millivanilli

Babyens leje

12 indlæg i dette emne

Hvordan ligger jeres babyer for tiden? :)

Min ligger i hvert fald ikke fast, vender sig tit, og ligger meget ofte i tværleje, på skrå hen over hele maven, eller med hovedet op og rumpen nedad. Jeg ved godt, at han kan nå at vende sig mange gange endnu, men jeg er lidt spændt på, hvordan det vil gå :) Håber han vender sig og finder vejen med hovedet ned mod udgangen snart!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min lille prut ligger med hovedet ned af og sparker op i ribbenene, så dejligt ;-). Den.blev skønnet til 1964 i går til skanning jordmoderen fortalte at man siger fra uge 37 skal de begynde at vende rigtigt, nogen bebser vil kun vende ned af hvor andre laver flere ulykker og vender og drejer sig meget. Min prut vil kun vende ned af, det var den gjort siden uge 20.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan ligger jeres babyer for tiden? :)

Min ligger i hvert fald ikke fast, vender sig tit, og ligger meget ofte i tværleje, på skrå hen over hele maven, eller med hovedet op og rumpen nedad. Jeg ved godt, at han kan nå at vende sig mange gange endnu, men jeg er lidt spændt på, hvordan det vil gå :) Håber han vender sig og finder vejen med hovedet ned mod udgangen snart!

Det må jeg sige ditto til :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror vores lille pige vender og drejer sig i maven, men jeg er ikke helt sikker. Det føles mest af alt som en fest inde i maven.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min baby sidder desværre op i maven, og det har hun gjort lige fra uge 15, stort set i samme stilling. Jeg skal til samtale om Uk og viderforløb sen 10/10

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min spinner noget rundt endnu - da jeg blev indlagt for godt to uger siden startede de med at scanne ham om formiddagen og der lå ham med hovedet ned ad. Hen på aftenen kunne de ikke finde ham ordentligt, da de ville køre en strimmel med hans hjerterytme, så tilsidst hev de scanneren ind igen og der havde han vendt sig på tværs, men med hovedet lidt mere opad...det er mit indtrykket han stadig svinger rundt mellem de to stillinger - dagligt!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min baby sidder desværre op i maven, og det har hun gjort lige fra uge 15, stort set i samme stilling. Jeg skal til samtale om Uk og viderforløb sen 10/10

Ok. Hvornår har du termin? Til mig siger de, at han har masser af tid og plads til at vende sig inden termin. Håber din baby når at vende sig inden længe, og helst inden den 10.10 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt at læse, at der er flere der har kolbøttebabyer :) Til scanning her for nogle dage siden, sad min baby i sædeleje, men han bevæger sig tit over i tværleje... Hverken jordemødre eller læge mener det er nogen som helst grund til bekymring for det, da han stadig har mange uger til at finde vej med hovedet nedad :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok. Hvornår har du termin? Til mig siger de, at han har masser af tid og plads til at vende sig inden termin. Håber din baby når at vende sig inden længe, og helst inden den 10.10 :)

Jeg har termin 9. November, men bliver sat i gang før tid pga komplikationer. Fødselslægen og jordmoderen som har fulgt MG er bekymret i forhold til at hun ikke har rørt sig ud af flækken på noget tidspunkt, hun ligger i præcis samme stilling :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har termin 9. November, men bliver sat i gang før tid pga komplikationer. Fødselslægen og jordmoderen som har fulgt MG er bekymret i forhold til at hun ikke har rørt sig ud af flækken på noget tidspunkt, hun ligger i præcis samme stilling :D

Hvor tidligt sætter de dig igang? Og sætter de dig også i gang, hvis hun ikke har vendt hovedet nedad?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor tidligt sætter de dig igang? Og sætter de dig også i gang, hvis hun ikke har vendt hovedet nedad?

De mener at uanset hvordan hun ligger så sætter de igang en af de sidste dage i denne måned. Komplikationerne skyldes ikke hendes leje :) jeg har dog sagt jeg gerne vil afvente og se hvordan jeg har det til den tid, jeg vil gerne have hun bliver derinde så længe som det er forsvarligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De mener at uanset hvordan hun ligger så sætter de igang en af de sidste dage i denne måned. Komplikationerne skyldes ikke hendes leje :) jeg har dog sagt jeg gerne vil afvente og se hvordan jeg har det til den tid, jeg vil gerne have hun bliver derinde så længe som det er forsvarligt :)

Øv med komplikationer! Håber at du har det ok. Men betyder igangsætningen, at du satser på sædefødsel hvis hun ikke har vendt sig sidst på måneden? Og vendingsforsøg er udelukket? Håber hun får lov til at være derinde noget længere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER