Guest

30 days Challenges - hvem er med?

306 indlæg i dette emne

Så kom jeg også med og har klaret dag1 på alle tre. Men nøj hvor jeg har fesne mavemuskler...

Måtte lave benløft den modsatte vej så jeg startede med dem i luften og så sænkede så langt jeg kunne og løftede dem igen...

Overvejer at tage mine mål i dag og så igen om 30 dage...

God ide! Jeg måler og vejer imorgen tidlig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dag 4 på ab og squat done :)

Og så startede jeg på push up idag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dag tre klaret og dag to i push ups. Læste lige videre, der er jo hviledag mht ABS i morgen :)

Syntes faktisk det er lidt smart st hviledagen er forskudt for så skal man noget hver dag og så har jeg i hvert fald lettere ved at holde mig til ilden, så jeg er faktisk glad for at jeg hoppede på push ups så sent :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Begynder at kunne mærke min krop nu - mest lårene av

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Begynder at kunne mærke min krop nu - mest lårene av

Her begynder det at gå den anden vej. Er slet ikke så øm mere, som jeg var for 2 dage siden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom jeg også med og har klaret dag1 på alle tre. Men nøj hvor jeg har fesne mavemuskler...

Måtte lave benløft den modsatte vej så jeg startede med dem i luften og så sænkede så langt jeg kunne og løftede dem igen...

Overvejer at tage mine mål i dag og så igen om 30 dage...

Jeg har fortrudt lidt, at jeg ikke fik mig målt... For kan det virkelig passe, eller er det ren og skær indbildning, at mavebøjningerne har hjulpet. Synes altså ikke helt bukserne strammer så meget som de har gjort :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her begynder det at gå den anden vej. Er slet ikke så øm mere, som jeg var for 2 dage siden :)

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

jeg har ømmemavemuskler i dag, avs...

 

Glæder mig ikke ligefrem til aftenens omgang...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Se nu inspirerede du mig så jeg satte også fødderne under tv bordet, det passer jo lige :p så jeg byttede rundt så jeg tog 25 crunches og 10 sit ups. Og faktisk tog jeg 5 benløft rigtigt :yay der sker jo allerede noget.

Dag 1 i push up er gennemført (på knæ :p ) og dag 3 i de andre!

Det er jeg glad for :) det kan jo godt være det ikke er perfekt, men vi træner mavemusklerne og det må vi jo trænge til ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Shit det var hårdt med 50 squats! Tager i andre også pauser eller er det kun mig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dag 2 done! Nu med meget ømme mavemuskler. Hvor er det egentligt fedt at kunne mærke musklerne, jeg har virkelig følt at de var helt væk siden kejsersnittet og jeg har været bange for at bruge dem faktisk :) så selvom det gør lidt ondt, så er jeg helt vildt ovenpå!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dag 4 klaret :yay

Og så fik jeg målt mig diverse steder, tak for inspiration. Spændende om det kan mærkes....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syntes faktisk det er lidt smart st hviledagen er forskudt for så skal man noget hver dag og så har jeg i hvert fald lettere ved at holde mig til ilden, så jeg er faktisk glad for at jeg hoppede på push ups så sent :)

Det var ganske rart med en mave-hviledag i dag ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Det var ganske rart med en mave-hviledag i dag ;)

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Shit det var hårdt med 50 squats! Tager i andre også pauser eller er det kun mig?

Jeg deler dem op og tager lidt om morgenen og lidt om aftenen. Det læste jeg at dette måtte man gerne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg deler dem op og tager lidt om morgenen og lidt om aftenen. Det læste jeg at dette måtte man gerne.

Ok, så burde det også være ok at jeg tager 15-20 og så lige trækker vejret 30 sekunder og så tager 15-20 mere osv.

Jeg frygter altså lidt i morgen - der er det vidst 75. Det jo helt vildt! Og jer er bare vildt øm her til aften.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok, så burde det også være ok at jeg tager 15-20 og så lige trækker vejret 30 sekunder og så tager 15-20 mere osv.

Jeg frygter altså lidt i morgen - der er det vidst 75. Det jo helt vildt! Og jer er bare vildt øm her til aften.

Ja jag frygter også for hvor ømme mine ben er lørdag, må hellere huske at strække godt ud...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok, så burde det også være ok at jeg tager 15-20 og så lige trækker vejret 30 sekunder og så tager 15-20 mere osv.

Jeg frygter altså lidt i morgen - der er det vidst 75. Det jo helt vildt! Og jer er bare vildt øm her til aften.

Jeg tager 20-30 af gangen og så 10 dybe vejrtrækningen og så fortsætter jeg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg glad for :) det kan jo godt være det ikke er perfekt, men vi træner mavemusklerne og det må vi jo trænge til ;)

Præcis og min stakkels mave bliver mere og mere øm på trods af hviledag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha hvor var det hårdt i dag med super ømme mavemuskler!

Men nu er dag 3 done * 3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er det godt med denne tråd! Var ved at overtale mig selv til at springe over, men så så jeg at Stephanie og Felixmor havde klaret den og så ville jeg også. Tak I to :kram2

Dag 5 klaret. Sprang hviledag i push ups over, så jeg er på samme dag med dem alle. Synes det begynder at blive lidt hårdt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dag 6 er klaret! Er ikke blevet øm endnu, men synes det er hårdt, når det står på! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER