tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Mens og en lejlighed der ligner lort.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Over at K mener at han skal til at træne 3x3 timer pr uge, for åbenbart træner en med erfaren motionist 3-6 gange pr uge :gal

At han så ikke kan se hvor meget det stresser mig er noget andet. Jeg må ifl ham da også gerne tage ud at træne hvis jeg vil (og han ved jeg haaaaader at træne)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil egentlig gerne brokke mig over dagplejen i Herning kommune (som jeg selv sidder i bestyrelsen i!!!!).

Alberts DP har ferie de næste 14 dage, fair nok

.

Den første udmelding for 1 måned siden var, at han så skulle i gæstehuset sammen med 4 andre børn som han kender. Da jeg lige havde vænnet mig til tanken omkring det, får vi af vide at det skal han ikke alligevel, for der er nogle andre der har mere brug for pladsen. Han kan i stedet komme hjem til en for ham kendt DP, og det var jo rigtig godt.

I tirsdags da jeg henter han får jeg så af vide, at han alligevel ikke kan komme hjem til hende, da der akut skal starte et 5. barn d. 1. april.

De kunne så i stedet tilbyde ham en plads hos en han ikke kender, ikke har set før, han har ikke været i hendes hjem før, og sammen med 4 børn som han heller ikke har set før.

Vores DP kan ikke sige god for hende for hun kender hende heller ikke og vi kunne først få navn på hende torsdag.

 

Det kunne jeg slet ikke med, så jeg måtte hjem og ringe til min mor, om hun kunne tage ham de næste 14 dage, det kunne hun så heldigvis, og de 2 dage hun ikke kan holder C fri.

Men min mor er førtidspensionist, og er det af en grund. Hun kan ikke holde til at løfte Albert, jeg føler bare ikke vi har andet valg, selvom jeg har enormt dårlig samvittighed over at spørge hende.

 

Øv hvor er det træls og skide irriterende at få så mange forskellige udmeldinger.  

Jeg har lagt stor vægt på overfor DP at vi ikke gøre dette for at være samarbejdsvillige, men for at det andet alternativ vil være et "overgreb" på Albert, og det har hun bragt videre.

 

Det irriterer mig lidt at alt lykkedes og ser godt ud på papirerne fordi vi vælger at holder Albert hjemme.

C har overvejet og ringe til kommunen og sige at vi ikke vil betale for de her 14 dage, men jeg ved ikke helt hvad jeg syntes om det, vi er jo blevet tilbudt en plads som vi selv har valgt at sige nej til.

 

(det blev vidst lidt langt og kludret, men det gav luft)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil egentlig gerne brokke mig over dagplejen i Herning kommune (som jeg selv sidder i bestyrelsen i!!!!).

Alberts DP har ferie de næste 14 dage, fair nok

.

Den første udmelding for 1 måned siden var, at han så skulle i gæstehuset sammen med 4 andre børn som han kender. Da jeg lige havde vænnet mig til tanken omkring det, får vi af vide at det skal han ikke alligevel, for der er nogle andre der har mere brug for pladsen. Han kan i stedet komme hjem til en for ham kendt DP, og det var jo rigtig godt.

I tirsdags da jeg henter han får jeg så af vide, at han alligevel ikke kan komme hjem til hende, da der akut skal starte et 5. barn d. 1. april.

De kunne så i stedet tilbyde ham en plads hos en han ikke kender, ikke har set før, han har ikke været i hendes hjem før, og sammen med 4 børn som han heller ikke har set før.

Vores DP kan ikke sige god for hende for hun kender hende heller ikke og vi kunne først få navn på hende torsdag.

Det kunne jeg slet ikke med, så jeg måtte hjem og ringe til min mor, om hun kunne tage ham de næste 14 dage, det kunne hun så heldigvis, og de 2 dage hun ikke kan holder C fri.

Men min mor er førtidspensionist, og er det af en grund. Hun kan ikke holde til at løfte Albert, jeg føler bare ikke vi har andet valg, selvom jeg har enormt dårlig samvittighed over at spørge hende.

Øv hvor er det træls og skide irriterende at få så mange forskellige udmeldinger.

Jeg har lagt stor vægt på overfor DP at vi ikke gøre dette for at være samarbejdsvillige, men for at det andet alternativ vil være et "overgreb" på Albert, og det har hun bragt videre.

Det irriterer mig lidt at alt lykkedes og ser godt ud på papirerne fordi vi vælger at holder Albert hjemme.

C har overvejet og ringe til kommunen og sige at vi ikke vil betale for de her 14 dage, men jeg ved ikke helt hvad jeg syntes om det, vi er jo blevet tilbudt en plads som vi selv har valgt at sige nej til.

(det blev vidst lidt langt og kludret, men det gav luft)

Jeg kan godt forstå dig!!! :kram Ville have det på præcis samme måde, det er sgu for dårligt :klap Tror ikke, at man kan nægte at betale i de 14 dage, men jeg kan GODT forstå tankegangen! :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh Amina, det er også bare trælst.. Mon hun bliver frisk? Camille have opkast og var syg i søndags, og hun var faktisk helt frisk igen allerede om mandagen.. Håber Ayah bliver frisk så du kan komme afsted...

Tak søde. Jeg håber virkelig hun bliver frisk! Ville så gerne ud!

Men altså der har ikke været mere opkast. Men stadig tynd mave, og nu feber på 39,6 :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

at min mand er irreterende i øjeblikket, kom hjem fra mine forældre sammen med datteren og synes der var koldt i huset, sidder så 1 times tid og fryser stadig spør ham så om han har skruet ned for varmen. Ja det har jeg svarede han hvor til jeg sagde her er koldt og fløj over og skruede op for varmen igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil egentlig gerne brokke mig over dagplejen i Herning kommune (som jeg selv sidder i bestyrelsen i!!!!).

Alberts DP har ferie de næste 14 dage, fair nok

.

Den første udmelding for 1 måned siden var, at han så skulle i gæstehuset sammen med 4 andre børn som han kender. Da jeg lige havde vænnet mig til tanken omkring det, får vi af vide at det skal han ikke alligevel, for der er nogle andre der har mere brug for pladsen. Han kan i stedet komme hjem til en for ham kendt DP, og det var jo rigtig godt.

I tirsdags da jeg henter han får jeg så af vide, at han alligevel ikke kan komme hjem til hende, da der akut skal starte et 5. barn d. 1. april.

De kunne så i stedet tilbyde ham en plads hos en han ikke kender, ikke har set før, han har ikke været i hendes hjem før, og sammen med 4 børn som han heller ikke har set før.

Vores DP kan ikke sige god for hende for hun kender hende heller ikke og vi kunne først få navn på hende torsdag.

Det kunne jeg slet ikke med, så jeg måtte hjem og ringe til min mor, om hun kunne tage ham de næste 14 dage, det kunne hun så heldigvis, og de 2 dage hun ikke kan holder C fri.

Men min mor er førtidspensionist, og er det af en grund. Hun kan ikke holde til at løfte Albert, jeg føler bare ikke vi har andet valg, selvom jeg har enormt dårlig samvittighed over at spørge hende.

Øv hvor er det træls og skide irriterende at få så mange forskellige udmeldinger.

Jeg har lagt stor vægt på overfor DP at vi ikke gøre dette for at være samarbejdsvillige, men for at det andet alternativ vil være et "overgreb" på Albert, og det har hun bragt videre.

Det irriterer mig lidt at alt lykkedes og ser godt ud på papirerne fordi vi vælger at holder Albert hjemme.

C har overvejet og ringe til kommunen og sige at vi ikke vil betale for de her 14 dage, men jeg ved ikke helt hvad jeg syntes om det, vi er jo blevet tilbudt en plads som vi selv har valgt at sige nej til.

(det blev vidst lidt langt og kludret, men det gav luft)

Jeg syntes godt at han kan ringe og brokke sig højlydt! Tingene ændrer sig jo ikke ved at vi lader os blive spist af på den måde. Jeg fik i hvert fald luft ved at sende en mail da den tidligere DP blev fyret - sobert men med en slet skjult brokkene tone!

Man vælger jo DP fordi man ønsker et lille miljø, nærhed og færre at forholde sig til. Hvis ikke de selv værner om det så ryger pointen og så ønsker man jo ikke DP igen = faget dør ud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved du hvad, det synes jeg faktisk også er lidt for dårligt. :kram2 Børn skal selvfølgelig være hjemme, når de er syge, men omvendt betaler I jo for pladsen og hvis det andet barn har brug for særbehandling, så synes jeg faktisk, at det er det barns forældres ansvar at finde en anden løsning. Mega synd at søsterenhar leukæmi, men i en dp er der altså risiko for at blive smittet.

Jeg ville dog nok ikke gøre noget ved det, men jeg forstår godt, at du er irriteret over det! :kram2

Jeg synes faktisk også det er for dårligt! Hvis hun har brug for særbehandling, så skal hun vel ikke i en normal DP? Selvfølgelig er det frygteligt at hendes søster er syg, og det ville da nok også afholde mig fra at brokke mig, forældrene har nok at se til.. Men synes virkelig ikke at det i orden.. Går hun i normal DP normalt også?

Nu har jeg læst jeres svar et par gange, og virkelig tænkt om jeg overhovedet skulle kommentere på det eller ej.. Men det rør altså noget i mig, når i skriver, at i synes at det er "for dårligt" at et rask barn skal i normal dp, men undgå smittefare pga. syg søster.

Vi har haft kræft i den allernærmeste familie, og måske er det derfor at det virkelig går mig på, at nogen mennesker kan se sådan på hvordan de raske børn skal behandles :unsure

Barnet lider helt sikkert nok afsavn i sin hverdag i forvejen, og det krabler helt i mig ved tanken om, at hun så også skal "sygeliggøres" ved ikke at kunne komme i en normal dp med normale børn.

Jeg ville ønske, at man i en situation som denne, kunne have så meget medmenneskelighed og empati, at man kan se ud over hvad der er træls for en selv.

Men jeg forstår så udemærket godt, at det må være træls! Men det er nu normal kutyme, i hvert fald i min kommune, at et barn ikke må komme i dp før det har været feberfri i et døgn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg læst jeres svar et par gange, og virkelig tænkt om jeg overhovedet skulle kommentere på det eller ej.. Men det rør altså noget i mig, når i skriver, at i synes at det er "for dårligt" at et rask barn skal i normal dp, men undgå smittefare pga. syg søster.

Vi har haft kræft i den allernærmeste familie, og måske er det derfor at det virkelig går mig på, at nogen mennesker kan se sådan på hvordan de raske børn skal behandles :unsure

Barnet lider helt sikkert nok afsavn i sin hverdag i forvejen, og det krabler helt i mig ved tanken om, at hun så også skal "sygeliggøres" ved ikke at kunne komme i en normal dp med normale børn.

Jeg ville ønske, at man i en situation som denne, kunne have så meget medmenneskelighed og empati, at man kan se ud over hvad der er træls for en selv.

Men jeg forstår så udemærket godt, at det må være træls! Men det er nu normal kutyme, i hvert fald i min kommune, at et barn ikke må komme i dp før det har været feberfri i et døgn.

Mangel på medmenneskelighed og empati ligefrem?? Hvis du læser svaret, så skriver jeg netop at jeg ikke ville gøre noget, af hensyn til forældrene (og vel dermed også søsteren).

Men jeg synes stadig det er ringe, at andre familier skal slås med det. Hvad hvis hun havde gået i en stor integreret institution? Så kunne det ganske enkelt ikke lade sig gøre at hun blev skånet på den måde. Og det faktum at vi også har været ramt af cancer i familien (min mor bl.a. som desværre døde af selvsamme), det ændrer ikke på at jeg mener der må være en anden løsning..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mangel på medmenneskelighed og empati ligefrem?? Hvis du læser svaret, så skriver jeg netop at jeg ikke ville gøre noget, af hensyn til forældrene (og vel dermed også søsteren).

Men jeg synes stadig det er ringe, at andre familier skal slås med det. Hvad hvis hun havde gået i en stor integreret institution? Så kunne det ganske enkelt ikke lade sig gøre at hun blev skånet på den måde. Og det faktum at vi også har været ramt af cancer i familien (min mor bl.a. som desværre døde af selvsamme), det ændrer ikke på at jeg mener der må være en anden løsning..

Hvis du læser hvad jeg skriver, så kan du se, at jeg skriver, at jeg ville ønske, at man kan se ud over hvad der er træls for en selv.

Jeg tror man ændre syn på det, når man har set hvor meget en småbørns familie der er ramt af kræft skal kæmpe. Min svoger døde af lymfekræft. Fra han fik det konstateret og til han døde 10 måneder senere så han stortset ikke hans børn(hvor deres yngste barn kun var 4 måneder da han fik kræft). Han blev nød til næsten hele tiden at være på sygehuset, og kunne kun komme hjem ganske få gange. Ungerne var altid syge og han måtte ikke udsættes for smitte. Da han døde, meget pludseligt og uventet, havde han ikke set hans børn i 2 uger fordi der hele tiden var en der var forkølet.

Jeg tør slet ikke tænke på, hvilket puslespil det må være, at få livet til at gå op i en højere enhed, når det er et barn der er sygt!

Hvad er det du tænker, at der skal ske med det raske barn? Skal det gå ud over barnet, at det har en syg søster?

Hvilke konsekvenser vil det have for det raske barn, hvis det skal isoleres og sygeliggøres, fordi at det har et sygt familiemedlem? Og hvad skal forældrene gøre?

Jeg synes ikke at det er "ringe" at andre familier skal slås med det. I mine øjne, så er det Dan et tidspunkt, hvor man støtter op, bakker op og tilbyder al den hjælp man er i stand til. Det er i hvert fald ikke det tidspunkt, hvor kan stiller sig på bagben og brokker sig ;)

Og det jeg skriver er ikke møntet på, hvorvidt du ville "brokke" dig eller ej, men i det hele taget tankerne bag. Det ligger mig så fjernt, at have den slags tanker, når en anden familie er i nød, så at sige.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg læst jeres svar et par gange, og virkelig tænkt om jeg overhovedet skulle kommentere på det eller ej.. Men det rør altså noget i mig, når i skriver, at i synes at det er "for dårligt" at et rask barn skal i normal dp, men undgå smittefare pga. syg søster.

Vi har haft kræft i den allernærmeste familie, og måske er det derfor at det virkelig går mig på, at nogen mennesker kan se sådan på hvordan de raske børn skal behandles :unsure

Barnet lider helt sikkert nok afsavn i sin hverdag i forvejen, og det krabler helt i mig ved tanken om, at hun så også skal "sygeliggøres" ved ikke at kunne komme i en normal dp med normale børn.

Jeg ville ønske, at man i en situation som denne, kunne have så meget medmenneskelighed og empati, at man kan se ud over hvad der er træls for en selv.

Men jeg forstår så udemærket godt, at det må være træls! Men det er nu normal kutyme, i hvert fald i min kommune, at et barn ikke må komme i dp før det har været feberfri i et døgn.

Misforstå endelig ikke, jeg er fuld af empati og medfølelse overfor forældrene med er kræftramt barn og både deres syge og raske barn. Og jeg ville som forælder gerne "yde en indsats" med at være lidt ekstra forsigtig med at sende mit ikke-syge-nu-men-måske-snue-på-vej-barn afsted i dagpleje såfremt jeg havde mulighed for at holde ham hjemme.

Men mange af os har jo en dp-plads fordi vi har behov for pasning mens vi studerer eller arbejder, og så synes jeg ikke, at det er rimeligt at et barn, der har haft feber, men er fuldt frisk nu eller som har feber pga tænder men i øvrigt kan følge dagen, skal blive hjemme.

For mig handler det overhovedet ikke om sygeliggørelse af nogen, men om hvilke krav, jeg mener, at man kan stille til sin dp og de andre forældre i dp'en. Jeg ville da elske, hvis min dreng kunne gå i en garanteret sygdomsfri dp, og jeg er stærk fortaler for, at man ikke "liiiige" sender et småsygt barn afsted. Men jeg mener, at der skal være plads til, at børn, forældre og dp kan vurdere om man er "for" syg til at komme i dp.

Og hvis der så er et barn, der har behov for, at der er helt klinisk virus/bakteriefrit og at gå med livrem og seler, så mener jeg at det er dét barns forældre, der må tage de forbehold. Og det kan sikkert være mega svært, hvis man i forvejen døjer med svær sygdom i familien, men det kan jo måske også være svært for de andre børns forældre.

Jeg synes det er helt iorden at melde ud, at man har en kræftpatient i hjemmet, og om de andre så vil være søde at være ekstra opmærksomme på sygdom, og det tror jeg da at alle forældre gerne vil være. Men at forbyde et snottet eller tandfeberramt barn, der i øvrigt er friskt, at komme i dp, det synes jeg ikke er ok.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du læser hvad jeg skriver, så kan du se, at jeg skriver, at jeg ville ønske, at man kan se ud over hvad der er træls for en selv.

Jeg tror man ændre syn på det, når man har set hvor meget en småbørns familie der er ramt af kræft skal kæmpe. Min svoger døde af lymfekræft. Fra han fik det konstateret og til han døde 10 måneder senere så han stortset ikke hans børn(hvor deres yngste barn kun var 4 måneder da han fik kræft). Han blev nød til næsten hele tiden at være på sygehuset, og kunne kun komme hjem ganske få gange. Ungerne var altid syge og han måtte ikke udsættes for smitte. Da han døde, meget pludseligt og uventet, havde han ikke set hans børn i 2 uger fordi der hele tiden var en der var forkølet.

Jeg tør slet ikke tænke på, hvilket puslespil det må være, at få livet til at gå op i en højere enhed, når det er et barn der er sygt!

Hvad er det du tænker, at der skal ske med det raske barn? Skal det gå ud over barnet, at det har en syg søster?

Hvilke konsekvenser vil det have for det raske barn, hvis det skal isoleres og sygeliggøres, fordi at det har et sygt familiemedlem? Og hvad skal forældrene gøre?

Jeg synes ikke at det er "ringe" at andre familier skal slås med det. I mine øjne, så er det Dan et tidspunkt, hvor man støtter op, bakker op og tilbyder al den hjælp man er i stand til. Det er i hvert fald ikke det tidspunkt, hvor kan stiller sig på bagben og brokker sig ;)

Og det jeg skriver er ikke møntet på, hvorvidt du ville "brokke" dig eller ej, men i det hele taget tankerne bag. Det ligger mig så fjernt, at have den slags tanker, når en anden familie er i nød, så at sige.

Så når jeg vælger ikke at brokke mig, fordi jeg mener at forældrene har nok at se til, så har jeg ikke set ud over det der ville være rigtig irriterende for mig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså min egen far døde altså også af kræft, 49 år gammel :) Og jeg mener bestemt også at det barn, som er i gæstedagpleje, bestemt har "førsteret", eller hvad man skal sige, netop fordi barnet har mere brug for regelmæssighed i hverdagen, og brug for at "komme væk" - MEN.. Nu har jeg jo så selv en lille pige, som bliver kastet rundt, så hun har OGSÅ brug for det..

 

Og det med hvornår de må komme afsted - Her skal de normalt have været friske/feberfri i "små" 24 timer - men hvis hun fx ikke har feber n år hun kommer op fra lur kl. 12, og er frisk, plejer hun gerne at må komme afsted dagen efter.. Men det er så slut nu!

Ligesom hun plejer at må komme afsted hvis det "bare" er tænderne der giver let feber :) (Altså, det får hun som regel om aften, også er der ikke feber om dagen.. og der har vi en aftale om hun gerne må komme afsted).. Men det må  hun heller ikke mere, for de vil IKKE tage chancer..

 

Og det er jo ALT pludselig.. Snot, hoste osv.. Heldigvis er Camille ovre sit snot og hoste, men havde det her været denne vinter, havde hun praktisk talt ikke kunne komme i dagpleje jo!

 

Jeg gør intet ved det - netop fordi jeg synes både barn og forældre har nok at rode med! Men samtidig så er det jo bare man bliver lidt "mor-ego" og tænker over de konsekvenser det har for MIT barn ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For mig er empati at man både kan sætte sig ind i, at det er hårdt for kræftramte familier og samtidig have øjne for at familier "uden problemer" måske kan have behov for det de "plejer at have" alligevel.

Jeg har indtil videre været utroligt velsignet forskånet i forhold til at have kræft inde på livet, men jeg håber og tror, at mit syn på det, er præcis det samme nu, som hvis jeg selv (eller mine kære) skulle blive ramt. Nemlig at det er særdeles frygteligt og at alle gør hvad de kan for at hjælpe, men at andre menneskers liv også stadig går videre, og at man samtidig har respekt for det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil egentlig gerne brokke mig over dagplejen i Herning kommune (som jeg selv sidder i bestyrelsen i!!!!).

Alberts DP har ferie de næste 14 dage, fair nok

.

Den første udmelding for 1 måned siden var, at han så skulle i gæstehuset sammen med 4 andre børn som han kender. Da jeg lige havde vænnet mig til tanken omkring det, får vi af vide at det skal han ikke alligevel, for der er nogle andre der har mere brug for pladsen. Han kan i stedet komme hjem til en for ham kendt DP, og det var jo rigtig godt.

I tirsdags da jeg henter han får jeg så af vide, at han alligevel ikke kan komme hjem til hende, da der akut skal starte et 5. barn d. 1. april.

De kunne så i stedet tilbyde ham en plads hos en han ikke kender, ikke har set før, han har ikke været i hendes hjem før, og sammen med 4 børn som han heller ikke har set før.

Vores DP kan ikke sige god for hende for hun kender hende heller ikke og vi kunne først få navn på hende torsdag.

Det kunne jeg slet ikke med, så jeg måtte hjem og ringe til min mor, om hun kunne tage ham de næste 14 dage, det kunne hun så heldigvis, og de 2 dage hun ikke kan holder C fri.

Men min mor er førtidspensionist, og er det af en grund. Hun kan ikke holde til at løfte Albert, jeg føler bare ikke vi har andet valg, selvom jeg har enormt dårlig samvittighed over at spørge hende.

Øv hvor er det træls og skide irriterende at få så mange forskellige udmeldinger.

Jeg har lagt stor vægt på overfor DP at vi ikke gøre dette for at være samarbejdsvillige, men for at det andet alternativ vil være et "overgreb" på Albert, og det har hun bragt videre.

Det irriterer mig lidt at alt lykkedes og ser godt ud på papirerne fordi vi vælger at holder Albert hjemme.

C har overvejet og ringe til kommunen og sige at vi ikke vil betale for de her 14 dage, men jeg ved ikke helt hvad jeg syntes om det, vi er jo blevet tilbudt en plads som vi selv har valgt at sige nej til.

(det blev vidst lidt langt og kludret, men det gav luft)

I vores kommune er der altså noget med at man kan få refunderet "pasningsbeløbet" hvis man selv finder pasning under Dagplejerens FERIE (gælder ikke sygdom)

:kram

Sikke en r**situation!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At manden ikke overholdte den aftale vi havde om fest igår og kom meget senere hjem og var meget mere fuld end planen var <_<

Og havde MEGET dårlig samvittighed og sagde undskyld 5 gange!

Altså han må hjertens gerne tage til fest og få noget at drikke, men så skal han sige, at han ikke ved hvornår han kommer hjem eller at han ikke har tænkt sig at holde igen med sprutten.

I stedet snakker han løs om, at vi har så travlt med huset, så han kommer tidligt hjem og vil ikke drikke ret meget, så han kan arbejde lidt dagen efter :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I vores kommune er der altså noget med at man kan få refunderet "pasningsbeløbet" hvis man selv finder pasning under Dagplejerens FERIE (gælder ikke sygdom)

:kram

Sikke en r**situation!

Sådan er det også i vores kommune.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv vores bil er død og der går 1-2 uger før vi kan få den anden :( det er bare øvbøv at skulle have 3 timers transport om dagen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At manden ikke overholdte den aftale vi havde om fest igår og kom meget senere hjem og var meget mere fuld end planen var <_<

Og havde MEGET dårlig samvittighed og sagde undskyld 5 gange!

Altså han må hjertens gerne tage til fest og få noget at drikke, men så skal han sige, at han ikke ved hvornår han kommer hjem eller at han ikke har tænkt sig at holde igen med sprutten.

I stedet snakker han løs om, at vi har så travlt med huset, så han kommer tidligt hjem og vil ikke drikke ret meget, så han kan arbejde lidt dagen efter :(

Jeg har det på nøjagtig samme måde!

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt forstå dig!!! :kram Ville have det på præcis samme måde, det er sgu for dårligt :klap Tror ikke, at man kan nægte at betale i de 14 dage, men jeg kan GODT forstå tankegangen! :prik

 

Tak for forståelse, jeg tror heller ikke man kan få neget refunderet :)

Jeg syntes godt at han kan ringe og brokke sig højlydt! Tingene ændrer sig jo ikke ved at vi lader os blive spist af på den måde. Jeg fik i hvert fald luft ved at sende en mail da den tidligere DP blev fyret - sobert men med en slet skjult brokkene tone!

Man vælger jo DP fordi man ønsker et lille miljø, nærhed og færre at forholde sig til. Hvis ikke de selv værner om det så ryger pointen og så ønsker man jo ikke DP igen = faget dør ud.

  

Jeg sendte igår en mail til dagplejelederen og dagplejepædagogen, og ved at en anden forældre også vil sende en her i løbet af weekenden.

Jeg ved godt at det ikke ændre noget ved denne situration, men håber det kan skåne andre for at komme til at stå i samme situation.

I vores kommune er der altså noget med at man kan få refunderet "pasningsbeløbet" hvis man selv finder pasning under Dagplejerens FERIE (gælder ikke sygdom)

:kram

Sikke en r**situation!

Ja det er r**, der er desværre intet der hedder refusion her i Herning kommune.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det på nøjagtig samme måde!

:kiss

Det er så flad! Nu har han dog bevæget sig fra soveværelset ned i stuen og ligger på vores gamle sofa, som vi skulle have flyttet i kælderen idag, men det bliver nok først imorgen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ondt i øret :( gider den sygdom ikke godt snart smutte? Har været konstant snottet i 1,5 måned snart!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

baby der vågnede for en 45 min siden og har skreget lige siden.. Hold nu op altså!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

"Jeg kan se, I har nr. 2 på vej?" <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

"Jeg kan se, I har nr. 2 på vej?" <_<

Ej hvad?

Du er så smuk og slank om taljen! :kiss

personen må da ha spist søm!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.