Den skrukke Latina

Hvor hurtigt blev I gravide efter P-pille stop?

22 indlæg i dette emne

Hej Alle sammen :balloons Som overskriften hentyder, så synes jeg, det kunne være sjovt at se, hvor hurtigt I, som har været på P-piller, blev gravide efter P-pillestop? :hump :gravid Skriv i forlængelse heraf også gerne, hvor længe I havde været på P-piller og om I sexede systematisk i forhold til ÆL, eller om I blot sexede helt tilfældig og overlod resten til skæbnen. :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det bliver vel en 6-7 år.. Har ikke taget p piller siden 2007 :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bliver vel en 6-7 år.. Har ikke taget p piller siden 2007 :lol

Hold helt op :D Har I brugt anden prævention eller? - jeg kan nemlig se, du skriver at PB start var 30 marts 2013. Hvad så inden da, var det bare ren hygge :hump :hump :hump ? Hvordan ser dine cykler ud ? (og her mener jeg flertalsformen af "cyklus" og ikke de tohjulede i garagen :8: )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første cyklus :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:hump :hump :hump ? Hvordan ser dine cykler ud ? (og her mener jeg flertalsformen af "cyklus" og ikke de tohjulede i garagen :8: )

Hihi der fik jeg lige et smil på fra morgenstunden af :D Det hedder vist cykli i flertal.. :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Begge gange i 3 cyklus efter p-pillestop. Vi var ret aktive :hump omkring ægløsning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 cyklus efter p-pillestop. 5 af dem med fokus på ægløsning :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hihi der fik jeg lige et smil på fra morgenstunden af :D Det hedder vist cykli i flertal.. :P

Hihi ja nu var det min tur til at trække på smilebåndet ;) det hedder ikke cykli :P ifølge dansk sprognævns retskrivningsordbog hedder det cykler eller cyklusser :D F.eks. cyklus sb., cyklussen el. cyklen - cyklusser el. cykler - cyklusserne el. cyklerne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold helt op :D Har I brugt anden prævention eller? - jeg kan nemlig se, du skriver at PB start var 30 marts 2013. Hvad så inden da, var det bare ren hygge :hump :hump :hump ? Hvordan ser dine cykler ud ? (og her mener jeg flertalsformen af "cyklus" og ikke de tohjulede i garagen :8: )

Vi har brugt kondom.. :-) det har fungeret for os begge, og kun få gange er lortet revnet eller faldet af :-)

Min cykel er rød, ligesom tante rød :P ej den er helt normal - mellem 28 og 32 dage :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første cyklus :)

Waaauw Mette, i allerførste hug! Hvor længe havde du så været på p-piller inden? Nu har jeg fulgte dig på BK og ud over at være en superbrud, så er du tydeligvis også en supermor! :yay :super og stort tillykke med jeres lille pige, hun er super lækker! :kuller

Begge gange i 3 cyklus efter p-pillestop. Vi var ret aktive :hump omkring ægløsning.

Oki det var da også dejligt hurtigt i fik gevinst :D Hvor længe havde du været på P-piller ? :)

6 cyklus efter p-pillestop. 5 af dem med fokus på ægløsning :-)

Havde du hurtigt regelmæssige cykler, eller hvordan ? :) og hvor lang tid havde du været på P-piller? :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oki det var da også dejligt hurtigt i fik gevinst :D Hvor længe havde du været på P-piller ? :)

Jeg havde været på p-piller 4-5 år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har brugt kondom.. :-) det har fungeret for os begge, og kun få gange er lortet revnet eller faldet af :-)

Min cykel er rød, ligesom tante rød :P ej den er helt normal - mellem 28 og 32 dage :-)

Så I smed kondomet i marts og nu er I så aktivt igang med PB? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hihi ja nu var det min tur til at trække på smilebåndet ;) det hedder ikke cykli :P ifølge dansk sprognævns retskrivningsordbog hedder det cykler eller cyklusser :D F.eks. cyklus sb., cyklussen el. cyklen - cyklusser el. cykler - cyklusserne el. cyklerne.

Gud jeg var helt overbevist om at det hed cykli :D

Så blev man da lige det klogere :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10 år på p-piller.

Blev gravid i 3. Cyklus (stoppede i midt september, blev gravid start december (testede positiv 2 dage inden jul).

Vi sexede lidt mere, men bare tilfældigt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blev gravid i første cyklus efter at have været på p-piller i godt 4-5 år. Vi gik ikke bevidst efter æl, da min cyklus var længere end jeg troede, så æl lå tilsvarende sent.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

14 dage efter stop = første cyklet endda 2 gange.. Første gang fik jeg så desværre en SA i uge 8, men blev gravid 14 dage efter igen i første æggeløsning og er nu i uge 27 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første gang i 2. cyklus, efter 13 år på p-piller. Næste gang i 1 forsøg, men det endte desværre med en spontan abort i uge 7

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg smed pillerne til Skt. Hans og Luna er undfanget Nytårs dag :)

de første 3 cykler var med tilfældig sex og de 3 sidste var ret systematisk :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så I smed kondomet i marts og nu er I så aktivt igang med PB? :D

Jepper. Vi havde først omgang, dagen før forventet mens. Så var der intet pres - det var bare en general prøve :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der gik 6 uger begge gangene. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første cyklus uden p-piller to gange. Første gang havde jeg været på pillen i +10 år, anden gang lidt under to år. Vi tænkte ikke på æl.

Held og lykke :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde været på P-piller i ca. 11 år. Stoppede med p-pillerne i januar 2012, begyndte PB i juni 2012 og blev gravid juli 2013.

Det svingede lidt om vi gik efter æl eller ej.

Jeg blev gravid på en ferie og der havde vi det ærligt talt bare sjovt ;-) Så næste gang må løsningen være at tage på ferie ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER