Sandie

De gode dage :)

26 indlæg i dette emne

Alle har vel gode og dårlige dage.. Men det er da sørme de gode dage der driver mig, at få lyst til at kæmpe videre

Efter et hurtig aftenbad blev håret sat op i elastik og smuttede i seng. I ved sådan en måde så man bare ved håret aldrig kommer til at sidde godt.. Men her snød det mig, da jeg slå håret ned i morges krøllede det lige så fint og sad som man havde brugt timevis frisørtid på det. Stod lidt der og smilede til hende den lækre kvinde i spejlet.. Hvor kom hun fra? Hun ser hvertfald godt ud. Hoppede på vægten og yes 300g på en uge.. fantastisk :glad fandt de sorte stramme bukser der lige holder maven inde, en stram hvid top der lige får brysterne til at ligne en 20 åriges, en bling bling halskæde og en smart cardigan... Hold da kæft hvem er hun hende i spejlet.. det kan da ikke være mig ? Sminke.. næj ansigtet stråler af indre smukhed og en glød er der kommet i ansigtet.. en der forsvandt for mange mange år siden.. havde faktisk glemt den eksisterede.. Det smukt..

Lidt før fri for arbejde er fantastisk, nåede løbebåndet i 30 min =5km. Hurtig ude af døren igen for at hente sit barn. Kommer vadende ind i legestuen med store fede vinterstøvler og jakke.. under det ikke andet end et par minishorts og stram træningsbluse.. Må måske have set lidt sjovt ud.. Men ikke for mig. Energien pumper rundt i kroppen af en fantastisk løbetur, mens sveden løber ned af panden på mig kommer min datter kravlende hen og siger hej med et smil der smelter hele mit hjerte.. hun vil godt med hjem :biglove afsted til svømning.. Kigger mig lidt omkring.. jeg er ikke længere den tykkeste i vandet, mit badetøj sidder mere og mere løst men for mig er jeg bare smuk.. hopper og plasker rundt i vandet og efter svømning sidder jeg og snakker 30 min med en af de andre mødre.. Hvordan gjorde jeg det? Hende der aldrig tør snakke med mennesker har sagt mere end et genert hej og løbet ud af døren.. Her kom selvværd'et ;)

En tur i netto.. er virkelig sulten. de gange man bare ikke skal handle ind for intet rigtigt ryger i vognen når man er sulten. En hurtig tur rundt for kan mærke datteren også er rimelig sulten og træt. Putter alle varene på båndet.. står og smålure lidt hvad andre køber og griner lidt for mig selv.. Hvidt brød, kiks, kakao, pommes, en lille chokolade, en sodavand, hurtig mad.. Det ikke mine vare.. ikke længere. I min kurv ligger der frugt, lidt enkelt grøntsager, rugbrød og mælk. INGEN små hyggesnack Bliver lige 2 cm højere at stolthed over mig selv, håber næsten nogle ser min kurv og tænker "sunhedsnørd"

Hjemme igen, susende rundt, rydde op og lave mad, det skal være klar det hele inden manden kommer hjem. en glad unge der tuller rundt og "hjælper" mor med at lave mad. I det samme manden træder ind af døren står maden på bordet, en stor portion salat og en god lækker bøf, overskudsmor har lavede lækker sund mad.

Da manen kommer hen for at sige hej kan jeg se det samme i hans øjne som jeg kunne i mine når jeg kiggede på hende i spejlet, det smil er ikke til at tage fejl af. Han ser gløden i ansigtet, smilet i hjertet.

Hende den lækre i spejlet er mig.. hende vil jeg blive ved med at værre :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ejj hvor bliver jeg glad på dine vejne, når jeg læser det du har skrevet.

Selvfølgelig bliver du ved med at være hende den lækre :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder til at du har haft en fantastisk dag. Dejligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Får da helt tårer i øjnene af glæde over at læse hvor lykkelig og glad du er!!!! :respekt :respekt :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sidder også og bliver helt rørt... Sikke en FANTASTISK pige... og hvor er det SKØNT at du har dage hvor du VIRKELIG ser dig selv som vi andre ser dig hver dag... :loveshower :loveshower :loveshower

Jeg kender dig ikke engang... sådan i den virkelige verden og alt det... Men det lyser ud af dig... Du er helt speciel, og smuk både udenpå og indeni!!

TAK Sandie, fordi du tog dig tid til at skrive alt det her ned... Til glæde og personlig inspiration for alle vores indre overskuds-gudinder :loveshower :loveshower :loveshower

Simpelthen fantastisk!! Og kræver i høj grad :respekt og masser af :sc

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SKØØØØNT :yay :glad :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du bare sej Sandie, tager virkelig hatten af for dig.

