tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

At jeg har enten en forstrukker muskel eller nerve i klemme i lænden/hoften.. Smerterne går op i ryggen og ud i benet :( det gør så ondt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Meget da hans bil koster 2-3 kr/km og ja vores punto går vel en 12-14 km/l

Da han kom hjem i går fortalte han st han vist ikke skal kører nat aligevel da de fleste af de kunder han skulle ud til der har kantinerne ferie lukket. Men kørsels lederen sagde, Derovre lav ikke for mange planer for det kunne være de skulle bruge ham. Tja pengene har vi brug for, men tror bare det er min hjerne der lige skal kunne følge fra at han kun arbejdede 8 timer om mandagen til at han arbejder hverdag og er væk 12-14 timer.

:) nu ved jeg jo ikke, hvor lang turen til og fra hans arbejde er, så det siger jo ikke så meget :) Jeg tænkte helt simpelt på, hvad I sparer i kroner og ører ved, at du sidder låst fast, istedet for at han kører til og fra arbejde i sin arbejdsbil (i den udregning skal man jo så også have slid/afskrivninger på jeres bil med).

Jeg kan godt forstå, at det er noget af en omvæltning :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg er så f*cking dårlig til at lave kager og håndterer sukkerprint så det får pigerne ikke på deres kager i dag :( vildt "fedt" at se Ronjas triste ansigt da jeg sagde hun altså ikke får prinsesser på kagen alligevel :(

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:) nu ved jeg jo ikke, hvor lang turen til og fra hans arbejde er, så det siger jo ikke så meget :) Jeg tænkte helt simpelt på, hvad I sparer i kroner og ører ved, at du sidder låst fast, istedet for at han kører til og fra arbejde i sin arbejdsbil (i den udregning skal man jo så også have slid/afskrivninger på jeres bil med).

Jeg kan godt forstå, at det er noget af en omvæltning :kram2

Tror der er 45 km hver vej. Vores privat bil er betalt og hvad der er af slid på en Fiat punto er minimalt kontra hans fiat Ducato varevogn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænkte det samme... Ikke om jeg ville sidde fastlåst i hjemmet hver dag da jeg var på barsel for at spare lidt penge...

Så jeg har den store bil, medmindre han skal noget specielt, fordi jeg kører med børnene og jeg skal have mulighed for at have barnevogn med, og det er uanset om jeg er på barsel eller arbejde.

Når økonomien er stram så kan man blive nød til det. Og min barsel slutter om 14 dage selvom bette fisen kun er 4 mdr.

Tror bare det hele blev for meget i går og jeg havde brug for at komme ud med mine frustrationer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At have brugt en krig på at gøre rent på badeværelset, og min mand så vælger at bade A med klipklapper på. Dem som han lige har brugt til at slå græs! Gæt, hvordan der ser ud nu! :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At have brugt en krig på at gøre rent på badeværelset, og min mand så vælger at bade A med klipklapper på. Dem som han lige har brugt til at slå græs! Gæt, hvordan der ser ud nu! :klap

Så vasker han vel lige gulvet efter sig! :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At have brugt en krig på at gøre rent på badeværelset, og min mand så vælger at bade A med klipklapper på. Dem som han lige har brugt til at slå græs! Gæt, hvordan der ser ud nu! :klap

Ja, det er sgu en selvhenter hr mand :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror der er 45 km hver vej. Vores privat bil er betalt og hvad der er af slid på en Fiat punto er minimalt kontra hans fiat Ducato varevogn

men sliddet på arbejdsbilen skal I vel ikke betale? :unsure men okay, jeg kan ikke lige greje, hvad differencen på brændstofforbruget på 90 km/dag beløber sig til :chin:

Edit: Måske jeg i øvrigt helt misforstår - er arbejdsbilen ikke arbejdsgiverens? Der er jo afskrivninger på jeres bil i form af faldende værdi, selvom den er betalt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine nippels kløøør. Jeg er ved at blive sindsyg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

men sliddet på arbejdsbilen skal I vel ikke betale? :unsure men okay, jeg kan ikke lige greje, hvad differencen på brændstofforbruget på 90 km/dag beløber sig til :chin:

Edit: Måske jeg i øvrigt helt misforstår - er arbejdsbilen ikke arbejdsgiverens? Der er jo afskrivninger på jeres bil i form af faldende værdi, selvom den er betalt.

Da min kæreste er selvstændig så ejer han jo selv sin arbejdsbil. Men hans nye arbejde er han bare alm. Løn ansat derfor skal han bruge vores bil til og fra arbejde. Tror ikke vores punto kan falde ret meget mere i værdi da den værdi er 5-10.000 ( er fra 2003 og kørt 280.000) ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er en besparelse på 800 kr pr måned ved at tage vores privatbil. Men det kan hun kun frem til 1/8 han kan kører i privat bilen for der begynder jeg selv at arbejde. Han er kun ansat som lørdags chauffør og så fungere han som afløser så når de mangler folk så ringer de. Og da han ikke er ansat andet end om lørdag så tager han alle de vagter han kan få (så har sef. Noget kørsel om mandagen i sit eget firma)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så vasker han vel lige gulvet efter sig! :prik

Ja, det er sgu en selvhenter hr mand :klap

I kan tro, han ordnede det selv! Jeg kom hjem, mens de var ude på badeværelset. Jeg kiggede bare på gulvet og sagde "det kan du simpelthen ikke være bekendt". Jeg fik en stor undskyldning, efter han havde gjort det og et "der tænkte jeg mig ikke lige om". Store klovn!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I kan tro, han ordnede det selv! Jeg kom hjem, mens de var ude på badeværelset. Jeg kiggede bare på gulvet og sagde "det kan du simpelthen ikke være bekendt". Jeg fik en stor undskyldning, efter han havde gjort det og et "der tænkte jeg mig ikke lige om". Store klovn!

De mænd altså.. De tænker bare ikke altid! :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De mænd altså.. De tænker bare ikke altid! :rolleyes

Min mand gør det sjældent ;) Han er rigtig slem til at glemme de der dagligdags-tænke-sig-om. Og det kræver bare ofte mere oprydning og rengøring.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da min kæreste er selvstændig så ejer han jo selv sin arbejdsbil. Men hans nye arbejde er han bare alm. Løn ansat derfor skal han bruge vores bil til og fra arbejde. Tror ikke vores punto kan falde ret meget mere i værdi da den værdi er 5-10.000 ( er fra 2003 og kørt 280.000) ;)

Det er en besparelse på 800 kr pr måned ved at tage vores privatbil. Men det kan hun kun frem til 1/8 han kan kører i privat bilen for der begynder jeg selv at arbejde. Han er kun ansat som lørdags chauffør og så fungere han som afløser så når de mangler folk så ringer de. Og da han ikke er ansat andet end om lørdag så tager han alle de vagter han kan få (så har sef. Noget kørsel om mandagen i sit eget firma)

Ach soooooo :chin: Det kan jeg godt se - og 800 kr. er også penge, når man er presset på økonomien.

Edit: Når arbejdsbilen er ejet af jer og afgiftsberigtiget, kan du så ikke tage den i en snæver vending?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At alt aftensmad i huset her skal udgøre frokost til herren dagen efter fordi han ikke "gider" rugbrød og stortset ikke kan lide noget pålæg... Skide kræsenpind!

I guder hvor er det død irriterende at altid skal ha det i baghovedet når der skal laves mad...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aaaaav :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg siger også AV FOR POKKER!

Jeg er lige styrtet på cyklen og skrabet hænder, knæ og albuer :boo

eskj1v.jpg

Jeg havde W i cykelvognen, men hurra for gennemtænkt cykelvogn, den stod nemlig så fint selvom jeg lå henover cyklen.

Og min telefonskærm er i 1000 stykker :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aaaaav :boo

Hvad så søde? :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg siger også AV FOR POKKER!

Jeg er lige styrtet på cyklen og skrabet hænder, knæ og albuer :boo

eskj1v.jpg

Jeg havde W i cykelvognen, men hurra for gennemtænkt cykelvogn, den stod nemlig så fint selvom jeg lå henover cyklen.

Og min telefonskærm er i 1000 stykker :(

Aaaaav av av av AV.. Stakkels dig! :kram2 :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

av for katten da:-( Sikke noget....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ach soooooo :chin: Det kan jeg godt se - og 800 kr. er også penge, når man er presset på økonomien.

Edit: Når arbejdsbilen er ejet af jer og afgiftsberigtiget, kan du så ikke tage den i en snæver vending?

I en snæver vending kan jeg godt men den er sådan en kæmpe klods at komme rundt med at jeg hader at kører i den. Så plejer bare at sige den er forbudt område hihihi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bah. Min mor kender en eller anden skodsang, hvor der synges om en Elisabeth, så nu bryder hun ud i tåkrummende sang, når hun holder hende :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram :)

Kagerne blev faktisk ok men bare ikke lige som forventet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.