tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

For dælen, hvor har vi alle sovet dårligt. Jeg lå vågen fra ca 3-5 pga Edith, der har klynket det meste af natten. Mit symfyse har drillet og manden også været oppe ved E nogle gange..

Alle er trætte og småsure her til morgen <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lorte aflevering. Ondt i mit hjerte.

10 minutter for sent på job, er virkelig ked af at være i den afdeling jeg er i nu :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte aflevering. Ondt i mit hjerte.

10 minutter for sent på job, er virkelig ked af at være i den afdeling jeg er i nu :-(

:kram for alle tingene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tobias er en klar Sofus og Mads helt sikkert Ludvig...

Må helt sikkert have fundet filmen frem snart.

 

:) På en eller anden måde har jeg nu dannet mig et billede i hovedet af dine to drenge. "kom arbejdslyst og træng dig på, da skal du modstand finde" og "at man ka være så bannnnnge, Aldrig har jeg været så bannnge". 

 

Nårh:)

 

Jeg brokker mig lige lidt over morgen-utlipashed. Jeg skal i Zoo med sønnike og mine forældre i dag, og så er det altså en fordel at være ret overskudsagtig inden det går løs. Send mig overskudskarma, så er I søde...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At begge afleveringer gik skidt :(

Hader disse morgener, hvor begge børn er morsyge, omklamrende og kede af det ved aflevering :( Føler mig som en skurk!

Udover det, besluttede J at arbejde hjemmefra = min alene-dag med mig-tid er røget i skraldespanden :boo

Jeg trænger sådan til komplet RO! Lige nu sidder jeg i bilen og tuder, fordi jeg bare slet ikke kan rumme mere.. Jeg er så fyldt op af indtryk... herinde er der ro.. Det vil jeg lige nyde i 5 min. Mere og så komme videre med dagen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:) På en eller anden måde har jeg nu dannet mig et billede i hovedet af dine to drenge. "kom arbejdslyst og træng dig på, da skal du modstand finde" og "at man ka være så bannnnnge, Aldrig har jeg været så bannnge". 

 

Nårh:)

 

Jeg brokker mig lige lidt over morgen-utlipashed. Jeg skal i Zoo med sønnike og mine forældre i dag, og så er det altså en fordel at være ret overskudsagtig inden det går løs. Send mig overskudskarma, så er I søde...

Sender en masse overskuds-karma på din vej :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sender en masse overskuds-karma på din vej :kiss

:ditto :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor. Jeg er så skuffet :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har feber igen <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der bliver bare ved med at dukke nye, uforudsete ting op i vores hus! Vi skulle bare lige have installeret et nyt toilet og lagt nye fliser på badeværelset. Det har medført, at vi af en eller anden årsag er begyndt at få stød på vaskemaskinen, der løber pludselig vand ud fra slangen dertil, der blev ødelagt et vandrør, vi kunne ikke montere toilettet som forventet, så hele fundamentet skulle hugges op, og det var så fyldt med lort! Nu troede vi, vi var ved at være færdige, og så bliver der gudhjælpemig ødelagt et nyt rør og vandet drypper fra vaskemaskinen igen. Vi skal have en kloakvand ud nu, fordi der åbenbart er bøvl med kloakken. Jeg magter simpelthen ikke flere overraskelser nu!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg ikke kan få svar på min blodprøve, da svaret ikke var kommet endnu :( fik ellers at vide at de havde dem mandag :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg nu har monster migræne og måtte opgive at spise....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stress :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har ondt nederst i maven... Og at jeg er bange for at det er inde i babymaven og at det dermed er skidt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har ondt nederst i maven... Og at jeg er bange for at det er inde i babymaven og at det dermed er skidt :(

Sikker på det ikke bare er forstoppelse?

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min storebror skal giftes, og at vi ikke er inviteret... What the fuck? :( og at jeg finder ud af det.. på facebook?!?!

Vi sendte invitationer til dem tilbage i januar.. de har ikke engang givet besked om de kommer eller ej :(

Sidste frist var 1. April..

De har været forlovet i 10 år eller sådan noget, og LIGE pludseligt skal de giftes :rolleyes lidt over en måned før os :rolleyes

.... og min mor undre sig over, hvorfor jeg ikke snakker med min bror og svigerinde så meget :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå.. finder så ud af at det er den 15-05-2015 :rolleyes

mange tak for invitationen... :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min storebror skal giftes, og at vi ikke er inviteret... What the fuck? :( og at jeg finder ud af det.. på facebook?!?!

Vi sendte invitationer til dem tilbage i januar.. de har ikke engang givet besked om de kommer eller ej :(

Sidste frist var 1. April..

De har været forlovet i 10 år eller sådan noget, og LIGE pludseligt skal de giftes :rolleyes lidt over en måned før os :rolleyes

.... og min mor undre sig over, hvorfor jeg ikke snakker med min bror og svigerinde så meget :rolleyes

WTF?! :blink Det lyder godt nok mærkeligt :unsure Er du sikker på, at jeres invitation ikke er gået tabt i posten eller noget? :kram2

Hvornår er det nu, I skal?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

WTF?! :blink Det lyder godt nok mærkeligt :unsure Er du sikker på, at jeres invitation ikke er gået tabt i posten eller noget? :kram2

Hvornår er det nu, I skal?

