Minmowgli

Mave

133 indlæg i dette emne

Vil lige høre om der er nogen af jer, hvor man kan begynde at se maven lidt? :wub

 

Jeg kan sagtens være i mit almindelig tøj om morgnen, men når jeg kommer hen på eftermiddagen og om aftenen bliver jeg så oppustet at jeg ligner en der er gravid i 8.måned :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nope her er intet at se, men jeg er os rund til dagligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan snart ikke skjule det mere, men det er også 2 gang jeg er gravid. Eller 3. gang, tabte tidligere på året. Men lige nu er jeg der hvor jeg enten er gravid eller ser tyk ud ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dobbel post

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan snart ikke skjule det mere, men det er også 2 gang jeg er gravid. Eller 3. gang, tabte tidligere på året. Men lige nu er jeg der hvor jeg enten er gravid eller ser tyk ud ;)

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forventer ikke at kunne se noget i lang tid da jeg er overvægtig i forvejen... men synes jeg kan mærke at jeg ikke kan lide at der er noget der strammer om min mave.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan sagtens være i mit normale tøj - men tabte mig også lidt i starten af graviditet . Men trods vægttab , har jeg en lille top mave , nok mest fordi jeg er meget oppustet . Især om aftenen, der må jeg nogen gange have knappet bukserne op :-) er nu også tynd i forvejen , så tror hurtigt det vil kunne ses lidt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan allerede begynde at se en lille bule, specielt om morgenen mår maven ikke er oppustet, men der er selvfølgelig også to derinde :-) så har været nød til at overgive mig og hoppe i graviditetsbukser, selvom jeg synes det er lidt tidligt :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er jeg 9+4 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er jeg 9+4 :) (i bedste teenage stil ;))

post-2801-0-40299900-1386841096_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er i hvert fald en lille bule. Hvor er den fin :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du fiiiin Caddie... :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en fin lille bule du har :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg et nu 11+4 Og synes da der er begyndt at være lidt, er også hoppet i graviditetsbukser de er bare mest behagelige ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også 11+4 i dag og kan slet ikke være i mine almindelige bukser mere :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har tabt mig rigtig meget her i starten... er vist 12+5 i dag og mine bukser sidder stadig meget løst... :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dette er fra juleaften, hvor jeg var 13+2. Jeg er førstegangs, men meget lav (1,50) og mit udgangspunkt var et BMI på 17, så jeg havde godt en fornemmelse af at det hurtigt ville kunne ses.

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har i dag været ude at købe strømpebukser et nummer større end jeg plejer. De andre var ikke behagelige mere :-) men ellers har jeg mine almindelige bukser på endnu, mange af mine bukser var dog også lidt løse inden graviditet , så tror jeg kan passe dem et stykke tid endnu - har i andre købt ventebukser ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 11+1 i dag og kan stadig være i mine bukser. Der er begyndt at komme bule på maven men mine bukser var løse i forvejen.

Jeg har lidt vebtetøj fra sidste gang og mange af mine bluser er løse så jeg kan bruge dem længe, men jeg kommer nok til at skulle investerer i noget nyt alligevel på et tidspunkt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er min mave idag :)

post-2801-0-26977100-1388433396_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dette er fra juleaften, hvor jeg var 13+2. Jeg er førstegangs, men meget lav (1,50) og mit udgangspunkt var et BMI på 17, så jeg havde godt en fornemmelse af at det hurtigt ville kunne ses.

Fin :) og pyh en bmi på 17! Jeg får helt dårlig samvittighed ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fin :) og pyh en bmi på 17! Jeg får helt dårlig samvittighed ;)

Det er ikke altid en drøm at være undervægtig. Synes det er virkelig rart at have lidt fylde for første gang i mit liv. Så er man også ude over anoreksi-kommentarer o.l. ;-)

Men tak, synes den er stor allerede :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg regner med der kommer til at gå noget tid før man kan se det på mig endnu, da jeg er lidt overvægtig normalt og passer meget på hvad jeg spiser for (forhåbentlig) ikke at tage alt for meget på :)

Dog er jeg utrolig oppustet om aftenen

Jeg er 10+1 i dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg regner med der kommer til at gå noget tid før man kan se det på mig endnu, da jeg er lidt overvægtig normalt og passer meget på hvad jeg spiser for (forhåbentlig) ikke at tage alt for meget på :)

Dog er jeg utrolig oppustet om aftenen

Jeg er 10+1 i dag

Hvis du er 10+1 har du så termin i juli??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

30-7 fik jeg af vide af lægen og som jeg selv kan regne mig frem til, men det kan jo sagtens ende ud i et august barn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER