tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Min mormor - mage til manipulerende og fejlfindende kvinde menneske findes bare ikke!!! Men alle ÆÆÆÆHLSKER hende - hun er jo så hyggelig! Gahhh... Prøv så at leve med hende!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sygdom... Og über lorte nat, som resulterede i mig der sov på sofaen(pga. skrigende unge der vækkede nr 2 unge...)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sygdom <_< ...hos mig selv!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En baby der nægter at sove og som er totalt overtræt :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hyperemesis :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over vores overbo!

HVER DAG, siden vedkommende er flyttet ind. Har hun hørt højt musik... Og det er ikke musik som vi alle kan følge med på (radio f.eks.) - nej. Det er åndsvag rap med dårlige beats og lorte tekster eller elektronisk bumpe-techno. Det er den SAMME sang der kan kører i flere timer..

Når man banker på, åbner en polak med et "jeg IK' forstå" og prøver man på engelsk "my english is not so good" - ja vi har samme sundhedsplejerske kælling, så jeg ved at du kan tale dansk!

Og vi kan ikke klage til boligforeningen eller politiet, da de hører musik inden for lovlige tidsrum...

Baaah....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit drømmejob, der kun findes et af i Danmark er lige slået op med start fra 1/6 :prik lort og røv! Og jeg havde fået det, hvis jeg havde kunnet søge det :shooter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit drømmejob, der kun findes et af i Danmark er lige slået op med start fra 1/6 :prik lort og røv! Og jeg havde fået det, hvis jeg havde kunnet søge det :shooter

Øv for timing :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit drømmejob, der kun findes et af i Danmark er lige slået op med start fra 1/6 :prik lort og røv! Og jeg havde fået det, hvis jeg havde kunnet søge det :shooter

Årh bittert!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit drømmejob, der kun findes et af i Danmark er lige slået op med start fra 1/6 :prik lort og røv! Og jeg havde fået det, hvis jeg havde kunnet søge det :shooter

Øv!

...men er lidt nysgerrig. Hvad er det for et job, som er så unikt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så Lorte timing!! Det er i en frivillig organisation, hvor jeg tidligere har været ansat, hvor jeg ville skulle hjælpe med at tolke lovtekster, søge fonde osv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit drømmejob, der kun findes et af i Danmark er lige slået op med start fra 1/6 :prik lort og røv! Og jeg havde fået det, hvis jeg havde kunnet søge det :shooter

Søg det alligevel! Hvis de virkelig vil have dig kan de jo ansætte dig og barselsvikar samtidig. Det er hørt før!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Søg det alligevel! Hvis de virkelig vil have dig kan de jo ansætte dig og barselsvikat samtidig. Det er hørt før!

Men de har jo ikke så mange penge, de lever jo på gaver og fonde :( så det kan jeg simpelthen ikke få mig selv til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

OH MY GOOOD jeg har det dårligt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg er skvattet og har slået begge mine ben, min ene ankel gør pænt nas og så er jeg i tviv om jeg har forstuvet min ene storetå eller om det er slaget, men det gør pænt nas og jeg har svært ved at gå :(.

Min mand er lige taget afsted til Amsterdam og kommer først hjem fredag, så jeg er helt alene med børnene. Fedt, så er det nu jeg godt kunne bruge at min familie var tættere på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kvalme... SKRID UD AF MIN KROP...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kvalme... SKRID UD AF MIN KROP...

Know The feeling :kram2

Håber den kun er midlertidig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold i ryggen. For satan det gør ondt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tremmeseng fyldt med bræk :s... Det er sgi nederen!

Eeeew den har jeg også prøvet. Og halvhøj seng og køjeseng :/

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har gjort et eller andet så nu har jeg mega ondt lige over skambenet :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så har jeg haft tema sangen til teenage mutant ninja turtles på hjernen hele dagen :skyder

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så har jeg haft tema sangen til teenage mutant ninja turtles på hjernen hele dagen :skyder

Det er da ellers en fed sang  :D  :rolleyes

 

Btw, rigtig fin ticker du har fået til lille mumi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Totalt drænet efter en busrejse til den anden ende af byen for et helt håbløst møde som bare føltes som spild af tid, og rejse hjem i myldretidsbus med larm og stank og skrumlen.

 

Hvornår må jeg komme i seng, be om :zzz  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg bare vågnede med den sygeste kvalme, og har været småkvalm hele dagen. Og det mest provokerende er at det ikke føles som sygdomskvalme - så bare kvalme fordi? Baaah!

Gravid?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da ellers en fed sang :D :rolleyes

Btw, rigtig fin ticker du har fået til lille mumi

Oh yeah :P men hele dagen? :huh

Tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.