Det er jeg ret sikker på :rolleyes

Vi skal den 28. Maj :) ( klokken 11.00, på Aarhus Rådhus :7himmel )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg ret sikker på :rolleyes

Vi skal den 28. Maj :) ( klokken 11.00, på Aarhus Rådhus :7himmel )

Det lyder bare underligt. Synes da ikke han kan være bekendt, hvis han sådan specifikt fravælger jer i hvert fald :kram

Ih det er jo snart :7himmel :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder bare underligt. Synes da ikke han kan være bekendt, hvis han sådan specifikt fravælger jer i hvert fald :kram

Ih det er jo snart :7himmel :biglove

Jeg fik snakket med min mor. De HAR åbenbart "sendt" en invitation for LANG tid siden, for svarfrist er om to dage :rolleyes

Af en eller anden årsag, så tror jeg ikke helt på den. Enten skulle de ha' skrevet HELT forkert adresse, eller så er den forsvundet i posten.

Åh altså... Det irriterer mig.. de gifter sig i øvrigt af økonomiske årsager.. Hun kan ikke få dagpenge længere og han tjener for høj løn til kontanthjælp, så fagforeningen anbefalede at de gifter sig, så kan hun ansættes i hans firma og få dagpenge når der ikke er noget at lave :rolleyes

De skulle bare "ha' den hurtigste dato" - øh... og det er så lige specifikt på den 15. Maj?

Ja.. jeg har svært ved at synes om det lige nu. Imorgen er jeg ok med det, det er jeg sikker på.. men lige nu, kan jeg seriøst ikke se over min egen næsetip og føleleser.. Maj måned skulle jo være VORES bryllupsmåned. :( Jeg føler at de netop vælger DEN dato, for at "outshine" os.. At det er et "panik bryllup" for at komme "før os"...

totalt taz-5-år :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik snakket med min mor. De HAR åbenbart "sendt" en invitation for LANG tid siden, for svarfrist er om to dage :rolleyes

Af en eller anden årsag, så tror jeg ikke helt på den. Enten skulle de ha' skrevet HELT forkert adresse, eller så er den forsvundet i posten.

Åh altså... Det irriterer mig.. de gifter sig i øvrigt af økonomiske årsager.. Hun kan ikke få dagpenge længere og han tjener for høj løn til kontanthjælp, så fagforeningen anbefalede at de gifter sig, så kan hun ansættes i hans firma og få dagpenge når der ikke er noget at lave :rolleyes

De skulle bare "ha' den hurtigste dato" - øh... og det er så lige specifikt på den 15. Maj?

Ja.. jeg har svært ved at synes om det lige nu. Imorgen er jeg ok med det, det er jeg sikker på.. men lige nu, kan jeg seriøst ikke se over min egen næsetip og føleleser.. Maj måned skulle jo være VORES bryllupsmåned. :( Jeg føler at de netop vælger DEN dato, for at "outshine" os.. At det er et "panik bryllup" for at komme "før os"...

totalt taz-5-år :boo

Da min svigerinde skulle invitere til barnedåb, kom ti ud af 20 invitationer ikke frem med posten. Det er jo ikke sikkert, det er forklaringen, men det sker jo en gang i mellem. Der smuttede også en enkelt, da vi inviterede til vores bryllup.

Jeg forstår dig godt! Hvis min søster havde gjort det der, var jeg blevet sur. Et bryllup er noget særligt, og det skal man have love at glædes over med mere end en måneds mellemrum.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da min svigerinde skulle invitere til barnedåb, kom ti ud af 20 invitationer ikke frem med posten. Det er jo ikke sikkert, det er forklaringen, men det sker jo en gang i mellem. Der smuttede også en enkelt, da vi inviterede til vores bryllup.

Jeg forstår dig godt! Hvis min søster havde gjort det der, var jeg blevet sur. Et bryllup er noget særligt, og det skal man have love at glædes over med mere end en måneds mellemrum.

:kram

Altså, skidt sker med posten - det kan jeg sagtens se, men i min følelsesvold, så kan jeg ikke :rolleyes :P 

 

Det er heller ikke det der fylder så meget.

Vi har gået siden efteråret sidste år, med disse bryllupstanker. Vi sendte invitationer ud i december.. Vi har FORBEREDT os og snakket om det længe.

De beslutter sig den 3. april og så er det huhej vilde dyr.. Hvorfor skal det lige nøjagtigt være 14 dage FØR vores bryllup?

Hvis det virkeligt kun er pga. økonomiske årsager, hvilket de siger det er; hvorfor så ikke tage ned på rådhuset "i morgen"? (ved godt at der er en masse dokumenter der skal være i orden osv. men jeg tvivler seriøst på at kommunen først havde en tid den 15. )

ALLE ville forstå det og hvis de så lovede en fest på et senere tidspunkt, ville den prut være slået.. :rolleyes

 

Øv, hvor føler jeg seriøst at de dolker os i ryggen... igen... :rolleyes

Jeg kan virkeligt ikke glæde mig på deres vegne lige nu, jeg er så edderspændt rasende :boo 

Og hvor er jeg dog glad for at du forstår det! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige det med invitationerne, så ringede eller smsede vi også til modtagerne ugen efter, for liiige at hører om de havde fået noget med posten..

Er det kun os der gør det? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige det med invitationerne, så ringede eller smsede vi også til modtagerne ugen efter, for liiige at hører om de havde fået noget med posten..

Er det kun os der gør det? :unsure

Nope vi stak i sin tid også lige en finger i jorden, for at sikre os at de var kommet frem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.