Guest

30 days Challenges - hvem er med?

306 indlæg i dette emne

Dag 15 done = halvvejs. Har tabt 2 cm om maven på en uge. Ikke meget med meget bedre end ingenting :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dag 15*3 done og jeg klarede sku alle 70 sit ups :yay kæmpe personlig sejr :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dag 11 er hård synes jeg. Er ikke færdig endnu :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dag 11 er hård synes jeg. Er ikke færdig endnu :(

Jeg klarede det! William vågnede mens jeg var i gang, så jeg fik lige en pause.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når jeg er igennem starter jeg forfra med maveøvelserne (jeg kan ikke gennemføre alle sit ups så jeg laver i stedet nogle andre maveøvelser når kroppen siger stop - indtil videre er 50 min absolutte grænse, men skal lave 65+ :blink ) så kan jeg måske gennemføre rigtigt i næste runde! Push ups laver jeg tøse armbøjninger så der starter jeg også forfra og så RIGTIGE armbøjninger denne gang. Squats bliver måske skiftet ud med løb 3 gange i ugen i stedet :) så er du jo halvt igennem når jeg starter forfra, så kan vi stadig heppe på hinanden :) men når nu man har gang i noget godt skal det jo ikke bare stoppe brat fra den ene dag til den anden :)

 

Ja det var en god ide ! Har ikke lige set hvor meget tid man ca. skal bruge på det til sidst, men tænker da også at jeg holder ved, når jeg når målet, og så fortsætter med de høje. Men nu må vi se, syntes første dag var hård nok :D haha 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wuhuuu  :yay  Så kom jeg igennem squat, mave og armbøjninger på 1. dag :) Armbøjningerne blev dog taget på tøse måden haha :D Og fuck hvor har jeg bare INGEN mavemuskler, det er da vist godt jeg kommer igang, for kan da knap sætte mig op uden at støde fra med hænderne  :blink

Jeg er lidt nysgerrig, er der nogle af jer der har kunne mærke forskel på kroppen endnu, eller har tabt sig ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fra i morgen er jeg også med! :yay

Jeg er dog en rigtig slapsvans, så jeg tager kun "little black dress" challengen.... :blush :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2*14 og 1*13 done :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wuhuuu :yay Så kom jeg igennem squat, mave og armbøjninger på 1. dag :) Armbøjningerne blev dog taget på tøse måden haha :D Og fuck hvor har jeg bare INGEN mavemuskler, det er da vist godt jeg kommer igang, for kan da knap sætte mig op uden at støde fra med hænderne :blink

Jeg er lidt nysgerrig, er der nogle af jer der har kunne mærke forskel på kroppen endnu, eller har tabt sig ?

Jeg kan se forskellen ;) min mave er mere stram.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg klaret dag 12, der var kun 40 squats. Hurtigt overstået hehe! Tror jeg må på cross traineren når William sover lur.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har klaret dag 12 i dag. Er på ferie (gran canaria :yay) så det bliver altså ikke til noget hver dag. Tilgegæld går jeg lange ture i bjergene med barnevogn, det må da give noget ;)

Fedt der er kommet flere til :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan se forskellen ;) min mave er mere stram.

:yay  Håber det virker for mig også :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

dag 2 done i alle 3 challenges  :glad Og har yderligere downloaded en app: 7 min. 7 months, hvor man bliver guidet igennem 7 min. træning dagligt, og de er også overstået i dag  ;) Er helt sikker på at det giver noget hvis jeg fortsætter en mdr. og bagefter også. Og skulle jo gerne have tabt 8 kilo til maj :) 

 

Forresten så har jeg meget svært ved at lave de der sitt up's, da det simpelthen gør ondt i mit ks ar (føles som om det invendige ar ikke syntes det er så fedt) Skal jeg klø på alligevel eller holde lidt igen og lave alm. mavebøjninger for halvdelen ? Hvad tænker i ? det er jo alligevel 7 mdr. siden jeg har født….

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

dag 2 done i alle 3 challenges :glad Og har yderligere downloaded en app: 7 min. 7 months, hvor man bliver guidet igennem 7 min. træning dagligt, og de er også overstået i dag ;) Er helt sikker på at det giver noget hvis jeg fortsætter en mdr. og bagefter også. Og skulle jo gerne have tabt 8 kilo til maj :)

Forresten så har jeg meget svært ved at lave de der sitt up's, da det simpelthen gør ondt i mit ks ar (føles som om det invendige ar ikke syntes det er så fedt) Skal jeg klø på alligevel eller holde lidt igen og lave alm. mavebøjninger for halvdelen ? Hvad tænker i ? det er jo alligevel 7 mdr. siden jeg har født….

Jeg har fødderne under vores tv bænk, det hjælper meget!

Jeg fik også ondt de første 3-4 dage i aret og det skræmte mig, men det er helt stoppet. Jeg tror det er fordi vi ikke har haft brugt de muskler endnu, så musklen der blev skåret over simpelthen ikke har været trænet.

Jeg kan mærke at jeg nu har lagt mere kontrol over mine mave muskler og kan fx spænde en del af gangen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fødderne under vores tv bænk, det hjælper meget!

Jeg fik også ondt de første 3-4 dage i aret og det skræmte mig, men det er helt stoppet. Jeg tror det er fordi vi ikke har haft brugt de muskler endnu, så musklen der blev skåret over simpelthen ikke har været trænet.

Jeg kan mærke at jeg nu har lagt mere kontrol over mine mave muskler og kan fx spænde en del af gangen.

Ja jeg tænkte også selv om det var derfor :) Jeg prøvede også at have fødderne under sofaen i dag, men det gjorde for ondt til sidst, så de sidste 5 tog jeg som alm. mavebøjninger ;) Håber at det også går så hurtigt for mig med musklerne, er virkelig kommet som et chok for mig hvor galt det egentlig står til :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dag 1 overstået! Og jeg var sej - endte med at tage beach body challengen i stedet for little black dress! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dag 1 overstået! Og jeg var sej - endte med at tage beach body challengen i stedet for little black dress! :yay

:glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg får nok ikke lavet mine øvelser i dag :( ligger syg!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg får nok ikke lavet mine øvelser i dag :( ligger syg!

Øv, god bedring :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg får nok ikke lavet mine øvelser i dag :( ligger syg!

Sådan er det jo. God bedring :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dag 17 i 3 * Challenge. I morgen ser hårdt ud.

7 min. Workout, hvilket fik pulsen op og svedperlerne frem. Bliver vist kun de dage jeg ikke løber.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor ofte måler i jer? Og har i kunne se resultater? Tror i jeg kan se målbare resultater på 14 dage? Jeg vil så nødig blive skuffet, men det ville jo være fedt at kunne måle det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor ofte måler i jer? Og har i kunne se resultater? Tror i jeg kan se målbare resultater på 14 dage? Jeg vil så nødig blive skuffet, men det ville jo være fedt at kunne måle det.

Jeg målte mig efter 1 1/2 uge, og var 5 cm mindre om maven :o og 1 cm alle andre steder :)

Så jeg tror godt du kan se noget efter 14 dage :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg målte mig efter 1 1/2 uge, og var 5 cm mindre om maven :o og 1 cm alle andre steder :)

Så jeg tror godt du kan se noget efter 14 dage :)

Wow hvor sejt :yay!

Ok, så er det planen at jeg måler mig næste fredag (fik først målt mig første gang i fredags desværre)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER