Den skrukke Latina

Vil gerne være gravid, bare slet ikke i den nærmeste fremtid!

15 indlæg i dette emne

Er der mon andre der har det ligesom mig? :rolleyes Sagen er den, at jeg de sidste 3-4 år har været utroligt skruk, men har hele tiden været enig med min forlovede om, at projekt baby først går i gang når jeg er færdig med min uddannelse. Siden hen er vi så blevet lidt hooked på ideen om at smide p-pillerne efter vores bryllup. :D Den plan har jeg det super godt med, og jeg går faktisk og tager mig selv i at frygte en graviditet inden mit bryllup, til trods for at jeg er på p-piller. Man har jo hørt om eksempler hvor p-pillerne svigtede! :rolleyes

Så jeg er altså en af dem, som faktisk frygter en graviditet inden for den nærmeste fremtid, fordi jeg skal giftes i Maj 2014 og afslutte min Cand.ling.merc uddannelse i efteråret/vinteren 2014! :yay Derfor er jeg fast besluttet på INGEN baby på vej inden da, fordi jeg har købt min bryllupskjole, og den skal jeg død og pine kunne komme i, plus at jeg virkelig ikke ønsker at døje med graviditetsgener på min store dag :puke

Så langt så godt!

Nu er jeg bare blevet lidt nervøs, fordi jeg tog min sidste p-pille i fredags og min mens har ikke vist tegn på at ville dukke op endnu :wacko Jeg er pt. i praktik i udlandet og havde besøg af min forlovede fra d.15-22 september, hvor vi gav den for fuld skrue i soveværelset stort set hele ugen, men jeg er jo på p-piller og har været det i 7 år, så jeg burde jo derfor ikke kunne blive gravid? :unsure

Jeg håber virkelig at det blot er min menstruation som synes den skal være lidt forsinket, fordi jeg kan faktisk mærke at jeg bliver en smule panisk ved den mindste tanke om en graviditet lige nu ! :boo Det ville bare være jordens værste timing! :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Stadig ikke det mindste tegn på menstruation :o :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det ikke normalt at der går 4-5 dage fra man stopper med p piller i pausen, til blødningen kommer? Hvornår plejer du at få din blødning? Hvis du tror du er gravid burde du ta en test. :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg får - og gør altid på de piller jeg tager - først mens. på 6. dagen i den pillefri periode.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen det er meget forskelligt, 8 ud af 10 gange plejer mens at komme i løbet af søndagen dvs. 2. dagen, men jeg har før oplevet at den først er kommet tirsdag dvs. på 4. dagen, men det er også kun fordi jeg har sådan en forfærdelig kvalme, at jeg bliver nervøs :wacko Men jeg har på fornemmelsen af at den kommer i dag, men kunne den dumme kvalme, så ikke lige holde sig væk, så jeg ikke behøver at blive i tvivl! <_< Det er jo mest fordi jeg virkelig ikke ønsker en graviditet lige nu, så kan det a godt være at jeg er overfølsom og opmærksom på tegn som kvalme :wacko Jeg krydser fingre for at den kommer i dag ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan altså også bare være fordi du stresser så meget - over både udd. bryllup pg (ingen) baby.... så kan du psykologisk godt hæmme din menstruation.

Så prøv at slippe tankerne omkring den manglende mens, og så tænk på noget andet. Brug en dag på at forkæle dig selv og bare nyde at der sker en masse godt i fremtiden.

/Christina

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tja, børn har det jo med at komme, når de kommer! ;) Men jeg vil da sige, at det ikke er særlig unormalt, at mens ikke kommer på først pillefri dag. Hvis den stadig ikke er kommet i morgen, så prøv at teste og se om du er heldig - eller uheldig - eller... Kan nu godt forstå du helst ikke vil være gravid til bryllup osv., så jeg tænker at vi lige krydser fingre for en negativ test :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan sagtens stresse kroppen til at mens ikke kommer. Tag en test for at være sikker :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville nok også råde til at tage en test... Så får du og kroppen vished og ro :) Her går der også gerne 3-4 dage før mens dukker op efter p-pille stop....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig - tag en test, så du kan få noget vished :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker også at det godt kunne være stress.. :) Du kan jo få vished med en test - og dermed forhåbentlig slappe lidt mere af!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres besvarelser alle sammen :D tante rød bankede heldigvis på her til eftermiddag, efter en hel formiddag med den vildeste kvalme, små hedeture, og panikudbrud :boo Så nu ved jeg at jeg i det mindste ikke er gravid, men jeg har stadig kvalme, så jeg tænker at det må være fordi, jeg har spist et eller andet sjovt spansk mad hernede, og så har varmen nok også haft en finger med i spillet :yay Så ingen baby i denne omgang, og hvor er det dejligt at slappe af, og så kunne gå og glæde sig til, at tiden rent faktisk er inde til at lave baby :loveshower Men tusind tak for jeres beroligende kommentarer herinde, det varmede lige lidt ekstra her i den spanske efterårsvarme :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med mens ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ville lige til at skrive at, jeg godt kan "psyke" mig selv så meget at mens udsættes i helt op til en uge, men det er jo slet ikke nødvendigt nu ;)

Hurra for mens :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med mens ;)

Hehe tak skal du ha' :P :tak

Ville lige til at skrive at, jeg godt kan "psyke" mig selv så meget at mens udsættes i helt op til en uge, men det er jo slet ikke nødvendigt nu ;)

Hurra for mens :glad

Det er altså ret utroligt hvad psyken kan gøre ved ens krop og funktioner :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER