tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Fuck! Ikke mere Gossip Girl :( Har lige set det sidste afsnit! Har set hele serien på ca en måned (i know, jeg har ikke noget liv!). Og nu er det bare slut. :o Føler mig helt tom inden i og alene.. :(

Sådan havde jeg det også efter jeg havde set Pushing Daisys færdig :(

Lidt en øv følelse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fuck! Ikke mere Gossip Girl :( Har lige set det sidste afsnit! Har set hele serien på ca en måned (i know, jeg har ikke noget liv!). Og nu er det bare slut. :o Føler mig helt tom inden i og alene.. :(

Så sidste afsnit af The Borgias den anden dag, og sad med helt samme følelse! :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha! Hvor er i sjove! Fru-Nielsen, må jeg låne noget tid?

Selv kører jeg snart tør for How i met your mother (der er kun 7 sæsoner på netflix, røv!) men det har også taget mange måneder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Storetå fyldt med betændelse :shooter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha! Hvor er i sjove! Fru-Nielsen, må jeg låne noget tid?

Selv kører jeg snart tør for How i met your mother (der er kun 7 sæsoner på netflix, røv!) men det har også taget mange måneder.

Låne noget tid? :p

Sidste sæson af GG manglede også på netflix, så en af A's kollegaer fixede lige en ulovlig skive til mig med sidste sæson :blush Må hellere bage en kage til ham! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Storetå fyldt med betændelse :shooter

Av :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Låne noget tid? :p

Sidste sæson af GG manglede også på netflix, så en af A's kollegaer fixede lige en ulovlig skive til mig med sidste sæson :blush Må hellere bage en kage til ham! :D

Ja tid! Det er en seriøs mangel hjemme hos mig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja tid! Det er en seriøs mangel hjemme hos mig!

Der følger sygdom med ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der følger sygdom med ;)

Den har jeg desværre i forvejen, måske kage?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den har jeg desværre i forvejen, måske kage?

Haha. Tid og kage, det kunne være godt! :d

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ørepine, og lidt ondt i halsen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Låne noget tid? :p

Sidste sæson af GG manglede også på netflix, så en af A's kollegaer fixede lige en ulovlig skive til mig med sidste sæson :blush Må hellere bage en kage til ham! :D

Lige et lille fif - stortset alle serier kan ses her: http://www.tubeplus.me/browse/tv-shows/Last/ALL/ :)

Jeg plejer at bruge gorillavid, den er vist hurtigst til at hente serien

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fuck! Ikke mere Gossip Girl :( Har lige set det sidste afsnit! Har set hele serien på ca en måned (i know, jeg har ikke noget liv!). Og nu er det bare slut. :o Føler mig helt tom inden i og alene.. :(

Sådan havde jeg det, da jeg havde set sidste afsnit af One Tree Hill ;) Nuj, jeg drømte meget om Nathan i den periode :blush :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige et lille fif - stortset alle serier kan ses her: http://www.tubeplus.me/browse/tv-shows/Last/ALL/ :)

Jeg plejer at bruge gorillavid, den er vist hurtigst til at hente serien

Jeg gør generelt ikke i sådan noget :) Det kan jeg kan se på netflix er fint til mig - når de altså ikke mangler sidste sæson af GG :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gør generelt ikke i sådan noget :) Det kan jeg kan se på netflix er fint til mig - når de altså ikke mangler sidste sæson af GG :P

Må jeg spørge hvorfor? :O det er gratis, nemt og hurtigt...

Og så er alle sæsonerne der længe før det bliver vist i Danmark :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må jeg spørge hvorfor? :O det er gratis, nemt og hurtigt...

Og så er alle sæsonerne der længe før det bliver vist i Danmark :D

Nu er det ikke mig der blev spurgt, men svarer alligevel.. Fordi de da skal have penge for at lave film/serier! Min mands firma ville f.eks. gå konkurs hvis alle tænkte på den måde.. :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er det ikke mig der blev spurgt, men svarer alligevel.. Fordi de da skal have penge for at lave film/serier! Min mands firma ville f.eks. gå konkurs hvis alle tænkte på den måde.. :unsure

Men efter hvad jeg har kunne læse mig frem til, så er det helt lovligt :unsure

Hvad jeg har kunne finde ud af, så er det ulovligt at downloade(selvfølgelig), men det er ikke ulovligt at streame serier

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men efter hvad jeg har kunne læse mig frem til, så er det helt lovligt :unsure

Hvad jeg har kunne finde ud af, så er det ulovligt at downloade(selvfølgelig), men det er ikke ulovligt at streame serier

En god tommelfingerregel er, at såfremt det er gratis eller du ikke bliver tvunget igennem en masse reklamer, så er det ulovligt.. Princippet er det samme som at downloade, dataen bliver bare (groft sagt) afviklet så snart det er set.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En god tommelfingerregel er, at såfremt det er gratis eller du ikke bliver tvunget igennem en masse reklamer, så er det ulovligt.. Princippet er det samme som at downloade, dataen bliver bare (groft sagt) afviklet så snart det er set.

Jamen så må det jo være lovligt, med alle de reklamer der popper op :rolleyes heldigvis kan man få programmer som blokerer de reklamer ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen så må det jo være helt lovligt, med alle de reklamer der popper op :rolleyes heldigvis kan man få programmer som blokerer de reklamer ;)

Det kan jo undersøges om der er distributionsaftaler med udbyderen. :)

Jeg skal ikke gøre mig hellig, jeg ville bare ikke gør det. Men det er også helt no-go herhjemme hvis bare det tangerer..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jo undersøges om der er distributionsaftaler med udbyderen. :)

Jeg skal ikke gøre mig hellig, jeg ville bare ikke gør det. Men det er også helt no-go herhjemme hvis bare det tangerer..

For mig ville det være helt usandsynligt at leve uden :rolleyes

Det er jo også voldsomt udbredt at se både film og serier på den måde, og f.eks på siden jeg har linket til, kan man være betalende bruger. Det koster x antal kroner om måneden, og så slipper man for reklamer.. Så jeg er ret sikker på at de folk der skal have betaling, de også får det. Enten via betaling fra reklamer eller via betalende brugere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For mig ville det være helt usandsynligt at leve uden :rolleyes

Det er jo også voldsomt udbredt at se både film og serier på den måde, og f.eks på siden jeg har linket til, kan man være betalende bruger. Det koster x antal kroner om måneden, og så slipper man for reklamer.. Så jeg er ret sikker på at de folk der skal have betaling, de også får det. Enten via betaling fra reklamer eller via betalende brugere :)

Det er også muligt at den pågældende side er lovlig, jeg ved det ikke..

Men.for mig gør det ikke de ulovlige tjenester rigtige, at der er mangle der bruger dem... Det der med at hoppe ud fra en bro osv.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også muligt at den pågældende side er lovlig, jeg ved det ikke..

Men.for mig gør det ikke de ulovlige tjenester rigtige, at der er mangle der bruger dem... Det der med at hoppe ud fra en bro osv.. ;)

Hvis siden nu er lovlig, så er det en sjov sammenligning du laver ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis siden nu er lovlig, så er det en sjov sammenligning du laver ;)

Det er derfor jeg skriver at jeg taler om de ulovlige tjenester..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan havde jeg det, da jeg havde set sidste afsnit af One Tree Hill ;) Nuj, jeg drømte meget om Nathan i den periode :blush :rolleyes

 

Åh sådan havde jeg det også efter sidste afsnit af One Tree Hill! Jeg var SÅ fanget af den serie, og da den var slut var jeg helt tom indeni  :unsure  :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.