har haft noget (undskyld) brunlig udflåd havde læst at en eller to dage var ikke unaturligt men nu var det på tredje dagen så spurgte om det var noget jeg skulle være nervøs for og det var det ikke så længe der ikke var frisk blod.

En time efter samtalen med sygeplejeren var der frisk blod og her til morgen kom der riiiiigtig meget og stoppede derefter næsten igen. Så tænker det var det.... 

:( æv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja lykken er sku nogle gange kort, jeg fik talt med skive og fik tid til scanning fredag, jeg har haft noget (undskyld) brunlig udflåd havde læst at en eller to dage var ikke unaturligt men nu var det på tredje dagen så spurgte om det var noget jeg skulle være nervøs for og det var det ikke så længe der ikke var frisk blod.

En time efter samtalen med sygeplejeren var der frisk blod og her til morgen kom der riiiiigtig meget og stoppede derefter næsten igen. Så tænker det var det....

:( æv

Neeeeej!!! Det har det fanme ikke og være!! Det vil da være så mega synd :( lad os håbe det ikke er noget og være bekymret for.. Hvor længe vil du være henne nu hvis det er?

Har i før kunne teste positive?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 uger henne. Altså har været gravid i aug. Men det var uden for livmoderen. Dette var første gang vi selv har testet positiv. Så det er sku ærgerligt, selvfølgelig er vi ked og tankerne roder rundt men sammentidig er vi overraskende afklaret, som jeg skrev da vi havde opdaget det var vi skeptiske.

Kunne lige læse at man faktisk skal kontakte lægen og undersøge om alt er ude. Havde bare tænkt at nu var det ligesom ovre... grr

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 uger henne. Altså har været gravid i aug. Men det var uden for livmoderen. Dette var første gang vi selv har testet positiv. Så det er sku ærgerligt, selvfølgelig er vi ked og tankerne roder rundt men sammentidig er vi overraskende afklaret, som jeg skrev da vi havde opdaget det var vi skeptiske.

Kunne lige læse at man faktisk skal kontakte lægen og undersøge om alt er ude. Havde bare tænkt at nu var det ligesom ovre... grr

Så er du da godt nok også gået et pænt stykke over forventet mens.. Tænk du kunne vente så længe med og teste :) hehe.. Jeg er indtil videre gået 3 dage over uden nogle tegn på mens og er ved og eksplodere for at tage en test.. Er dog helt sikker på den er negativ men plejer aldrig og have en cyklus længere end 36 dage så det er ret usædvanligt for mig..

Så tænk du kunne gå længe :) hehe

Jeg håber altså stadigvæk der er noget.. Det er jo aldrig til og vide med sikkerhed.. Mange bløder jo også under graviditeten.. Skal du stadig scannes fredag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 uger henne. Altså har været gravid i aug. Men det var uden for livmoderen. Dette var første gang vi selv har testet positiv. Så det er sku ærgerligt, selvfølgelig er vi ked og tankerne roder rundt men sammentidig er vi overraskende afklaret, som jeg skrev da vi havde opdaget det var vi skeptiske.

Kunne lige læse at man faktisk skal kontakte lægen og undersøge om alt er ude. Havde bare tænkt at nu var det ligesom ovre... grr

Så er du da godt nok også gået et pænt stykke over forventet mens.. Tænk du kunne vente så længe med og teste :) hehe.. Jeg er indtil videre gået 3 dage over uden nogle tegn på mens og er ved og eksplodere for at tage en test.. Er dog helt sikker på den er negativ men plejer aldrig og have en cyklus længere end 36 dage så det er ret usædvanligt for mig..

Så tænk du kunne gå længe :) hehe

Jeg håber altså stadigvæk der er noget.. Det er jo aldrig til og vide med sikkerhed.. Mange bløder jo også under graviditeten.. Skal du stadig scannes fredag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 uger henne. Altså har været gravid i aug. Men det var uden for livmoderen. Dette var første gang vi selv har testet positiv. Så det er sku ærgerligt, selvfølgelig er vi ked og tankerne roder rundt men sammentidig er vi overraskende afklaret, som jeg skrev da vi havde opdaget det var vi skeptiske.

Kunne lige læse at man faktisk skal kontakte lægen og undersøge om alt er ude. Havde bare tænkt at nu var det ligesom ovre... grr

 

Håber scanningen viser at alt er perfekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja hehe ville hellere trække den lidt og så den viste positiv:) og hvor var det en SKØN følelse, vidste jo egentlig god at jeg var gravid da spændinger, lugtesans og "kvalme" havde været der i en uge +.

 

Nu har jeg talt med vagtlæge, egen læge og fertilitets sygeplejeren som alle har givet mig ret i det nok var en spontan abort.  men pga. min historie med GUL så ville de fortsat gerne se mig fredag og de kunne også se om de kunne flytte mig til i morgen, men valgte bare at fastholde tiden, fredag.

 

Skide spændende Lino!!! Test da:) hehe man kan ligeså godt glæde sig så tidligt som muligt!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja hehe ville hellere trække den lidt og så den viste positiv:) og hvor var det en SKØN følelse, vidste jo egentlig god at jeg var gravid da spændinger, lugtesans og "kvalme" havde været der i en uge +.

Nu har jeg talt med vagtlæge, egen læge og fertilitets sygeplejeren som alle har givet mig ret i det nok var en spontan abort. men pga. min historie med GUL så ville de fortsat gerne se mig fredag og de kunne også se om de kunne flytte mig til i morgen, men valgte bare at fastholde tiden, fredag.

Skide spændende Lino!!! Test da:) hehe man kan ligeså godt glæde sig så tidligt som muligt!!!

Hehe ja det er self rigtig nok.!! Uhhh jeg håber altså skanningen viser at alt er ok og det måske bare var en lille uskyldig blødning.. Men ja det er selvfølgelig svært og være optimistisk når man bløder..

Hehe jeg torturer også mig selv total men siger bare til mig selv vent med og teste så du er sikker på resultatet er til og regne med.. For ved ikke 100 hvornår jeg havde ÆL i denne måned.. For testede ikke rigtig og vi gik ikke så meget op i det..

Desuden ligger mine teste derhjemme og vi er hjemme og passe mine svigerforældres gård i denne her uge..

Men spænende er det godt nok..

Men synes ikke rigtig jeg har særlig mange symptomer.. Har meget meget udflåd og en smule ømme bryster og så mærker jeg nogle niv og lidt murren en gang i mellem.. Når jeg mærker det tænker jeg altid at nu kommer mens nok men næææ..

Jeg tør bare ikke tro på noget da jeg jo ikke har andre og mere indlysende symptomer..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

PS! Kom endelig med en Update i morgen!! Og jeg krydser alt hvad der krydses kan på at alt er ok!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja hehe ville hellere trække den lidt og så den viste positiv:) og hvor var det en SKØN følelse, vidste jo egentlig god at jeg var gravid da spændinger, lugtesans og "kvalme" havde været der i en uge +.

 

Nu har jeg talt med vagtlæge, egen læge og fertilitets sygeplejeren som alle har givet mig ret i det nok var en spontan abort.  men pga. min historie med GUL så ville de fortsat gerne se mig fredag og de kunne også se om de kunne flytte mig til i morgen, men valgte bare at fastholde tiden, fredag.

 

Skide spændende Lino!!! Test da:) hehe man kan ligeså godt glæde sig så tidligt som muligt!!!

pøj pøj ;-) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dejligt at der er nogen som kan være positiv!!

Jeg har siden tirsdag afskrevet det helt at denne graviditet kunne blive til noget.
MEEEN scanning i dag viste til stor overraskelse for mig at der stadig var en graviditet i 6 uge trygt INDE i livmoderen!!! ingen hjerteslag det var for tidligt men med tydeligt "opklaring" meldingen er sygmeldt en uge i håb om at jeg stopper med at bløde.

men jeg ER gravid. så dejligt.
vi har fortalt det til min leder og min far det. vi har valgt at ville fortælle de nærmeste, (hans og mine forældre) det så HVIS nu der er noget som skulle gå galt er der forståelse fra dem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt du stadig er gravid! Hvis du kan finde Mette 's gamle tråd om hendes graviditet, så blødte hun også en del i starten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dejligt at der er nogen som kan være positiv!!

