tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Ej hvad?

Du er så smuk og slank om taljen! :kiss

personen må da ha spist søm!

Tak det var meget sødt sagt :kiss Hun er nu så sød hende der sagde det, og enten kom set bare forkert ud eller også prøvede hun ihærdigt at redde den bagefter med noget "Det havde jeg ellers hørt". Det er ok, men jeg tænkte da liiiiige en ekstra gang over det tøj, jeg havde på :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

"Jeg kan se, I har nr. 2 på vej?" <_<

:blink

Vores genbo er vist gravid. Hendes mave er meget rund i det, og jeg vil gætte på at hun er over de 20 uger. Alligevel var jeg ikke sikker nok til at sige noget...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

"Jeg kan se, I har nr. 2 på vej?" <_<

Åh det gør nas!!! Jeg prøvede det engang på en ferie hvor jeg altså lige havde tabt 4 kg <_< selvtilliden tog et ordentligt dyk!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er ret sikker på at jeg har fået svamp. ih altså.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At lejligheden ligner LORT. Jeg aner ikke hvor jeg skal starte henne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Clara har fået skoldkopper! IGEN!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Normalt synes jeg, at jeg er meget large med børnelegetøj med lyd, men ham der opfandt en legestøvsuger med autentisk lyd skylder altså en kvajebajer. :rolleyes

(og hvorfor er man så dum som forælder at putte batteri i? :rolleyes)

Suuuuuuuuuuum :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Normalt synes jeg, at jeg er meget large med børnelegetøj med lyd, men ham der opfandt en legestøvsuger med autentisk lyd skylder altså en kvajebajer. :rolleyes

(og hvorfor er man så dum som forælder at putte batteri i? :rolleyes)

Suuuuuuuuuuum :prik

 

Hvis den så i det mindste virkede… 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis den så i det mindste virkede…

Hehe det gør den faktisk, og det er ret sejt. Den har bare ekstremt lav sugekraft, og det er egentlig heldigt nok, for ellers tror jeg, at mange ting kunne have forsvundet deri :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe det gør den faktisk, og det er ret sejt. Den har bare ekstremt lav sugekraft, og det er egentlig heldigt nok, for ellers tror jeg, at mange ting kunne have forsvundet deri :P

 

Sejt.. Sådan en må vi anskaffe! Gad vide om man også kan få en græsslåmaskine der virker men ikke er farlig.. Så ved vi da hvad ham den bette skal bruge sin fritid på ;) :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stadig vågen Luna!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sejt.. Sådan en må vi anskaffe! Gad vide om man også kan få en græsslåmaskine der virker men ikke er farlig.. Så ved vi da hvad ham den bette skal bruge sin fritid på ;) :P

I like the way, your mind works :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Savner min mand :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Savner min mand :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min til tider pisse trælse og ikke mindst egoistiske svigerfamilie, som har gjort at min mand fik en træls fødselsdag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Elliot igen er vågnet skrigende op efter at have sovet et par timer.. Dog lyder det til han ikke skriger videre som han gjorde igår.. Please!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min til tider pisse trælse og ikke mindst egoistiske svigerfamilie, som har gjort at min mand fik en træls fødselsdag...

Det er sq ikk fair

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min til tider pisse trælse og ikke mindst egoistiske svigerfamilie, som har gjort at min mand fik en træls fødselsdag...

:kram2 det er ikke fair.. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kombinationen af mandag morgen + sommertid + tanken om aftenmøde <_< jeg er TRÆÆÆÆT :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder og overvejer en omsorgsdag for min kede og helt vildt trætte datter! Det gør helt ondt at se hende så ked. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder og overvejer en omsorgsdag for min kede og helt vildt trætte datter! Det gør helt ondt at se hende så ked. :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder og overvejer en omsorgsdag for min kede og helt vildt trætte datter! Det gør helt ondt at se hende så ked. :(

 

:kram2 Det lyder da som en god nok ide? Hvad er hun ked af? :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Total udslået pga sygdom, har snot alle vegne, ondt i halsen og hovedet er tungt... Og jeg har møde kl 13 i dag :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg bliver nødt til at lave noget fornuftigt, men har allermest lyst til at drikke kaffe og læse i solen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg bliver nødt til at lave noget fornuftigt, men har allermest lyst til at drikke kaffe og læse i solen :(

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.