tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Gider aldrig mere at holde jul

Ikke sammen med min bror

Han koster rundt med mig og skælder ud over at vi laver mad for tidligt. Vi må ikke spise tidligere end kl 18.30-19 ifl ham. Ellers kan vi bare skride hjem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Gider aldrig mere at holde jul

Ikke sammen med min bror

Han koster rundt med mig og skælder ud over at vi laver mad for tidligt. Vi må ikke spise tidligere end kl 18.30-19 ifl ham. Ellers kan vi bare skride hjem

:kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gider aldrig mere at holde jul

Ikke sammen med min bror

Han koster rundt med mig og skælder ud over at vi laver mad for tidligt. Vi må ikke spise tidligere end kl 18.30-19 ifl ham. Ellers kan vi bare skride hjem

Dumme ham - hvor er han tarvelig!

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte juleaften :(

Jeg vender mig aldrig til at holde jul med andre end MIN familie.

Og ham der hankønsvæsnet, var bare en klaphat og skide sur.

Øv møg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte juleaften :(

Jeg vender mig aldrig til at holde jul med andre end MIN familie.

Og ham der hankønsvæsnet, var bare en klaphat og skide sur.

Øv møg

:numse

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er nødt til at gå i seng nu og tror jeg kommer til at løbe i pendulfart til toilettet i en rum tid. Heldigvis ikke :puke dog, men stadig. ÆV, hvor har jeg bare været hårdt ramt og så lige i min ferie :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil godt brokke mig over at svigerforældrene bare ikke fatter de små hentydningers så som " puh ha jeg er godt nok træt" <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil godt brokke mig over at svigerforældrene bare ikke fatter de små hentydningers så som " puh ha jeg er godt nok træt" <_<

Kan du ikke bare gå i seng?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver sindssyg over min søsters den mindste.. De har virkelig gjort den dreng til et forfærdeligt barn! Håber han vokser fra det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu et mislykket sexforsøg :( øv, at skuffe sin mand så meget :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er nødt til at gå i seng nu og tror jeg kommer til at løbe i pendulfart til toilettet i en rum tid. Heldigvis ikke :puke dog, men stadig. ÆV, hvor har jeg bare været hårdt ramt og så lige i min ferie :(

Håber din forventning blev gjort til skamme!

Jeg ligger så i stuen, fordi jeg stadig snotter, så jeg ikke kan trække vejret og må ikke bruge næsespray mere :prik

Håber jeg kan få sovet vare lidt - Det er nu 22 timer siden jeg vågnede :O

Og manden har nu 39 i feber :(

Øv, hvor vil jeg gerne prøve en jul/juleferie uden sygdom næste år!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Håber din forventning blev gjort til skamme!

Jeg ligger så i stuen, fordi jeg stadig snotter, så jeg ikke kan trække vejret og må ikke bruge næsespray mere :prik

Håber jeg kan få sovet vare lidt - Det er nu 22 timer siden jeg vågnede :O

Og manden har nu 39 i feber :(

Øv, hvor vil jeg gerne prøve en jul/juleferie uden sygdom næste år!

Hvorfor må du ikke bruge næsespray mere? :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber din forventning blev gjort til skamme!

Jeg ligger så i stuen, fordi jeg stadig snotter, så jeg ikke kan trække vejret og må ikke bruge næsespray mere :prik

Håber jeg kan få sovet vare lidt - Det er nu 22 timer siden jeg vågnede :o

Og manden har nu 39 i feber :(

Øv, hvor vil jeg gerne prøve en jul/juleferie uden sygdom næste år!

Sådan en vil jeg også godt bestille!

 

Jeg var på toilettet 5 gange på en time og igen en time efter jeg faldt i søvn, men har så heldigvis sovet derefter. Jeg har det bedre i dag, men kan virkelig ikke forholde mig til hvad/hvornår/hvor meget jeg skal spise :unsure

 

God bedring til Jer, søde og glædelig jul :kiss

 

Hvorfor må du ikke bruge næsespray mere? :whistling

Det var også det første jeg tænkte! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor må du ikke bruge næsespray mere? :whistling

Fordi jeg har brugt den i de 10 dage man må og en smule mere. Slimhinderne bliver ødelagt hvis man fortsætter og så har man brug for næsespray konstant <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan en vil jeg også godt bestille!

Jeg var på toilettet 5 gange på en time og igen en time efter jeg faldt i søvn, men har så heldigvis sovet derefter. Jeg har det bedre i dag, men kan virkelig ikke forholde mig til hvad/hvornår/hvor meget jeg skal spise :unsure

God bedring til Jer, søde og glædelig jul :kiss

Så er det en aftale til næste år! Pessimisten i mig regner ellers med det er min tur til at være rigtig syg (for det er snot i 14 dage jo ikke) næste år, eftersom det var Filippa sidste år og Ronni i år :(

Det lyder heller ikke nemt at gennemskue med det mad - det lyder til, at du har gjort hvad jeg ville. Cola og rugbrød har jeg også fået anbefalet til dårlig mave...

Glædelig jul og god bedring til dig også, søde!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil godt brokke mig over at C er blevet syg, og så lige i juleferien..kæmpe ØV

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fordi jeg har brugt den i de 10 dage man må og en smule mere. Slimhinderne bliver ødelagt hvis man fortsætter og så har man brug for næsespray konstant <_<

Øøv troede lige der var en anden grund ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over en skuffende juleaften :(

Og at de veer jeg havde i nat, gik i sig selv igen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over en skuffende juleaften :(

Og at de veer jeg havde i nat, gik i sig selv igen..

Hvor ærgerligt altså :(

Måske I skulle holde selv næste år?

Sender vestøv i din retning :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øøv troede lige der var en anden grund ;)

 

Ah, desværre ikke (så vidt jeg ved :o)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil godt brokke mig over at C er blevet syg, og så lige i juleferien..kæmpe ØV

 

:ditto :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan simpelthen ikke forstå, hvordan en mor kan behandle sit barn så dårligt!! min svigermor er simpelthen en heks overfor min mand, der straks bliver en stor undskyldning for sig selv :( han er jo så dejlig, kan slet ikke have, at hun behandler ham sådan!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor ærgerligt altså :(

Måske I skulle holde selv næste år?

Sender vestøv i din retning :bd

Jaeh... Min mor er i smerter og er i overgangsalderen, så hun er MEGET humørsyg og får pludselige udbrud.

Hun sagde bl.a. inden gave-oppakningen "ja, så lad os dog bare få det overstået" :(

Der sagde både J og jeg noget til hende, men jah... det var bare et lille udpluk af, hvad der er sagt og sket igår.

Min mormor irriterer mig bare, hun spørger HVER gang jeg ømmer mig, om jeg er ved at føde og hun afbryder alle sætninger og hører ikke efter, hvad man siger..

gaaaah! Tror bare jeg er ved at være træt af at være så mange mennesker, under samme tag. Jeg er rastløs, for der bliver ikke lavet noget. Når der ikke ses tv, så soves der og der bliver ikke forslået ting, vi alle kan lave sammen. :(

Åhh suk...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaeh... Min mor er i smerter og er i overgangsalderen, så hun er MEGET humørsyg og får pludselige udbrud.

Hun sagde bl.a. inden gave-oppakningen "ja, så lad os dog bare få det overstået" :(

Der sagde både J og jeg noget til hende, men jah... det var bare et lille udpluk af, hvad der er sagt og sket igår.

Min mormor irriterer mig bare, hun spørger HVER gang jeg ømmer mig, om jeg er ved at føde og hun afbryder alle sætninger og hører ikke efter, hvad man siger..

gaaaah! Tror bare jeg er ved at være træt af at være så mange mennesker, under samme tag. Jeg er rastløs, for der bliver ikke lavet noget. Når der ikke ses tv, så soves der og der bliver ikke forslået ting, vi alle kan lave sammen. :(

Åhh suk...

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.