Jeg har siden tirsdag afskrevet det helt at denne graviditet kunne blive til noget.

MEEEN scanning i dag viste til stor overraskelse for mig at der stadig var en graviditet i 6 uge trygt INDE i livmoderen!!! ingen hjerteslag det var for tidligt men med tydeligt "opklaring" meldingen er sygmeldt en uge i håb om at jeg stopper med at bløde.

men jeg ER gravid. så dejligt.

vi har fortalt det til min leder og min far det. vi har valgt at ville fortælle de nærmeste, (hans og mine forældre) det så HVIS nu der er noget som skulle gå galt er der forståelse fra dem

 

Skønt med en positiv update og stort tillykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dejligt at der er nogen som kan være positiv!!

Jeg har siden tirsdag afskrevet det helt at denne graviditet kunne blive til noget.

MEEEN scanning i dag viste til stor overraskelse for mig at der stadig var en graviditet i 6 uge trygt INDE i livmoderen!!! ingen hjerteslag det var for tidligt men med tydeligt "opklaring" meldingen er sygmeldt en uge i håb om at jeg stopper med at bløde.

men jeg ER gravid. så dejligt.

vi har fortalt det til min leder og min far det. vi har valgt at ville fortælle de nærmeste, (hans og mine forældre) det så HVIS nu der er noget som skulle gå galt er der forståelse fra dem

Kæmpe tillykke ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det fantastisk babybebs:)

Se jeg vidste bare vi ikke skulle udelukke noget som helst før skanningen :)

Igen et kæmpe stort tillykke herfra :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1000 tak skal i have!! Jeg vil helt sikkert finde hendes tråd. Det er en underlig fornemmelse at skulle passe sådan på og hele tiden være nervøs for at det går galt 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Lino hvad med dig:D

Jamen stadigvæk ingen mens her og kun negative test.. Jeg skal ringe til sygeplejerskerne her i dag mellem 13-15 og for at finde ud af om jeg skal vente til næste mens.: og det er endda kun for at få fortaget vandskanningen!!

Er så træt af al den venten.. Så håber lidt de vil se mig og evt udfører den alligevel..

Så venter spændt til klokken 13..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal til skanning på torsdag hvor de kan se om mens er på vej eller helt udebliver :) det er jeg lykkelig for :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår skal du torsdag??

 

Hvor er det dejligt at tingene går så stærkt (trods venten på naturen går sin gang) men føler bare at de tager en så seriøst og så behagelige at tale med!!

 

og hooooold kæft hvor er jeg ved at få ligge sår, en anden gang tror jeg en definition af 'hold dig i ro' vil være rar. Men hver gang jeg har bevæget mig er der kommet gammel blod og jeg er blevet nervøs.

Torsdag, torsdag, torsdag kom nuuuuu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår skal du torsdag??

Hvor er det dejligt at tingene går så stærkt (trods venten på naturen går sin gang) men føler bare at de tager en så seriøst og så behagelige at tale med!!

og hooooold kæft hvor er jeg ved at få ligge sår, en anden gang tror jeg en definition af 'hold dig i ro' vil være rar. Men hver gang jeg har bevæget mig er der kommet gammel blod og jeg er blevet nervøs.

Torsdag, torsdag, torsdag kom nuuuuu

Det skal jeg klokken 8.40 allerede.. Tog den tidligste tid jeg kunne få så jeg hurtig kunne komme det igennem :)

Skal du også derned torsdag?

Fuck hvor er det træls med ligge sår..

Men altid noget at det er gammelt blod., kender en som også blødte meget under hendes graviditet så det er altså noget man hører om, selvom det selvfølgelig er noget man bliver nervøs over..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER