Guest

30 days Challenges - hvem er med?

306 indlæg i dette emne

:wee i dag med planken igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Og i dag med meget ømme mavemuskler, men er der ikke nogen der siger at det skal gøre ondt før det bliver godt :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du sej!  :respekt Jeg er desværre kommet bagud efter et par dages sygdom :wacko Håber jeg kan indhente det igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik da aldrig hørt om du klarede det? Jeg fik ikke indhentet det, så tog et par dage ekstra :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik da aldrig hørt om du klarede det? Jeg fik ikke indhentet det, så tog et par dage ekstra :)

Tak fordi du spørger. Jeg måtte holde lidt pause pga sygdom, men kom i gennem dog på lidt mere end 30 dage. Nu har vi så været ramt af syge børn, men de er i bedring så satser på at starte op på niveau 2 i næste uge. For kan se at det har hjulpet :bunny og godt gået :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak fordi du spørger. Jeg måtte holde lidt pause pga sygdom, men kom i gennem dog på lidt mere end 30 dage. Nu har vi så været ramt af syge børn, men de er i bedring så satser på at starte op på niveau 2 i næste uge. For kan se at det har hjulpet :bunny og godt gået :yay

Sejt gået  :respekt  Lækkert du kan se en forskel :) For mig blev det motivation til at komme i gang med at træne regelmæssigt igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER