Evaha87

Nogen der skal teste i uge 44?

89 indlæg i dette emne

Tænkte på om der var nogen som skal teste i uge 44?

Jeg skal teste lørdag den 02. November

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg forventer mens torsdag d. 31, men hvis den - mod forventning - bliver væk, tester jeg nok mandag d. 4. som jo så bliver uge 45 - hvis jeg kan holde mit indre testmonster i ave ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det store testmonster, glæder mig til at se om jeg kan holde mit monster i skindet... vi skal hjem til dk på ferie på min testdag så håber lidt på jeg kan vente med at teste til vi er i dk, men nu må vi se...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tester måske lørdag eller søndag den uge hvis jeg får en fornemmelse af noget....ellers venter jeg til mandag uge 45 hvis mens ik dukker op

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Girly, håber virkelig på at det er din måned. Det har i virkelig fortjent... knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er blevet insemineret i går, og må teste den 5.11 :O sikke en forfærdelig ventetid :-P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder spændende Cherie... Håber du får et positivt resultat den 5. :-)

Men ja den her ventetid er ikke sjov ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder spændende Cherie... Håber du får et positivt resultat den 5. :-)

Men ja den her ventetid er ikke sjov ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal teste søndag/mandag - så vel næsten uge 45 :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis mens ikke dukker op senest torsdag, regner jeg med at teste fredag d. 1. nov.... allerhelst vente til lørdag, men det tror jeg ikke på, at jeg kan vente på :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk, vi bliver da et par stykker... :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også med på den 30/10, og helt ny her :) jeg testede igår dog og den var meget tydelig og hurtig med positiv resultat!!!! Så er ret spændt! Tiden går bare langsom!! Kan i mærke symptomer??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes jeg kan mærke alle symptomer, men tror meget af det er psyken... Så tror ikke på noget før jeg står med en positiv test...

Tillykke med din positive test... :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :-) men nu stadig for tidligt ar blive begejstret! Må prøve onsdag!!

Men ja psyken er en stærk en!! Held og lykke....!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak tak og i lige måde... Jeg gætter pådin spire i hvert fald har sat sig... :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak håber samme for dig!! Noget nyt??

Selvom jeg ikk burde tog jeg test igen da jeg ikk har mærket symptomer i tre dage.... Stadig positivt dog så det er dejligt!

Men skal siges jeg har PCO og tager metformin siden januar 2012 og dette var første måned på Clomid og så 'bang' skete det noget!! Første gang jeg tog en GT over hovedet i forløbet så virker uvirkeligt den så var positiv. Men så begynder jeg tænke det måske cysterne der gør den positiv det der vidst noget med :/??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ømme bryster og kvalme, men det kan også bare være psyken der spiller med mig. Vil virkelig gerne holde mig i skindet med at teste indtil fredag fordi vi skal ud og flyve lørdag og jeg er virkelig bange for at flyve, så jeg skal vide om jeg må drikke noget med alkohol i.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men spændende med endnu en positiv test... håber det er en spire og ikke en cyste....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er der ikke noget, der ligner symptomer, men regner heller ikke med noget i denne cyklus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Evaha87 tak men da håber ikk i skal flyve for meget i fremtiden :) hva med en sovepille?

Hvilken dag skal i teste?? Jeg skal onsdag! Kun to dage....!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kommer til med at flyve en del i fremtiden, da jeg er islænding og min mand dansker. Vi kommer dermed altid til at flyve et par gange om året til og fra Danmark. Jeg har forventet mens på lørdag, men regner med at teste fredag... :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er der ikke noget, der ligner symptomer, men regner heller ikke med noget i denne cyklus

Tror heller ikke på den er der for os,da det er meget usandsynligt med kun en omgang sex i den "rigtige" periode...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne have lov at være med her! :P

 

Da jeg er stoppet på p-piller for 1 måned siden, er jeg spændt på om min cyklus har rettet sig ind. Tvivler stærkt, men min mave gør nu optakt til en kommende mens/graviditet, hm..  -_-

 

Hvis jeg er gravid, ville jeg være 4+0 på fredag, det må jo være min testdag.

Jeg har haft usansynligt ondt i mine bryster, og brystvorterne gør helt tosset ondt og har faktisk gjort det i 14 dage nu.. På samme tid synes jeg min mave hele tiden er oppustet, hvilket er en smule irriterende. Jeg har konstant lyst til at spise, hvilket heller ikke ligner mig. Og så havde jeg en mild blødning for 2-3 dage siden, som stoppede kort efter et døgn, som jeg gætter på er implantationsblødning, da jeg aldrig pletbløder.

 

Så jeg kan finde en masse symptomer, men holder de stik? det vil vise sig..

Held og lykke piger, jeg krydser for os alle :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen velkommen til Muggi, det lyder spændende med alle de symptomer... :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til - lyder Da godt nok som de rigtig symptomer selvom det endda kun er første periode. Men det ikk umuligt af den grund!!!! hvor længe tog du ppiller? Og må jeg spørge hvor gammel du er?? :) bare nysgerrig....

og ja selvfølgelig held og lykke til alle :-)

Vi bor i Dubai så flyver også en del :-)

4+1 idag åhhh håber virkelig ikk mens kommer, synes allerede jeg drømmer lidt for meget on juli baby :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER