tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Jeg har også tænkt at läkerol var en mulighed.. Jeg er bare en knold til at strikke osv.. Jeg fatter det ikke! Så det med at holde hænderne beskæftigede på den måde dur ikke rigtig. Glæder mig til at jeg får det på den måde. Min næste udfordring bliver på arbejdet i morgen og gæster senere.. Det bliver svært!

Spis slikkepinde, så bruger du stadig hånden :) :kram

Og ja, måske bliver det svært, MEN DU KAN GODT! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Spis slikkepinde, så bruger du stadig hånden :) :kram

Og ja, måske bliver det svært, MEN DU KAN GODT! :glad

 

Jeg SKAL i hvert fald! Jeg har sagt det til dem, så der er ingen vej udenom.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også tænkt at läkerol var en mulighed.. Jeg er bare en knold til at strikke osv.. Jeg fatter det ikke! Så det med at holde hænderne beskæftigede på den måde dur ikke rigtig. Glæder mig til at jeg får det på den måde. Min næste udfordring bliver på arbejdet i morgen og gæster senere.. Det bliver svært!

Se det som valg.. du kan enten VÆLGE at gå med ud og ryge, eller ikke.. hvis du vælger at gå med ud og ryge, har du endnu et valg.. om du skal ryge eller ej - og der vælger du selvfølgeligt ikke at ryge, da du allerede har gjort et så flot arbejde :)

Det er også tilladt ikke at blive ved rygerne..

de første par uger efter mit rygestop, der gik jeg ikke med rygerne ud. Jeg bad J om at ryge væk fra mig (i et andet rum) og jeg holdt mig fra fristende situationer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Se det som valg.. du kan enten VÆLGE at gå med ud og ryge, eller ikke.. hvis du vælger at gå med ud og ryge, har du endnu et valg.. om du skal ryge eller ej - og der vælger du selvfølgeligt ikke at ryge, da du allerede har gjort et så flot arbejde :)

Det er også tilladt ikke at blive ved rygerne..

de første par uger efter mit rygestop, der gik jeg ikke med rygerne ud. Jeg bad J om at ryge væk fra mig (i et andet rum) og jeg holdt mig fra fristende situationer :)

 

Præcis. Det er en god tanke! Jeg tror ikke jeg skal med ud - ikke endnu. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Myrer!! I mit hus. Råd til at slå ihjel søges!!!

Find ud af hvor de kommer ind, her var det fx ved vindueskarmen og dørkarmen. Man kan købe noget giftfri pulver man kan bruge indendøre, det er en stenart som udtørrer myrerne så de dør men som bare kan støvsuges op og ikke er giftig for mennesker. Udenfor bruger jeg rigtig gift langs med husmuren, sådan noget med handsker og vandkande som ikke blir brugt til andet. Jeg er ikke tilhænger af gift men jeg vil bare ikke ha de kræ i mit hus. Men I kan også prøve med kogende vand og/eller det giftfrie pulver udenfor først. Jeg vil ikke anbefale myrelokkedåser, det er ikke sikkert myrerne kan finde ud af at bruge dem...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gebyrer!! (Min bare r**)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pada: sej beslutning!

Det hjalp mig MEGET, at jeg tænkte "jeg ryger ikke lige nu/jeg vælger at lade være med at ryge denne smøg/dag/uge", frem for "jeg må aldrig ryge mere". For det må jeg/du jo gerne, der er ingen lov, vi vælger bare at lade være lige nu.

Ordet aldrig har en meget uheldig effekt på min hjerne, som om lysten bliver større.

Ligesom når jeg tænker, i morgen går jeg på kur, så jeg skal æde så meget som muligt i dag, for jeg må aldrig spise chokolade mere. Hvor længe er det lige det holder?

Ps: det er SÅ befriende, når man endelig er ude af det :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pada: sej beslutning!

Det hjalp mig MEGET, at jeg tænkte "jeg ryger ikke lige nu/jeg vælger at lade være med at ryge denne smøg/dag/uge", frem for "jeg må aldrig ryge mere". For det må jeg/du jo gerne, der er ingen lov, vi vælger bare at lade være lige nu.

Ordet aldrig har en meget uheldig effekt på min hjerne, som om lysten bliver større.

Ligesom når jeg tænker, i morgen går jeg på kur, så jeg skal æde så meget som muligt i dag, for jeg må aldrig spise chokolade mere. Hvor længe er det lige det holder?

