babyboy

ventetiden?

16 indlæg i dette emne

Hejsa :-)

Er gravid for første gang og er i uge 27+4, jeg glæder mig helt vildt til min søn kommer til verden, og syns faktisk at tiden går alt for langsomt .. Kender i det?

Ved godt at tiden til nu er gået ret stærkt, men den følelse er ligesom forsvundet ..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej,

Den følelse kender jeg alt alt for godt til. :) Jeg er i uge 11 og synes bare det føles som om der kommer til at gå 100 år før jeg føder barnet. Jeg er dog ved at lære mig selv at jeg skal tage glæderne i små skridt. Om ca. 14 dage skal jeg til NF hvor det er første gang jeg kommer til at se barnet, så det glæder jeg mig mega meget til. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det gik helt vildt stærkt i starten.... Men efterhånden er tiden begyndt at snegle sig afsted... Jeg synes der gik ca 100 år fra uge 25 til uge 30....

Men jeg kan jo snart heller ikke vente længere med at se min lille søn... Jeg glæder mig helt sindsygt.... Og SÅ går tiden jo pr. definition bare laaaangsomt :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare vent, i starten går tiden stærkt, og glæd dig til NF det er så fedt :-) ..

Syns også det er hundrede år siden at jeg gik ind i uge 25, det er det bare ik :| ..

.. Har du nogen idé om hvad han vejer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jo tak... tiden går laaaangsomt <_< men det er også en sød ventetid :loveshower

Vi skal til NF skanning på tirsdag og jeg glæder mig ufatteligt meget til at se LilleFisen igen (tror det bliver en dreng), manden glæder sig også meget til skanningen :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare vent, i starten går tiden stærkt, og glæd dig til NF det er så fedt :-) ..

Syns også det er hundrede år siden at jeg gik ind i uge 25, det er det bare ik :| ..

.. Har du nogen idé om hvad han vejer?

Jeg fik ham skønnet til 1650 gram for 14 dage siden ved en 3D scanning.... Men jeg kan læse i en anden tråd at det kan man ikke rigtig regne med.... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej men alligevel .. Tror det er lidt tættere på, end ved at en jordemoder trykker på maven ..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det samme tænker jeg.... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes tiden snegler sig afsted.. Ville bare SÅ gerne være henne ved termin nu :) Jeg er begyndt at være besværet og føler mig bare så tyk, så glæder mig SÅ meget til at få min "gamle" krop tilbage og vores elskede baby i armene :kuller :kuller :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes også tiden er gået lidt langsomt. Nu skal vi til NF mandag og jeg glæder mig rigtig meget. Derefter håber jeg tiden kommer til at gå en smule hurtigere men nu må jeg se. Jeg kender nogen der har sagt det er gået vildt hurtigt indtil den sidste måned mens andre har sagt de synes det er gået vildt langsomt. Så jeg er spændt på at se hvordan jeg synes det kommer til at gå.

Lige nu tælles der ned til på mandag hvor vi skal se den lille for første gang og manden gælder sig også rigtig meget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan sagtens huske hvor laaangsomt tiden gik, men lige pludselig så er de bare i armene på en! (ja det kan jeg sagtens sige :whistling)

- Tiden fra uge 25 til fødslen, det føltes som et år!

Ej alt den snak om scanninger og se baby'en for første gang.. Må jeg ikke komme med jer allesammen :wee ???!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kender det aaaalt for godt.. synes det gik stærkt til uge 26-27.. men nu går tiden bare så langsom..

specielt som man bare blir større og større og mere besværet.

Har 8 uger tilbage og glæder mig bare til at være på den anden side.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt forstå dig...

Jeg er 40+3 og syntes faktisk at tiden går langsommere og langsommere.

Nu skal det så også tilføjes at jeg har ligget sygemeldt siden jeg var i 8 uge, og det har bestemt heller ikke hjulpet på ventetiden.

Kan godt mærke nu at jeg er kommet til det punkt hvor jeg bestemt ikke syntes det på nogen måde er "sjovt" eller dejligt at være gravid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh ja, jeg er i uge 30 og ville ønske de 10 uger bare gik hurtigt, selvom jeg nu har det rigtig godt. Samtidig har jeg svært ved at finde på et navn til min lille dreng derinde, så på den anden side er det jo meget rart lige at have de 10 uger til at tænke

Nogle dage kan jeg godt komme til at tænke, tænk hvis det var nu jeg havde termin.... Og så bliver jeg pludselig glad for der er 10 uger endnu, for uha jeg er lidt nervøs ved fødslen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er også i uge 30, og nu orker jeg bare snart ik mere ..

Er rigtig nervøs for fødslen, men vil bare ha ham ud ..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i uge 22 og indtil videre er tiden gået ok hurtigt.

Dog føler jeg mig meget mere gravid end jeg troede på nuværende tidspunkt (ondt i bækken når jeg har gået meget, hævede ankler, bryster der lækker mælk) og hvis det bliver ved de næste 4 måneder (og der kommer sikkert mere til) så tror jeg det bliver laaange 4 måneder!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER