MLM

Hverdags tallerkner

29 indlæg i dette emne

Hvilke har i, vi skal have nye men ved egentlig ikke rigtig hvad jeg vil have.

Bare sådan nogle alm nogle til spaghettig og kødsovs

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vores er fra IKEA. De må komme i opvasker og i micro og har nu holdt 6 år, men er ved at være slidte. Men vi har været glade for dem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi har nogle Marie Sohl som vi købte i Bilka til billige penge, men synes de er ret pæne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har nogen hvide og lyserøde nogen fra ikea. Jeg fik overtalt manden til dem fordi de hvide kan fåes i en mandestørrelse også ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi holder fest til hverdag med Royal Copenhagens Platinum stel - vi synes det er fjollet at have flere sæt. Og jeg har aldrig oplevet at smadre en tallerken.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har dem fra Villeroy & Boch, der hedder Naif og det er det med landskabsmotiver på + vi har helt almindelige hvide tallerkner fra Pillivuyt

post-2-0-08220000-1378228944_thumb.jpg

Vi bruger også disse når vi har gæster og en gang imellem hiver jeg noget arvestel frem også, hvis det skal have en tand ekstra - også selvom det er til spaghetti og kødsauce :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare nogle helt alm. hvide atelier-nogen - rigtig kedelige. Og så Bing og Grøndahl til fest, men de kan ikke gå i opperen, så du kan selv regne ud, hvor tit de kommer frem ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

De hvide aida!

Jeg har hvid aida, med en sølvkant rundt...Jeg bruger dem både til hverdag og fest, men nu går jeg VIRKELIG heller ikke op i tallerkner, og jeg er nok lidt en tallerken-smadre-klodsmajor..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har Pillivuit Bourges tallerkener..Dem bruger vi til hverdag og fest ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har Pillivuit Bourges tallerkener..Dem bruger vi til hverdag og fest ;)

Og de er endnu ikke smadret efter af ryge på gulvet..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

til pænt brug har jeg det der der hedder blå Olga, som min mor fandt i mine bedsteforældres kostald for mange år siden, og tog med hjem, Derudover har jeg arvet liljekonval stellet fra min farmor, og arver empire fra den kongelige fra min mor, som har det fra min mormor :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres indput, vi har ikke rigtig bestemt os endnu.

Eller jeg har ikke bestemt mig.

Herhjemme er vi ikke så voksen endnu at vi har alm og fint brug :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres indput, vi har ikke rigtig bestemt os endnu.

Eller jeg har ikke bestemt mig.

Herhjemme er vi ikke så voksen endnu at vi har alm og fint brug :)

mine til pænt brug, står også bare i skabet, og skal være der :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

IKEA til hverdag og arvestel til "fest". Pjat egentlig, når vi nu aldrig holder fest :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

mine til pænt brug, står også bare i skabet, og skal være der :)

Jeg har aldrig fundet ud af hvorfor man har noget til at stå som ikke bliver brugt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

IKEA til hverdag og arvestel til "fest". Pjat egentlig, når vi nu aldrig holder fest :P

Herhjemme er hverdag en fest og vi smadre sgu et par stykker ind imellem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har et vitrineskab til mit arvestel, så det kan ses igennem glasset. Jeg synes ikke der er noget bedre end at have gourmet-middage, hvor stofdug+stofservietter+servietringe (Georg Jensen) kommer på bordet samt stellet! Så er det bare noget særligt!

Til hverdag har vi et billigt Marie Sohl (og ja, der ryger en tallerken i ny og næ, så skidt med det)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Herhjemme er hverdag en fest og vi smadre sgu et par stykker ind imellem :)

Vi arvede stel fra Olde, og da hun betød noget for os, betyder stellet et eller andet ;)

Vi smadrer faktisk ikke så meget, men pigerne spiser så også mest af de farvede IKEA plast tallerkener. Der er kamp om de lilla :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For mig er det også affektionsværdien, der gør, at

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores er fra IKEA og det er vist meget godt, for det sidste års tid har Johan smadret 5 tallerkner og 7 glas, jeg har smadret 3 tallerkner og 1 glas.. Min mand har smadret 1 tallerken :D Vi er lidt klodsede i familien :D Vi er derfor tit i IKEA til opfyldning :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores er fra IKEA og det er vist meget godt, for det sidste års tid har Johan smadret 5 tallerkner og 7 glas, jeg har smadret 3 tallerkner og 1 glas.. Min mand har smadret 1 tallerken :D Vi er lidt klodsede i familien :D Vi er derfor tit i IKEA til opfyldning :P

Det lyder lidt som os. Det er dog mig der smadrer klart flest af tallerknerne :rolleyes Ikea er også vores ven på det punkt. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har sådan nogle store firkantede nogen som vi har købt gennem mandens arbejde. Så jeg ved faktisk ikke hvad de hedder, men de var billige. Vi har til 16, så er der lidt at tage af. Men vi smadrer faktisk aldrig noget, men kun fordi Marius har plastik pocelæn :D Vi bruger det både til hverdag og fest. Arve mågestellet står faktisk kun til pynt i arve vetrineskabet :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har hvide Aida tallerkner og de bliver brugt til alt. Så har vi bare pæne servietter og fin dug på til fest ;) Jeg satser på at vi bare skal have nogle nye hvide når vi engang skifter dem ud. På den måde kan vi bruge porcelænskåle fra megamussel eller glasskåle fea Grand Cru og det passer til alt sammen..

De har indtil videre holdt i 8 år og det er faktisk først den anden dag Edith fik smadret en. Hun er sgu hurtig..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har Michelle fra Pillivuyt til både hverdag og fest :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER