tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Ærgerligt med julefrokosten . Nogen speciel grund?

Næh. Jeg kom bare aldrig rigtig i stemning og så er jeg lidt depri over, at to af de sidste søde unge kollegaer stopper, så det nu er stort set ALLE dem jeg har det allerbedst med, der er stoppet siden jeg startede. Tænk, at sidde til en julefrokost med 960 mennesker og føle sig lidt ensom :unsure Det gjorde jeg faktisk :(

 

Og jeg vil bare så gerne blive gravid, så jeg har det at se frem til og så kan jeg søge nye græsgange, når jeg er færdig med at få børn. SUK! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Og det værste var, at det var først tredje gang jeg skældte Erica ud over at side og smide sine farveblyanter på gulvet at jeg indser at det er for at få vores opmærksomhed :( Da jeg så (endelig) spurgte om hun bag bange for om mor og far var sure på hinanden kom der bare et rungende hyldende jaaa..! og så tudede hun og så gjorde det ondt i moderhjertet :(

Heldigvis stoppede diskussionen så der og Erica blev hurtig god igen.

Åh, æv :( Men sejt, at du indså det. Jeg synes du reagerede helt rigtigt :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lort! Hvorfor vil det barn bare ikke sove?! Nu har vi givet op efter lidt over halvanden time hvor han bare brokker, kaster sig rundt i sengen og græder hvis vi går ud. Jeg har ikke tålmodighed til det her pis! :gal :huug

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

W sover ikke endnu :( Jeg har ligesom en opgave der skal skrives <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og det værste var, at det var først tredje gang jeg skældte Erica ud over at side og smide sine farveblyanter på gulvet at jeg indser at det er for at få vores opmærksomhed :( Da jeg så (endelig) spurgte om hun bag bange for om mor og far var sure på hinanden kom der bare et rungende hyldende jaaa..! og så tudede hun og så gjorde det ondt i moderhjertet :(

Heldigvis stoppede diskussionen så der og Erica blev hurtig god igen.

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næh. Jeg kom bare aldrig rigtig i stemning og så er jeg lidt depri over, at to af de sidste søde unge kollegaer stopper, så det nu er stort set ALLE dem jeg har det allerbedst med, der er stoppet siden jeg startede. Tænk, at sidde til en julefrokost med 960 mennesker og føle sig lidt ensom :unsure Det gjorde jeg faktisk :(

Og jeg vil bare så gerne blive gravid, så jeg har det at se frem til og så kan jeg søge nye græsgange, når jeg er færdig med at få børn. SUK! :(

Den følelse kan jeg faktisk godt sætte mig ind i og den er bare ikke rar :(

Stort :kram2 til dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine :hophop er i stykker! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv!!! Har sindsygt Lyst til chips og dip!!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min ene visdomstand har slået en flig af.. Det gør ikke ondt.. Overvejer lidt om jeg bare skal få den rykket ud, eller om jeg skal vente til jeg har født.. Er ikke så meget for at skulle bedøves når jeg er gravid (sidste gang jeg var til tandlægen som gravid, endte jeg med voldsom tandlægeskræk!).. Så mon ikke jeg skulle strække den til jeg ikke kan længere og håbe det så først er om 5 mdr...? Hmm..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine :hophop er i stykker! :(

Hvad så da?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine :hophop er i stykker! :(

Er det pga amning og udpumpning? :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været vågen siden 4. Jeg kan bare ikke med at blive vækket hver 5. minut, endte med at stå op kl 5 med Lilly som var alt for frisk. Det sker efterhånden flere gange om ugen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er næsten ingen mælk :(

efter en god nats søvn, kunne jeg malke sølle 50ml ud på hver... så nu hedder det udmalkning hver 3. time SHARP + en masse hud mod hud!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bachelorskrivning <_< Det er altså ikke lige det jeg helst ville bruge 1. søndag i advent på, hvis jeg selv kunne vælge :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ekspedienten i Change fik mig til at føle mig mega flommet  :boo

 

Hun målte, som de nu gør, under brystet og bredeste sted på brystet. Ud fra dét vurderede hun det så til, at jeg skulle have en str 60F-G  :shooter Uden at være ekspert på området, så kunne jeg sagtens regne ud, at jeg ikke er dén størrelse, idet jeg de sidste mange gange er målt til 70-75 i omkreds - og jeg er altså ikke blevet mindre, tværtimod..  :whistling  Nåh, men jeg gav hende en chance, hun havde trods alt stået og talt på fingrene, på begge hænder, OG brugt hendes meget fine målebånd til at finde min størrelse...

Jeg får, med en del besvær, taget det noget så fine Britney Spears BH på, og det var det rene delle-helvede! OMG! Frk. Know-it-all kom ind og sagde "Den sidder da meget fint". EXCUSE ME?!? Hvilket tryllespejl ser du i?? Jeg spurgte hende, om hun selv ville købe en BH,  som sad sådan, og selvfølgelig ville hun da ikke det. Kost! Jeg fik så andre BH'er, i mange forskellige størrelser, men til sidst gav jeg altså op.. jeg gik derfra , uden flotte nye BH'er og med en følelses af flommethed  :numse 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kvalme :( vil bare gerne sove.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, syg lillemus med udslæt og snot der er størknet i løbet af natten, så det gør ondt på hende. Kan ikke få lov at vaske eller smøre. Hvad skal jeg gøre, håber vi kan få en lægetid i dag

Og så det at ringe og melde C's sygdom til arbejde der reagerer med "Så er det jo en fridag, Hej Hej" fordi Caroline også var syg i fredags

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, syg lillemus med udslæt og snot der er størknet i løbet af natten, så det gør ondt på hende. Kan ikke få lov at vaske eller smøre. Hvad skal jeg gøre, håber vi kan få en lægetid i dag

Og så det at ringe og melde C's sygdom til arbejde der reagerer med "Så er det jo en fridag, Hej Hej" fordi Caroline også var syg i fredags

Åh lille pus. Rigtig god bedring med hende. :kram :kiss

(Uden der er noget ondt i det her) så er det fridag der skal tages i brug for at passe hende :(

Selvom det er ærgerligt at bruge fridage på at passe syge børn.

Men det havde da været pænt af dem at sende en god bedring hilsen med på vejen.

:kram

Da vores datter var syg i 5,5 år brugte vi alle feriedage og egenbetalte fridage for at passe hende.. Det betød nul ferier i de år da de var brugt på sygedage..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har mega ondt i maven og har haft det siden lørdag nat og det bliver bare ikke bedre, tværtimod.

Og nu sidder jeg så her på arbejde og prøver at overleve på Panodil fordi jeg ikke synes jeg kan melde mig syg når jeg lige er startet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er TRÆT af ikke at kunne sove!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Roskildesyge der bare ikke vil slippe vores lille familie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige fået udleveret 10-dages hjemmeopgave i mit sværeste fag hidtil, og er grædefærdig! Aner simpelthen ikke hvordan jeg skal komme igennem :boo

SKAL bare bestå, så jeg kan komme videre...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Juledilemmaer! Det er en umulig sag at få jule get-togethers til at gå op, når vi 1) er 5 familier der skal få det til at passe 2) faktisk 7 familier pga delebørn - som seriøst er en killer i forhold til planlægning.

Og selvom jeg har trukket mig tilbage og sagt, at jeg er HELT OK med at de planlægger uden om os (for så kan det faktisk gå op), så INSISTERER de på at finde en løsning.

Jeg sidder pt med en følelse af at jeg faktisk mest har lyst til at slippe nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fucking træt af sygdom!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte krop :angry skulle have haft min mens for 11 dage, det passer sikkert med at det kommer på fredag, når vi skal have julefrokost, syntes ikke rigtig at jeg har lyst til at være helt oppustet og have ondt den dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.