Rådyr

Hvordan føles en orgasme!?

35 indlæg i dette emne

Et ganske interessant emne at tage op!

Manden og jeg havde den bedste sex EVER efter jeg smed præventionen, ja jeg skriver havde, for nu syntes jeg ikke det er specielt dejligt, da det føles underligt, som om han støder på noget deroppe, efter jeg er blevet gravid <_<

Vi har dog talt om lidt legetøj, bare for sjov skyld, men indtil videre er det blevet ved snakken :balloon

Det kan jeg faktisk godt følge dig i, for da jeg var gravid, følte jeg også at han stødte på noget deroppe... Men nu er det væk...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er det kun mig der undres over et så "tungt" emne som første indlæg på BK, og ingen præsentation eller yderligere indlæg efterfølgende.

Nej det er du ikke ene om. Det synes jeg også er meget underligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det kun mig der undres over et så "tungt" emne som første indlæg på BK, og ingen præsentation eller yderligere indlæg efterfølgende.

Nej du er ikke ene, har tænkt det samme ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det kun mig der undres over et så "tungt" emne som første indlæg på BK, og ingen præsentation eller yderligere indlæg efterfølgende.

Samme her, især fordi jeg blev tilføjet som ven af trådstarter lige efter, at jeg havde læst dette emne første gang, uden vi har haft nogen form for kontakt overhovet :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og det er det eneste indlæg trådstarter har lavet overhovedet......

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har også haft de tanker...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er glad for at høre jeg ikke var den eneste der undrede sig :)

Var blevet nervøs for om det bare var mig der var lidt paranoid ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det virker da mærkeligt, ja. Men jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad formålet er med indlægget, hvis ikke man reelt har det problem/spørgsmål som trådstarter beskriver :unsure

Så jeg kan ikke rigtig hidse mig op over det... Jeg undres mest bare ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det virker da mærkeligt, ja. Men jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad formålet er med indlægget, hvis ikke man reelt har det problem/spørgsmål som trådstarter beskriver :unsure

Så jeg kan ikke rigtig hidse mig op over det... Jeg undres mest bare ;)

Måske en "hankøn" der sidder bag, og manglede nogle malende indlæg, så han havde noget at hygge sig til ? :puke

Men ja, man undres...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske en "hankøn" der sidder bag, og manglede nogle malende indlæg, så han havde noget at hygge sig til ? :puke

Men ja, man undres...

:puke :puke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER