Susanne

Hus, Have og hjem-smalltalk

1,073 indlæg i dette emne

HJÆLP!!! Hvem var det nu herinde fra som viste et billede af sit køkken med sådan en fed orange glasplade på væggen over køkkenborden?

TiaK, tror jeg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

TiaK, tror jeg :)

Super! tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps, det var mig :)

Jeg har svaret din pm.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min skønne mand har bygget legehus til pigerne - sådan ser det ud so far :-)

post-3957-0-00425400-1429787118_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min skønne mand har bygget legehus til pigerne - sådan ser det ud so far :-)

Sejt, det kan han da godt finde ud af!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er vild med at have hus og have :yay selvom det betyder mere arbejde. Vi har været i haven en god del af dagen og fået ordnet forskelligt (fjernet ukrudt især!). Der blev spist frokost på terrassen og der var tid til en hyggestund med Leonora i hængekøjen. Vi havde aldrig været så meget ude i det skønne vejr hvis vi havde boet i lejlighed.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er vild med at have hus og have :yay selvom det betyder mere arbejde. Vi har været i haven en god del af dagen og fået ordnet forskelligt (fjernet ukrudt især!). Der blev spist frokost på terrassen og der var tid til en hyggestund med Leonora i hængekøjen. Vi havde aldrig været så meget ude i det skønne vejr hvis vi havde boet i lejlighed.

Jeg har det PRÆCIS på samme måde. Jeg har aldrig kunne fordrage havearbejde, da jeg boede hjemme. I går knoklede vi i haven hele dagen og fik nedlagt et kæmpe bed. I dag fortsætter vi med at fjerne fliser. Benhårdt arbejde, men møg-hyggeligt! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er vild med at have hus og have :yay selvom det betyder mere arbejde. Vi har været i haven en god del af dagen og fået ordnet forskelligt (fjernet ukrudt især!). Der blev spist frokost på terrassen og der var tid til en hyggestund med Leonora i hængekøjen. Vi havde aldrig været så meget ude i det skønne vejr hvis vi havde boet i lejlighed.

:ditto

Jeg fik også fjernet ukrudt, og vi ville bestemt heller ikke have været så meget ude dengang vi boede lejlighed. Det er bare skønt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor tidligt kan man tillade sig at larme med en kantklipper? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor tidligt kan man tillade sig at larme med en kantklipper? :chin:

Kl 8.00 vil jeg mene.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kl 8.00 vil jeg mene.

Nå det var tidligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor tidligt kan man tillade sig at larme med en kantklipper? :chin:

Jeg vil sige kl 9 er mere fair i min optik end kl 8. Jeg ville ihvertfald blive ret træt af hvis min nabo startede før kl 9 på en fri dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil sige kl 9 er mere fair i min optik end kl 8. Jeg ville ihvertfald blive ret træt af hvis min nabo startede før kl 9 på en fri dag

Det tror jeg egentlig også at jeg ville :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tror jeg egentlig også at jeg ville :chin:

Og før jeg fik barn var alt før 10 tortur

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som alle jer andre, så elsker jeg også vores have. Klokken er kun 10.10 og vi sidder allerede ude kun i Tshirt og nyder det gode vejr under blodbøgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gik i gang 9.30 ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gik i gang 9.30 ;)

Du er en god nabo :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har haft 2 forskellige ude for at give tilbud i forbindelse med at vi skal have lavet have, og hold op hvor der der stor prisforskel. Den ene vil have næsten 40000 kr, for at planere haven + fjerne jord + lægge muld. Den anden siger 5000 kr for at planere haven, og han mener at vi sagtens kan så græs i den jord der er.

Synes der er vild så stor forskel der er, og hvad de mener der skal laves. Så nu er næste skridt at vi selv får lagt fliser og så vil de komme og planere haven bagefter. Det bliver så godt når haven ikke længere ligner en kæmpe ukrudtsmark

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har haft 2 forskellige ude for at give tilbud i forbindelse med at vi skal have lavet have, og hold op hvor der der stor prisforskel. Den ene vil have næsten 40000 kr, for at planere haven + fjerne jord + lægge muld. Den anden siger 5000 kr for at planere haven, og han mener at vi sagtens kan så græs i den jord der er.

Synes der er vild så stor forskel der er, og hvad de mener der skal laves. Så nu er næste skridt at vi selv får lagt fliser og så vil de komme og planere haven bagefter. Det bliver så godt når haven ikke længere ligner en kæmpe ukrudtsmark

Wauw en forskel :O

Fatter egentlig ikke der kan være så stor forskel på det samme :chin: Da vi sidste år fik tilbud på nyt badeværelse var der 60.000 kr forskel på det billigste og dyreste :O :O :O Nogen må have misforstået noget.

Håber I finder de rette til opgaven.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj hvor jeg glæder mig til mere plads..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silke Elia var meget begejstret over dagens levering. Nemlig hendes (før)fødselsdagsgave: en InGround trampolin :yay

bhnpfwO.jpg

Jesper var også begejstret for sin levering. Til vores nye støttemur som faldt ned for en måned siden

hzmiRVM.jpg

Så ved vi ligesom hvad vi skal lave i weekenden! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores blandingsbatteri i badet er gået i stykker. Så jeg gik i lunken bad i går og efter Søren har haft skilt det ad og prøvet en afkalkning, kan jeg se frem til kogende bad i morgen :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores blandingsbatteri i badet er gået i stykker. Så jeg gik i lunken bad i går og efter Søren har haft skilt det ad og prøvet en afkalkning, kan jeg se frem til kogende bad i morgen :prik

Skal vi bytte? Vores drypper ;) <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er projekt støttemur godt i gang. Vores gamle væltede pludselig for en måneds tid siden.

h9f2pdb.jpg

zReuTp5.jpg

Q2SnbU8.jpg

Lv7ZTfv.jpg

Vi laver samtidig en ekstra parkeringsplads ved siden af indkørslen. Klokken er nu 23 og de er stadig i gang.

Vi har kun givet en 6-7000 (kan ikke huske det præcise beløb) for stenene. Vi skulle have givet 54.000 hvis vi skulle have haft folk til at lave det. Hurra for en svigerfar med alt det rigtige grej i orden.

Silke Elia har været helt vild hele eftermiddagen, har gravet, set farbror køre med lastbil og bobcat osv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige et par af Silke Elia også der var i 'arbejdstøjet' - eller noget :D haha

hmk7Xnu.jpg

Cd2gC4C.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER