tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

At jeg har det dårligt og at jeg STADIG er i gang med at putte W. Jeg fyrer sku snart W som barn i huset. J kan alligevel fint dække den plads!

 

:kram :kram :kram 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Av av ab i tanden eller.. Vent.. Min visdomstand er knækket næsten helt af, så roden er helt blottet.. AV!!!! Nu der lang tid til mandag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Av av ab i tanden eller.. Vent.. Min visdomstand er knækket næsten helt af, så roden er helt blottet.. AV!!!! Nu der lang tid til mandag...

AV AV AV! Føler med dig! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Av av ab i tanden eller.. Vent.. Min visdomstand er knækket næsten helt af, så roden er helt blottet.. AV!!!! Nu der lang tid til mandag...

Av av av, jeg får helt sympati-ondt i munden :wacko :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor er jeg så latterligt ringe til at finde vej? :rolleyes Tror jeg har brugt 3 kvarter (hvis ikke mere?) på at køre rundt på ukendte skumle mørke marker, i stedet for at køre den ca 20-30 minutter lange tur hjem fra en god veninde, som jeg alligevel har besøgt NOGLE gange før. Det kan sgu da ikke passe, at jeg er så lost :prik

(Og min Tlf var gået tør for strøm. Jeg havde ellers gps til - så jeg vil btw også gerne brokke mig over min mobils batteri :rolleyes)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke finde ud af med mig selv om jeg er klar til arbejde i morgen!

jeg er små-dvask og har stadig ondt i hovedet + tryk i ørerne.

og selvom jeg har sovet den halve dag, så er jeg ved at være træt igen!

hvad ville I gøre?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor er jeg så latterligt ringe til at finde vej? :rolleyes Tror jeg har brugt 3 kvarter (hvis ikke mere?) på at køre rundt på ukendte skumle mørke marker, i stedet for at køre den ca 20-30 minutter lange tur hjem fra en god veninde, som jeg alligevel har besøgt NOGLE gange før. Det kan sgu da ikke passe, at jeg er så lost :prik

(Og min Tlf var gået tør for strøm. Jeg havde ellers gps til - så jeg vil btw også gerne brokke mig over min mobils batteri :rolleyes)

 

Du er simpelthen så sød! :kiss Jeg tror Brian får et lille hint om en lader til bilen til din fødselsdag :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er simpelthen så sød! :kiss Jeg tror Brian får et lille hint om en lader til bilen til din fødselsdag :P

:kiss Teknisk udstyr er bare så keeeeeedeligt :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke finde ud af med mig selv om jeg er klar til arbejde i morgen!

jeg er små-dvask og har stadig ondt i hovedet + tryk i ørerne.

og selvom jeg har sovet den halve dag, så er jeg ved at være træt igen!

hvad ville I gøre?

Blive hjemme - hovedpine + børnehave = meget dårlig kombi!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blive hjemme - hovedpine + børnehave = meget dårlig kombi!

Du har nok ret! :kram2

tak for svar, Maja!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min mand sket ikke har været forbi i dag og hele familien skal samles i weekenden og jeg kan ikke være med :( føler mig total glemt herinde på sygehuset, har kun haft besøg af min mand :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke finde ud af med mig selv om jeg er klar til arbejde i morgen!

jeg er små-dvask og har stadig ondt i hovedet + tryk i ørerne.

og selvom jeg har sovet den halve dag, så er jeg ved at være træt igen!

hvad ville I gøre?

Bliv hjemme :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min mand sket ikke har været forbi i dag og hele familien skal samles i weekenden og jeg kan ikke være med :( føler mig total glemt herinde på sygehuset, har kun haft besøg af min mand :(

Øv hvor nitte :( Er det egentlig nord, du ligger på?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min mand sket ikke har været forbi i dag og hele familien skal samles i weekenden og jeg kan ikke være med :( føler mig total glemt herinde på sygehuset, har kun haft besøg af min mand :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor er jeg så latterligt ringe til at finde vej? :rolleyes Tror jeg har brugt 3 kvarter (hvis ikke mere?) på at køre rundt på ukendte skumle mørke marker, i stedet for at køre den ca 20-30 minutter lange tur hjem fra en god veninde, som jeg alligevel har besøgt NOGLE gange før. Det kan sgu da ikke passe, at jeg er så lost :prik

(Og min Tlf var gået tør for strøm. Jeg havde ellers gps til - så jeg vil btw også gerne brokke mig over min mobils batteri :rolleyes)

Tihi :P :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har fået det værre i nat, og at W ikke kunne finde ro efter klokken 4 fordi han også har det elendigt. Så nu er han allerede smidt i barnevognen til en lur, håber bare at han vil overgi sig til søvnen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min mand sket ikke har været forbi i dag og hele familien skal samles i weekenden og jeg kan ikke være med :( føler mig total glemt herinde på sygehuset, har kun haft besøg af min mand :(

Ej hvor dårlig stil. Når man er lænket til din seng må gæster da være højdepunktet. Var gerne kommet forbi hvis jeg boede i Ålborg :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliv hjemme :kram2

jeg er hjemme i dag. :)

og det er vist også den rigtige beslutning. Tak!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min mand sket ikke har været forbi i dag og hele familien skal samles i weekenden og jeg kan ikke være med :( føler mig total glemt herinde på sygehuset, har kun haft besøg af min mand :(

øv øv øv! :kram2 :kiss

Det er da en anelse dårlig stil! Du ligger der jo for JERES barn!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Ayah var vågen 5 timer i nat!

Og at det er meningen hendes far skal hente hende fra vuggestuen idag. Men jeg har ikke hørt fra ham siden i onsdags hvor han lå syg og aflyste samværet, og han hverken tager telefonen når jeg ringer, eller svarer tilbage på SMS.

Så ved jeg jo forhelvedet ikke om han henter hende! Og jeg kommer ikke til at være i nærheden så jeg kan springe til! Sikke en nar røv jeg har fået barn med!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Århh hvor er jeg træt af at være syg. Jeg skal jo stadig passe William. Og jeg orker bare ikke i dag, orker ikke at han hælder vand på gulvet, går i skabene, skubbe barnevogn fordi han ellers ikke kan sove (igen, skide sygdom). Jeg orker ikke en gang at hygge og lege.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er flad... sådan helt flad! Er træt, føler mig helt nede i kulkælderen og de mørke sider at mit sind titter frem :(

Og så har jeg allerede ond i maven over den eksamen jeg skal til om halvanden måned :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Århh hvor er jeg træt af at være syg. Jeg skal jo stadig passe William. Og jeg orker bare ikke i dag, orker ikke at han hælder vand på gulvet, går i skabene, skubbe barnevogn fordi han ellers ikke kan sove (igen, skide sygdom). Jeg orker ikke en gang at hygge og lege.

Åh altså, søde! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er flad... sådan helt flad! Er træt, føler mig helt nede i kulkælderen og de mørke sider at mit sind titter frem :(

Og så har jeg allerede ond i maven over den eksamen jeg skal til om halvanden måned :boo

:kram (og næsten :ditto :()

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan slet ikke komme ud af denne dumme cirkel.

Jeg er grundked og så mega træt konstant :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.