Minmowgli

Mave

133 indlæg i dette emne

30-7 fik jeg af vide af lægen og som jeg selv kan regne mig frem til, men det kan jo sagtens ende ud i et august barn

Nåh ok. Ja så er du jo lige i enden :) Spændende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hæhæ ja lige på nippet til om jeg er den ene eller den anden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maven vokser hurtigt nu og de to små banditter begynder at fylde :-)

post-7914-0-04283900-1389558182_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maven vokser hurtigt nu og de to små banditter begynder at fylde :-)

Hold da op en fin babyhule du har fået dig... :)

Glæder mig til jeg begynder at se gravid ud :) er nemlig stor i forvejen så det tager tid inden det begynder at ses ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oenskebaby2014, Caddie og Minmowgli - hvor er I fiiine!!! :)  :loveshower

Jeg har, ind til videre, også termin 30/7, så det kan også ende i enten en juli- eller en august-baby. Nu må vi se, hvad de siger til nf skanningen i næste uge... Kan næsten ikke vente nu!

 

Jeg har ind imellem også en oppustet mave om aftenen - den kan blive ret stor synes jeg.  :blink Er spændende hvor længe endnu jeg kan holde det hemmeligt på jobbet... Går også i løse bukser hjemme om aftenen, men på arbejdet har jeg stadig mine normale cowboybukser på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

mave billede fra i dag 16+0 :-) den begynder at komme lidt frem

 

e5o6dd.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

mave billede fra i dag 16+0 :-) den begynder at komme lidt frem

e5o6dd.jpg

Hvor er du fin :loveshower ... her ser alt ud som det plejer, glæder mig meget til at det begynder at kunne ses...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maven vokser hurtigt nu og de to små banditter begynder at fylde :-)

Ih en fin mave :) spændende hvor stor du bliver!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

mave billede fra i dag 16+0 :-) den begynder at komme lidt frem

e5o6dd.jpg

Fin :) du ser sikkert tydelig gravid ud med tøj på

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

 Efter nf er vi ændret til d. 29.7. Og så så den bette da bare rigtig fin ud, slet ingen bemærkninger :) En fin lille aktiv en, det var nu rigtig lækkert at se :)

 

Er siden i går begyndt af have rimelig ondt i maven - tror det er ligamentsmerter og hvor er det dog yber ubehageligt. Andre der også har det?

 

Og ihh nogle fine maver i er ved at få :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mave 14+5

post-2801-0-54560500-1390569697_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke nogle fine maver i har☺️ Min vokser også på livet løs :-)

Fumbo - ja har lige for tiden rigtig mange ligamentsmerter, det hiver helt vildt i siderne, specielt hvis jeg skal op at stå eller vende mig i sengen :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Minmowgli - det er da bare vildt irriterende <_<  Mit er heldigvis næsten forsvundet for en stund :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg begynder da at blive helt nervøs for om alt er som det skal være med min baby. I andre har store fine maver, jeg har ingen ting. Man kan slet ikke se jeg er gravid, hverken når jeg står eller ligger. Gad vide om min ikke vokser som den skal? :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det nogle fine maver I har, skruk80 og Caddie. :) 

 

baremig; har du heller ikke en smule mave om aftenen? Det er jo også forskelligt, hvor hurtigt man kan se noget. Jeg kender i hvert fald et par stykker, hvor man slet ikke kunne se det på dem ved ca. uge 15.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg begynder da at blive helt nervøs for om alt er som det skal være med min baby. I andre har store fine maver, jeg har ingen ting. Man kan slet ikke se jeg er gravid, hverken når jeg står eller ligger. Gad vide om min ikke vokser som den skal? :(

Jeg tror ikke du skal være nervøs overhovedet :) Jeg er 2. gangs gravid og det går bare hurtigere anden gang. Og jeg kender flere der først blev tydeligt gravide omkring uge 18-20 første gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare mig - man kan heller ikke se noget på mig endnu, nogle aftener bliver jeg dog oppustet, men det døjede jeg også lidt med før jeg blev gravid.

Vi har været til nf og fik af vide alt var super fint og den lille vokser helt som den skal.

Jeg var også en anelse nervøs inden, bla fordi man ikke kunne se noget og fordi jeg ikke havde nogen gener - ved godt det er meget forskelligt fra person til person, men jeg var nervøs, for hvorfor skulle det være så let for mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja oppustethed kan man se på mig, men det er jo øverst på maven og ikke der hvor baby er.. Der kan man ikke se noget hverken morgen eller aften.. Jeg er 17 uger i dag... :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 14+1 i dag har har en meget tydelig mave. Der er i hvert fald ikke noget med at holde det hemmeligt mere :)

Jeg måtte skifte til lave leggings og nederdele + store bluser i julen, og har ikke været i alm. tøj siden.

 

Min læge mener, at jeg kan forvente at blive stor som et hus, da jeg har en meget kort overkrop = der er ikke plads andre steder end udenpå. -Måske derfor nogle af jer ikke kan se så meget endnu?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 17+1 idag og er godt nok vokset. Er ude af mine normale bukser, synes det er værst om aftenen, føler lidt jeg ligner en der er 7 måneder henne der fordi jeg bliver så oppustet ;-) men synes det er vildt hyggeligt man kan se der sker noget!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror det er meget forskelligt hvor hurtigt man vokser, min veninde kunne man slet ikke se noget på før uge 20, hendes mave var helt flad :-)

Grunden til min er stor, er jo at det gemmer sig to små bøller :-) Men synes det er gået lidt i stå her den sidste uge, så måske den også bare vokser lidt i ryk :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder mig i hvert fald til at maven ikke bare er tyk som altid men også med gravid udseende... gider engang tage uge billeder fordi jeg er jo bare mig som jeg plejer...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hstbw7.jpg

 

 

taget for en uges tid siden :-) Er 18+5 idag

 

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder mig i hvert fald til at maven ikke bare er tyk som altid men også med gravid udseende... gider engang tage uge billeder fordi jeg er jo bare mig som jeg plejer...

Det skal nok komme :) Jeg har da lidt mave nu når jeg har mit almindelig tøj på - men på arbejde kan det stadig ikke ses, da bluserne sidder løst, Sikker på maven snart kommer frem hos dig også - går det ellers godt ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

19+2 stadig ingen mave :bye

Dog synes jeg at jeg bedre kan mærke den når jeg ligger ned.. Hård kugle, stopper ved navlen. Men intet at se :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER