tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Har forsøgt at vække ham siden jeg skrev indlægget, men han reagerer ikke rigtigt - koger af raseri..

Han var syg i går nat, og hans mor skulle opereres i går middag, så han fik ikke rigtig sovet - han fik en lur sent på eftermiddagen, også ved jeg ikke hvornår han gik i seng.. Fair nok at sove længe, men synes ærlig talt ikke det er fair når man ikke laver de ting man har lovet..

Nu har jeg tænkt mig at gå ud og skramle totalt meget når jeg tømmer opvaskemaskinen ;)

Jeg overvejer også bare selv at køre over og handle, men jeg ved bare jeg er så smadret, når jeg har kørt bil :( så det ville være så trælst...

Tag en gryde og et grydelåg og så går du ind og synger "TINGELINGE LATER TIN SOLDATER... " alt imens du banker låget mod gryden! 

Jeg havde IKKE fundet mig i den opførsel!

Han er en MAND, IKKE en teenager...

Da J mistede sin mor, fik han lov til at sove 1 lur i løbet af dagen, men han fik fandme ikke lov til at begrave sig væk - det er mere ødelæggende en gavnligt.

Vi gik ture, vi var ude.. Vi snakkede, og først og fremmest: han VAR her... Han var far for Maliva og når hun var puttet, kunne han være ked af det.

 

Selvom Camille ikke er der, så bliver din kæreste simpelthen NØD til at komme oven vande.. Droppe de lange nætter, komme i seng i ordentlig tid. Komme ud og gå en tur. 

J og jeg bruger 30 minutter HVER aften, efter ungerne er puttet, på at gøre alt det praktiske - fylde opvasker, feje gulvene, tørre borde af osv. 

Den som laver maden, tømmer opvaskemaskinen under madlavningen, sammen med Maliva. (somregel J ;) )

Det gør bare så meget, at vi har en FAST aftale, og at vi gør det SAMMEN - så kan vi ikke beskylde den anden for aldrig at gøre noget osv. 

 

MEN, jeg havde, undskyld mit franske, FANDME ikke fundet mig i den opførsel fra din kæreste.. Han er din kæreste, snart kommende far til jeres fælles barn.. IKKE din teenage-søn..  :bask

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er ærlig talt også ret skuffet..

Og jeg orker ikke at bruge energi på at vække ham. Nu har jeg ordnet alle de praktiske ting, også gider jeg ikke bruge overskud på ham.

Så må vi se hvornår han vågner af sig selv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ærlig talt også ret skuffet..

Og jeg orker ikke at bruge energi på at vække ham. Nu har jeg ordnet alle de praktiske ting, også gider jeg ikke bruge overskud på ham.

Så må vi se hvornår han vågner af sig selv.

Jeg fatter simpelthen ikke, at du finder dig i det. Jeres forhold lyder ikke særlig stabilt? :chin: I bliver nødt til at få styr på de ting, inden du føder. :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min veninde har en kæreste! Hun og vores murer er det perfekte match. Ih!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fatter simpelthen ikke, at du finder dig i det. Jeres forhold lyder ikke særlig stabilt? :chin: I bliver nødt til at få styr på de ting, inden du føder. :kram2

Jeg tænker det samme... Måske er det her helt ude i hampen, men han lyder som typen som godt kunne finde på, når babyen er født, at have ondt af sig selv fordi det er såååå hårdt med en nyfødt og den vækker ham om natten osv. Hvis han får lov at sejle i sin egen selvynk nu, så vil han sikkert også gøre det når babyen er født, og så vil der slet ikke være plads til at du kan være skrøbelig nybagt mor, fordi det er HAM der har det hårdt, det er HAM der har brug for søvn, det er HAM der har brug for alene tid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arrgh mit Dankort er væk, og jeg brugte det sidst herhjemme i går

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han er normalt meeeeget svær at vække, og har ALDRIG været vågen om natten ved Camille - så tror ikke baby vækker ham :)

Han stod op ved 14 tiden først - og jeg har ALDRIG oplevet ham have så dårlig samvittighed! Ham giver normalt aldrig komplimenter, men har fået at vide hvor dejlig jeg er, at mit hår er smukt, at jeg er en fantastisk kæreste...

Han har lavet te til mig og han kørte over og handlede og købte endda lækker salat til mig!

Også har han sagt undskyld - og det er faktisk det vigtigste for mig.. For det har han været rigtig dårlig til!!

Så han er NÆSTEN tilgivet! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han er normalt meeeeget svær at vække, og har ALDRIG været vågen om natten ved Camille - så tror ikke baby vækker ham :)

Han stod op ved 14 tiden først - og jeg har ALDRIG oplevet ham have så dårlig samvittighed! Ham giver normalt aldrig komplimenter, men har fået at vide hvor dejlig jeg er, at mit hår er smukt, at jeg er en fantastisk kæreste...

Han har lavet te til mig og han kørte over og handlede og købte endda lækker salat til mig!

Også har han sagt undskyld - og det er faktisk det vigtigste for mig.. For det har han været rigtig dårlig til!!

Så han er NÆSTEN tilgivet! ;)

Dejligt at høre han kommer lidt ind i kampen! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arrgh mit Dankort er væk, og jeg brugte det sidst herhjemme i går

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lilly er styrtet af gyngen i vug i dag og har fået flotte mærker på hage og kind

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit moderhjerte, som det skriger i, fordi Ida for første gabg har haft en dag der var fra 7-16.

Istedet for 9-15 som hun plejer.

Det er jo for pokker meget normalt at ungerne er længe i dagpleje/børnehave nu om dage

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At manden lige har givet besked om at han først nu tager hjem fra arbejde. Han skulle have været herhjemme for en halv time siden. Så han er lige hjemme til når Edith skal spise rugbrød , fordi han har taget en and op og nu kan vi ikke nå at lave den (sådan noget laver jeg ikke!)..

Og så skal jeg sidde alene med hans storebror, og være social og det gider jeg bare slet ikke :(

Hader, at han har så mega travlt på jobbet, at han stort set aldrig kommer hjem/henter Edith til aftalt tid :prik :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At manden lige har givet besked om at han først nu tager hjem fra arbejde. Han skulle have været herhjemme for en halv time siden. Så han er lige hjemme til når Edith skal spise rugbrød , fordi han har taget en and op og nu kan vi ikke nå at lave den (sådan noget laver jeg ikke!)..

Og så skal jeg sidde alene med hans storebror, og være social og det gider jeg bare slet ikke :(

Hader, at han har så mega travlt på jobbet, at han stort set aldrig kommer hjem/henter Edith til aftalt tid :prik :boo

Det kan jeg godt forstå at du er træt af! Min mand overholder også sjældent de tider han siger at han vil være hjemme fra job, og ofte skriver han først at han er forsinket længe efter at han skulle have været hjemme.

Når hans storebror at være flyttet inden du føder? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg godt forstå at du er træt af! Min mand overholder også sjældent de tider han siger at han vil være hjemme fra job, og ofte skriver han først at han er forsinket længe efter at han skulle have været hjemme.

Når hans storebror at være flyttet inden du føder? :unsure

Det er pisse irriterende <_<

Altså jeg tvivler på det, men har sagt at han ikke skal være her i den første tid efter fødslen - det gider jeg bare slet ikke..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At være alene hjemme med migræne og tumling der skriger og ikke vil sove.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

David kom galt afsted i dag, da en dør væltede i det nye hus. Der var ingen af os som så PRÆCIS hvad der skete, men han har fået en bule i panden og et mærke på armen. Han virker ikke påvirket, men var selvfølgelig super ked af det bag efter. Åh min stakkels lille mus... :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Halsbrand!!' Ej men det er SÅ irriterende!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over feber og ondt i halsen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føler mig fanget af indkøring i børnehaven.

Selvfølgelig skal vi tage det langsomt og i Simons tempo, og det giver jo mening at det er mig når jeg nu er på barsel,men det er bare al min mig tid der ryger, og er mere eller mindrelåst fast i nv. Please lad ham falde hurtigt til..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At stå for sent op.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At J og jeg starter morgenen ud med snerren og surhed - og at han lige gjorde Ms morgen lort ved at smide hende i en pause pga. Noget så ligegyldigt som at hun ville ha' vand FØR hun tog sko på. Nu er han tøsefornærmet fordi jeg klart indikerede overfor ham at jeg ikke var enig i den håndtering af situationen... :rolleyes (der ligger mere bag det end det, mem det var en meget kort forklaring)

Sikke en herlig morgen! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At der er en kamp hver morgen pt for at komme ud af døren. Er sikker på at det er reaktion på at bedstevennen er stoppet i dp og Lasse savner ham.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At hele mit semester skulle have haft udleveret eksamen for et kvarter siden, men at der er problemer med den side, vi skal have opgaven fra  :shooter  <_<  :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føler mig fanget af indkøring i børnehaven.

Selvfølgelig skal vi tage det langsomt og i Simons tempo, og det giver jo mening at det er mig når jeg nu er på barsel,men det er bare al min mig tid der ryger, og er mere eller mindrelåst fast i nv. Please lad ham falde hurtigt til..

:kram det behøver ikke tage 1 uge 14 dage. I min sidste inst. Var 2-3 dage meget normalt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil godt brokke mig over fuglerede i skorstenen!!! Er konstant nervøs for at en af de små pus ryger ryger ned - det lyder ENORMT voldsomt når forældrene kommer med mad, med bump og brag og høje pip som om de er midt i stuen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.