Ps: det er SÅ befriende, når man endelig er ude af det :kram2

 

Den kender jeg godt - den med chokoladen! ;) hehe.. Jeg tror det er en rigtig god tilgang! Og tak! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For fanen... tandpinen er tilbage og jeg må ikke få flere af de behandlinger der har taget smerten de sidste 3 dage. Jeg magter ikke de smerter gå nu væk :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er endelig blevet nogenlunde frisk efter en omgang influenza. Nu er jeg blevet mega snottet! WTF?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mht rygning, sagde jeg også at jeg bare holdte pause. For den der med "aldrig", har også modsatte effekt på mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde glædet mig til denne (næste) måned. På søndag er jeg 37+0.

Måneden skulle være fyldt med hygge, spænding og lykke over at der kommer en lille ny.

Men hunden er syg, nok alvorligt. Undersøgelserne alene koster 7000kr, og det er bare penge vi ikke har :boo

Svigermor skal opereres for brystkræft den 7.. Og efterfølgende have kemo..

Så kæresten er smadret psykisk.. Hunden er hans baby.. Det er slet ikke til at holde ud! Alt er bare så trist.. Vi skulle have Camille hele næste uge, men nu skal jeg jo 3 dage på sygehuset så ved ikke lige hvordan det kan passe..

Havde jo håbet at føde lidt før termin.. Men nu kan jeg slet ikke tænke andet end at det meget meget gerne må vente, så vi kan have fokus på vores prinsesse®, og ikke skulle gå og tænke på syg hund og svigermors operation...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pada: sej beslutning!

Det hjalp mig MEGET, at jeg tænkte "jeg ryger ikke lige nu/jeg vælger at lade være med at ryge denne smøg/dag/uge", frem for "jeg må aldrig ryge mere". For det må jeg/du jo gerne, der er ingen lov, vi vælger bare at lade være lige nu.

Ordet aldrig har en meget uheldig effekt på min hjerne, som om lysten bliver større.

Ligesom når jeg tænker, i morgen går jeg på kur, så jeg skal æde så meget som muligt i dag, for jeg må aldrig spise chokolade mere. Hvor længe er det lige det holder?

Ps: det er SÅ befriende, når man endelig er ude af det :kram2

:ditto forbud og 'aldrig' har også en uheldig effekt på mig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Myrer!! I mit hus. Råd til at slå ihjel søges!!!

Myrerlokkedåse. Stil dem et sted børnene ikke kan komme til. Drude vandede vi skolen udvendig med noget mod myrer. Det kan købesummen i byggemarked. Vi har ikke haft myrer siden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis man så bare lige havde en bil!!! Men nej! Nu må jeg sige nej tak til vikar timer selvom jeg "bare" går hjemme - men jeg kan ikke komme derud :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kraftig halsbetændelse og høj feber - er nu sat på 10 dages penicillin og så vil vi gerne snart være sygdomsfri i det lille hjem! :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er vist ikke mange af os det responderer godt på forbud! :lol Jeg ryger bare heller ikke lige nu.. Hvis jeg får lyst en festlig aften med et par glas rødvin, så må jeg gerne det! :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stop så!!! :klap

DP er syg

Gæste-DP (min mor) tror hun er ved at blive syg

Brian tror, han er ved at blive syg (og har eksamensagtig ting i skolen imorgen)

Mar hoster (please bliv IKKE syg!!!!!)

Jeg har haft det fint på job, men blev ramt af en mur af svimmelhed på vej op af trappen hjem (og vil meget meget MEGET gerne på job imorgen)

Fuck af sygdom!!!!!!

(nå ja, og så har vi fået ny og meget technoglad nabo. Skøøøøøønt!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal til eksamen i morgen og har været alene med Noah 3 aftener i denne uge = næsten ingen tid til at læse og forberede oplæg. Og weekenden var også fyldt med planer.

Håber det går alligevel...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Logan NÆGTER at sove... Hele dagen igår og hele dagen i dag, har det været en KAMP for at putte ham...

I dag tog det ham en time fra putning, til han sov ved middagsluren..

Og nu?, ja nu kæmper han igen..

Han er så træt, men han nægter.. :rolleyes

SOV NU!!!!!  :klap

 

Lorte tiger <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kom glad med noget positivt.. Kom med noget overskud, og en lille lykke følelse.. Orker ikke at være bekymret og ked.. Kan slet ikke overskue noget :boo

Bliv nu rask lille hund, og svigermor skal bare klare operationer og kemo godt - og fødselen af Leah skal gå godt, så jeg har lidt overskud bagefter.. Åh hvor bliver jeg bange for at min kæreste går ned, for jeg ved bare jeg får brug for hans støtte efter fødslen :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg føler at alle enten er gravide eller prøver på at blive det...:(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min lænd - føler den småkramper på en måde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæreste billigt til salg..

I guder hvor kan de mænd være dobbelt moralske..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Babygråd i 3 timer :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.