Solvej99

Hvad skal I lave i efterårsferien?

16 indlæg i dette emne

Vi skal en uge i sommerhus i Sønderjylland med spabad og sauna. Glæder mig til at slappe af og holde fri ^_^

Hvad skal I lave? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der er allerede en tråd om det i smalltalk :balloons

Her bliver ugen dog rimelig meget som normalt, bortset fra fredag hvor Mar skal vaccineres, og så satser jeg på at vi holder fri sammen derefter ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så lidt som muligt ;)

Vi skal bare hygge og være sammen og nyde at vi ikke skal stå op på et bestemt tidspunkt, for at den store kan nå i skole til kl 8, glæder mig helt vildt, dog skal jeg lige på arbejde mandag og tirsdag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal holde fri sammen torsdag og fredag. Vi snakker om at tage i aqua og lave et græskar hoved. Ellers bare nyde vi alle har fri sammen efter en lang periode, hvor Jan har arbejder meget. Lørdag skal Felix have kvalitetstid med sin far for jeg skal alene på tur med min søster til ikea :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal til Mallorca fra lørdag-lørdag :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er allerede en tråd om det i smalltalk :balloons

Ups den har jeg overset ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal til Mallorca fra lørdag-lørdag :loveshower

SÅ misundelig! Og fortryder nu vi ikke tog afsted alligevel ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal en uge i sommerhus i Sønderjylland med spabad og sauna. Glæder mig til at slappe af og holde fri ^_^

Hvad skal I lave? :)

Skønt :) vi gjorde det samme i sommerferien, det var så godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal holde fri sammen torsdag og fredag. Vi snakker om at tage i aqua og lave et græskar hoved. Ellers bare nyde vi alle har fri sammen efter en lang periode, hvor Jan har arbejder meget. Lørdag skal Felix have kvalitetstid med sin far for jeg skal alene på tur med min søster til ikea :)

Vi skal til Silkeborg søndag-mandag, er det værd at tage Dicte på 1,5 år og hendes fætter på 9 måneder med i Aqua, eller er de stadig for små?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal arbejde med min faglige dokumentations opgave <_< hold nu k*ft et tidspunkt at ligge den på :rolleyes

Men jeg regner med at være færdig torsdag og så holder Maliva og jeg fri om fredagen og holder forlænget weekend, hvor vi evt. har bagedag eller ja.. er der nogen der har nogle ideer til gode hjemmeaktiviteter til et barn på 2 år? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal arbejde og Marius skal i dagpleje...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

C og jeg har ferie og skal have ordnet nogle ting herhjemme.

Albert skal i dp, da det kun er 2 uger siden han startede, så det vil være synd at holde ham hjemme. Han holder dog fri fredag,, lørdag regner vi med at tage til Halloween i legoland :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal arbejde og Marius skal i dagpleje...

:ditto :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jesper skal arbejde og jeg er jo stadig sygemeldt, så her er det en almindelig uge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal til Silkeborg søndag-mandag, er det værd at tage Dicte på 1,5 år og hendes fætter på 9 måneder med i Aqua, eller er de stadig for små?

Nej det tror jeg ikke (lidt svært at svare på). Vi er kommet med Felix i Aqua de sidste 2 sommer og han elsker det. Husk tørt tøj. Der er en bassin med fisk, hvor man må røre dem. Felix plejer at få ret våd mave ved at hænge der på kanten :)

Og så er der et halloween tema i efterårsferien.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal til Silkeborg søndag-mandag, er det værd at tage Dicte på 1,5 år og hendes fætter på 9 måneder med i Aqua, eller er de stadig for små?

Det er perfekt - vi var afsted med Mie i juni eller juli da hun var 10-11 mdr og de store akvarier var vildt spændende at se på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER