My love

Har brug for jer igen - han er sovet ind :(

47 indlæg i dette emne

Hej piger.

Jeg har før været medlem, men meldte mig ud. Nu er jeg så tilbage igen. I har før været en kæmpe støtte og den har jeg brug for igen.

Min kære onkel havde sidste år kræft, og han blev helbredt. Men desværre er kræften tilbage og denne gang endnu værre.

Han begynder i august at få små tegn men først i november søger han læge. Men allerede her har kræften bredt sig. Han har kræft fire til fem steder.

Han bliver behandlet for det. Men lægerne har ikke givet ham mange måneder.

Han var hjemme i julen og er stadig hjemme, men som jeg forstår så er han kun hjemme fordi der ikke er langt igen.

Min ekstra "far" er jeg ved at miste. Mit hjerte græder for familien, hans kone og børn. Hvor er det uretfærdigt at han ikke er ældre og nu skal til og sige farvel til denne verden. Vi kan ikke undvære ham. Han er så stor en del af vores liv. Kan slet ikke se hvordan vi skal komme videre hvis han ikke er her.

Det har virkelig været en rutsje bane tur den sidste måned. Har grædt flere gange om ugen, og så tror kan det vender fordi man får gode nyheder og sp tilbage til de dårlige. Hvor er det bare ikke fair.

Havde brug for at komme ud med det et sted hvor jeg ved man kan få støtte og gode råd.

Tusinde tak fordi i læste med

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:kram :kram

Har ikke noget klogt at sige, men ville ikke forlade tråden uden et kram. Det et bare skide hårdt!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram

Har ikke noget klogt at sige, men ville ikke forlade tråden uden et kram. Det et bare skide hårdt!!

Tusinde tak :)

Ja det er det godt nok. Lorte sygdom.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

:kram fra mig

Tusinde tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Har ingen kloge ord kun :kram til dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusinde tak hvor er i søde.

Vi får lidt forskellige meldinger hele tiden. Og lige nu lyder den på han skal starte i kemo behandling. Det gør man da ikke hvis der ikke er noget at gøre?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusinde tak hvor er i søde.

Vi får lidt forskellige meldinger hele tiden. Og lige nu lyder den på han skal starte i kemo behandling. Det gør man da ikke hvis der ikke er noget at gøre?

Så er håbet umiddelbart ikke helt ude :) Det er hårdt for kroppen med kemoterapi, så derfor har de vurderet, at han kan holde til kemo og måske kan hjælpe på sygdommen :)

Håber det hjælper ham :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er håbet umiddelbart ikke helt ude :) Det er hårdt for kroppen med kemoterapi, så derfor har de vurderet, at han kan holde til kemo og måske kan hjælpe på sygdommen :)

Håber det hjælper ham :)

Håbe kan man i hvert fald altid gøre.

Han har snakket om grill fest til sommer. Så han vil vist kæmpe til det sidste. Men puha det kræver sin mand. Men håber og beder til han bliver rask selv om det ser sort ud.

Min mand var ude ved ham i dag og han siger han ser meget tynd ud. Så håber han har kræfter til at kæmpe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mistede min far til kræft da jeg var 21 år, så jeg ved hvad I går igennem. Det er noget af det værste her i livet og dybt uretfærdigt. Jeg burede mig inde i et helt år og troede vitterligt ikke jeg ville overleve det - min far var den ultimativt vigtigste person i mit liv. Men alligevel lykkedes det mig at komme videre og genoptage mit liv. Nu er det 10 år siden og jeg tænker stadig meget ofte på ham og græder over tabet, men jeg er lykkelig for mit liv. Bare ked af han ikke er her til at dele det med os. Vi snakker ofte om ham i familien og mindes ham. Sjove episoder og hvad han ville have synes om dit og dat. Det er som om det holder en del af ham i live, han er stadig en del af familien, hans ånd lever.

Jeg håber at alt dette bliver irrelevant, fordi din onkel bliver rask.. Men skulle I miste ham, håber jeg at du kan bruge dette til noget. Uanset hvad ønsker jeg dig al mulig held og lykke, og styrke til at komme igennem.

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mistede min far til kræft da jeg var 21 år, så jeg ved hvad I går igennem. Det er noget af det værste her i livet og dybt uretfærdigt. Jeg burede mig inde i et helt år og troede vitterligt ikke jeg ville overleve det - min far var den ultimativt vigtigste person i mit liv. Men alligevel lykkedes det mig at komme videre og genoptage mit liv. Nu er det 10 år siden og jeg tænker stadig meget ofte på ham og græder over tabet, men jeg er lykkelig for mit liv. Bare ked af han ikke er her til at dele det med os. Vi snakker ofte om ham i familien og mindes ham. Sjove episoder og hvad han ville have synes om dit og dat. Det er som om det holder en del af ham i live, han er stadig en del af familien, hans ånd lever.

Jeg håber at alt dette bliver irrelevant, fordi din onkel bliver rask.. Men skulle I miste ham, håber jeg at du kan bruge dette til noget. Uanset hvad ønsker jeg dig al mulig held og lykke, og styrke til at komme igennem.

:kram :kram :kram

Tusinde tak for dine trøstede ord. Jeg ved at hvis det utænkelige skulle ske så bliver det hårdt. Men man kommer videre på et tidspunkt. Og man lærer at leve med sorgen.

Men håber på han bliver rask.

Og så gør det mig rigtig ondt at høre med din far. Det er tidligt at miste en forældre, og kunne forestille mig at vedkommende altid vil mange. Men det er dejligt i kan mindes ham og snakke om ham. Og så følger han med garanti med i hvad der sker deroppe fra :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min onkel sov ind i nat. Mit hjerte er i tusinde stykker og alligevel føler jeg ikke jeg har flere tårer tilbage. De er grædt ud gennem dette sygdoms forløb. Men det gør så ondt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

:kram2

 

Har ikke så meget at tilføje, men sender dig mit største og bedste kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

:kram

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

:kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusinde tak alle sammen, :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER