tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Åh jeg ELSKER Halloween - men trick or treat er ikke ok!!!

Jeg elsker også Halloween og synes nu de piger der var og banke på min dør til aften var rigtig søde. De bankede stille og roligt på døren, så de vækkede ikke Lise, der lå og sov. Og så var de klædt ud som de fineste hekse. Og det pis øs regnede, men det var de ligeglade med, de hyggede sig og var i godt humør. Så de fik lidt pebernødder :)

 

Men kan godt forstå jer, som synes det er træls, når de skræmmer de mindste og vækker dem fra deres søvn. Så var jeg nok også blevet negativ. Men det var heldigvis ikke tilfældet herhjemme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Busturen hjem!

Magen til buschauffør skal man lede længe efter - hold da kæft en nar!

"Dyyyyyt" hvert 5. Sekund - speederen i bund, skarpe sving, høj fart og hårde opbremsninger -.- 
Tror virkeligt at denne chauffør skulle overveje passagernes sikkerhed fremfor de skide 4 minutters forsinkelse.. Folk blev slynget rundt på sæderne og flere gange var passagerer væltet i gangen. Ej, men seriøst?!?!

 

Da jeg steg på, væltede jeg ned i sæderne fordi han gassede så voldsomt op. 

Der sad en ved siden af mig med et brækket ben og en mor havde sine børn med. 

Hun skulle af før mig og det ældste barn faldt i gangen pga. hans hårde opbremsning og kvindens barnevogn med spædbarn i trillede fra hende.

Han fik fandme en opsang af mig!

 

Jeg fik klapsalver af de resterende i bussen inden jeg gik ud og chaufføren var bare så provokerende.

Mig; hvordan fanden er det du kører?! Har du trukket dit kørekort i en bankautomat eller hvad?

- der er mennesker med i bussen! Mennesker hvis liv DU har ansvar over for og dermed skal du fandme også kører ordentligt, idiot! 

Chauffør: Jaja, god dag - mig ikke forstå

Mig: Jeg er komplet ligeglad med om du forstår eller ej, du skal fandme bare kører ordentligt. At du er 4 minutter forsinket kan ikke være vores problem, men du har fandme et ansvar - der er folk i denne bus som vælter rundt pga. din kørsel, folk som har brækkede ben, gravide kvinder - MØDRE MED SPÆDBØRN I BARNEVOGNE og BØRN! Så kør for fanden da ordentligt menneske - er det for meget at forlange?!?!

Derefter stod jeg af og han gav mig fingeren, men jeg nåede at høre folk klappe af mig og pifte i medhold..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Problemer :boo

Åh nej. Hvad nu? :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Problemer :boo

:kram Hvad sker der?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Busturen hjem!

Magen til buschauffør skal man lede længe efter - hold da kæft en nar!

"Dyyyyyt" hvert 5. Sekund - speederen i bund, skarpe sving, høj fart og hårde opbremsninger -.-

Tror virkeligt at denne chauffør skulle overveje passagernes sikkerhed fremfor de skide 4 minutters forsinkelse.. Folk blev slynget rundt på sæderne og flere gange var passagerer væltet i gangen. Ej, men seriøst?!?!

Da jeg steg på, væltede jeg ned i sæderne fordi han gassede så voldsomt op.

Der sad en ved siden af mig med et brækket ben og en mor havde sine børn med.

Hun skulle af før mig og det ældste barn faldt i gangen pga. hans hårde opbremsning og kvindens barnevogn med spædbarn i trillede fra hende.

Han fik fandme en opsang af mig!

Jeg fik klapsalver af de resterende i bussen inden jeg gik ud og chaufføren var bare så provokerende.

Mig; hvordan fanden er det du kører?! Har du trukket dit kørekort i en bankautomat eller hvad?

- der er mennesker med i bussen! Mennesker hvis liv DU har ansvar over for og dermed skal du fandme også kører ordentligt, idiot!

Chauffør: Jaja, god dag - mig ikke forstå

Mig: Jeg er komplet ligeglad med om du forstår eller ej, du skal fandme bare kører ordentligt. At du er 4 minutter forsinket kan ikke være vores problem, men du har fandme et ansvar - der er folk i denne bus som vælter rundt pga. din kørsel, folk som har brækkede ben, gravide kvinder - MØDRE MED SPÆDBØRN I BARNEVOGNE og BØRN! Så kør for fanden da ordentligt menneske - er det for meget at forlange?!?!

Derefter stod jeg af og han gav mig fingeren, men jeg nåede at høre folk klappe af mig og pifte i medhold..

Hold da op :o Mon ikke det er en historie, der er værd at fortælle busselskabet? Håber du er ok :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op :o Mon ikke det er en historie, der er værd at fortælle busselskabet? Håber du er ok :kram

Jeg er ok og det samme er lillebror - jeg er dog mere bekymret for den lille pige samt spædbarnet.

Jeg har kun linjenummeret på bussen og det er åbenbart ikke information nok for selskabet :rolleyes 

= de er pisse ligeglade.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ok og det samme er lillebror - jeg er dog mere bekymret for den lille pige samt spædbarnet.

Jeg har kun linjenummeret på bussen og det er åbenbart ikke information nok for selskabet :rolleyes

= de er pisse ligeglade.

What?! Det er fanme ringe :prik Hos os kan man klage, hvis bare man har tid, sted og linje (og jeg gør det hver gang, jeg er utilfreds :sm (men roser også, når det hører med :))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

What?! Det er fanme ringe :prik Hos os kan man klage, hvis bare man har tid, sted og linje (og jeg gør det hver gang, jeg er utilfreds :sm (men roser også, når det hører med :))

Det er nemlig for ringe... 

Jeg blev også vred, men ja... hvad kan man gøre ved det? De har sikkert modtaget mange klager udover min på den linje i dag - håber jeg da!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte Codan!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fucking lorte nabo. Er fuld og har glemt sine nøgler. Hvad gør han ringer på dør telefonen og da nogen lukker ham ind i opgangen prøver han at sparke sin dør ind. Simonvågnede fuldstændigt og da Jacob er på arbejde skulle jeg ikke nyde noget af at bedeham om at stoppe. Der var gudskelov en anden fra opgangen der reagerede, men det er da bare formeget. Og nu et Simon VÅGEN! Det tegnede ellers til at blive en bedre nat. Ih altså. Tror sku jeg klager over ham i morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej. Hvad nu? :kram2

:kram Hvad sker der?

Det er bare mine store pige!

Der er sgu noget galt når man er 6 år og har ondt i maven over at skulle i skole, det er for tidligt!!!

Samtale med klasselæren på tirsdag :unsure

Hun leger rigtig meget med en pige fra 1. Som ja - er ikke det rette selskab, syntes jeg.

Den her pige virker som en der ikke har det så nemt, og lægger beslag på min pige, som ikke tør at sige fra i frygt for at pigen hun leger med bliver sur på hende og ked af det.

Hendes adfærd her hjemme er også ændret, hun bliver enormt vred over ingenting, som måske faktisk ikke er ingenting, for et eller andet går hende jo på. :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare mine store pige!

Der er sgu noget galt når man er 6 år og har ondt i maven over at skulle i skole, det er for tidligt!!!

Samtale med klasselæren på tirsdag :unsure

Hun leger rigtig meget med en pige fra 1. Som ja - er ikke det rette selskab, syntes jeg.

Den her pige virker som en der ikke har det så nemt, og lægger beslag på min pige, som ikke tør at sige fra i frygt for at pigen hun leger med bliver sur på hende og ked af det.

Hendes adfærd her hjemme er også ændret, hun bliver enormt vred over ingenting, som måske faktisk ikke er ingenting, for et eller andet går hende jo på. :boo

Åh øv. Håber at i får en god samtale på tirsdag, så jeres pige kan blive glad igen. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Åh øv. Håber at i får en god samtale på tirsdag, så jeres pige kan blive glad igen. :kram

Tak håber jeg også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

* Man holder fastelavn i Danmark - i februar!

* Halloween er en mega freaky udklædningsfest, for man må kun være klædt ud som noget uhyggeligt/væmmeligt og jeg kender flere børn der faktisk er rigtig bange for sådan nogen udklædninger.

* Der er ikke en disse 'trick or treat' over det - det er en slik-indsamling.

* Børnene HAMRER virkelig hårdt på døren - og bliver ved og ved, fordi de kan se vi er hjemme og Anna kan SLET Ikke finde ud af det :prik :(

Øv øv, vi har heldigvis ikke mærket til det og fejrer det heller ikke... Nu kan jeg forstå hvorfor :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare mine store pige!

Der er sgu noget galt når man er 6 år og har ondt i maven over at skulle i skole, det er for tidligt!!!

Samtale med klasselæren på tirsdag :unsure

Hun leger rigtig meget med en pige fra 1. Som ja - er ikke det rette selskab, syntes jeg.

Den her pige virker som en der ikke har det så nemt, og lægger beslag på min pige, som ikke tør at sige fra i frygt for at pigen hun leger med bliver sur på hende og ked af det.

Hendes adfærd her hjemme er også ændret, hun bliver enormt vred over ingenting, som måske faktisk ikke er ingenting, for et eller andet går hende jo på. :boo

Håber I får en god snak med læreren og finder ud af det :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare mine store pige!

Der er sgu noget galt når man er 6 år og har ondt i maven over at skulle i skole, det er for tidligt!!!

Samtale med klasselæren på tirsdag :unsure

Hun leger rigtig meget med en pige fra 1. Som ja - er ikke det rette selskab, syntes jeg.

Den her pige virker som en der ikke har det så nemt, og lægger beslag på min pige, som ikke tør at sige fra i frygt for at pigen hun leger med bliver sur på hende og ked af det.

Hendes adfærd her hjemme er også ændret, hun bliver enormt vred over ingenting, som måske faktisk ikke er ingenting, for et eller andet går hende jo på. :boo

Øv øv øv :( håber samtalen på tirsdag har en positiv virkning! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare mine store pige!

Der er sgu noget galt når man er 6 år og har ondt i maven over at skulle i skole, det er for tidligt!!!

Samtale med klasselæren på tirsdag :unsure

Hun leger rigtig meget med en pige fra 1. Som ja - er ikke det rette selskab, syntes jeg.

Den her pige virker som en der ikke har det så nemt, og lægger beslag på min pige, som ikke tør at sige fra i frygt for at pigen hun leger med bliver sur på hende og ked af det.

Hendes adfærd her hjemme er også ændret, hun bliver enormt vred over ingenting, som måske faktisk ikke er ingenting, for et eller andet går hende jo på. :boo

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første weekend i flere måneder hvor vi ikke har nogle planer, jeg har set SÅ meget frem til det, og nu ligger jeg fandme i sengen med influenza :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er så træt af min ekskæreste. Han forstår da virkelig at ødelægge mit liv..  :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første weekend i flere måneder hvor vi ikke har nogle planer, jeg har set SÅ meget frem til det, og nu ligger jeg fandme i sengen med influenza :gal

Øv! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er så træt af min ekskæreste. Han forstår da virkelig at ødelægge mit liv.. :boo

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh jeg ku sparke mig selv. Første nat i hundrede år, hvor Valdemar sover igennem uden et pip og så kan JEG ikke sove før 2-3 tiden, så har alligevel kun fået ca 3-4 timers søvn :zzz :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan får man lige lugten af fyringsolie af tøjet??? Arrrghhggggg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.