Tror også du er en helt fantastisk og skøn (lækker smækker )tøs :sc

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ejj hvor bliver jeg glad på dine vejne, når jeg læser det du har skrevet.Selvfølgelig bliver du ved med at være hende den lækre :glad

Ja det skal jeg blive ved med.. kan mærke at det her mit punkt ligger fra tidligere hvor jeg normalt vendte tilbage til det fede liv og tager alt + på igen.. Men ikke denne gang.. ;)

Lyder til at du har haft en fantastisk dag. Dejligt

:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Får da helt tårer i øjnene af glæde over at læse hvor lykkelig og glad du er!!!! :respekt :respekt :respekt

Hvor er du sød.. :kiss

Jeg sidder også og bliver helt rørt... Sikke en FANTASTISK pige... og hvor er det SKØNT at du har dage hvor du VIRKELIG ser dig selv som vi andre ser dig hver dag... :loveshower :loveshower :loveshowerJeg kender dig ikke engang... sådan i den virkelige verden og alt det... Men det lyser ud af dig... Du er helt speciel, og smuk både udenpå og indeni!!TAK Sandie, fordi du tog dig tid til at skrive alt det her ned... Til glæde og personlig inspiration for alle vores indre overskuds-gudinder :loveshower :loveshower :loveshower Simpelthen fantastisk!! Og kræver i høj grad :respekt og masser af :sc

Ved slet ikke hvad jeg skal sige til dig ... :kiss tusinde tak søde for de smukke smukke ord. Det jo lige så meget jeres skyld jeg kæmper videre, uden jer var jeg røget i igen..

Og jeg kan kun sige i lige måde med hensyn til hvordan jeg opfatter dig som person... Håber at møde dig en dag :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SKØØØØNT :yay :glad :yay

Og ved du hvad inden vi ser os om, så det dig der er lige så lykkelig.. :kram2

Hvor er du bare sej Sandie, tager virkelig hatten af for dig.Tror også du er en helt fantastisk og skøn (lækker smækker )tøs :sc

Hvor er du sød.. :blush

:loveshower :loveshower :loveshower

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dejligt at læse Sandie :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fordi i er så søde så vil jeg gerne fortælle en dag mere..

Den dårlige dag der blev god

Vækkeuret ringede for 5. gang klokken var 5.15 (det tidspunkt jeg gerne skulle sidde i bilen på vej på arbejde) væltede endelige ud af sengen, *biip* det vejedag.. hoppede på vægten og ja mit gæt var rigtigt +500g. pis også (aften forinden havde manden lavede mad hvilke betød pommes og maser af dem + masser af slik til dessert) men skylden er min egen, vi bestemmer jo selv hvad vi putter i munden.

Overvejede at køre forbi tanken eller bageren på vej på arbejde, slog det dog hen. Jeg pressede mine 3 appelsiner og 1 grape og drak det.. sad ellers og svingede lidt på stolen, for pokker da jeg var svimmel.. jep ud og kaste op.. det klamt sådan noget frugtsyre når det komme retur.. yirkes..

Selvmedlidenhed kom væltende ind over mig.. Hold da op hvor ynkelig kan man være..

Målte cm om maven.. 1cm tabt på det sidste år.. eeeij for .. hvorfor ikke mere..

Farmand kom smilende ud fra kontoret... og tyggede.. nårh ja for pokker da han havde småkager liggende.. ind og hapse.. Det kan jo alligevel være lige meget med at prøve at tabe sig når det ikk lykkedes <_< Mums den var ulækker..

Og hvad nu det, en kunde kom med en stor pakke Anthon berg choko...

Mens jeg gumler løs på chokoladerne mærker jeg tristheden i mig selv.. de smager jo virkelig ikk bedre end følelsen af at være tynd.. hvorfor kan man så ikke stoppe?

Heldigvis kom min redning... Den dejligste pige kommer på chatten og REDDER min dag.. Jeg spiser mit 5. stykke chokolade mens hun fortæller mine egne ord til mig. Jeg vågner op til mit liv igen. Det ikke mig mere at sidde og trøstespise.. jeg skal op igen, jeg er hende den glade aktive SMUKKE kvinde - Takker for spark de var virkelig guld værd.

Har fri, suser med 115 hjem, skruer helt op for the voice tv og giver den fuld gas på løbebåndet.. 5 km på 29.30.. fedt kommer alt for sent afsted og henter Datter.. kl. er 15,35 - hun er det 3. sidste barn.. men hun har jo hygget sig og jeg har LØBET... Jeg har glemt alt om min vægt, så må jeg bare tabe dobbelt til næste uge :)

Vi hygger derhjemme, laver lækker sund lasagne med masser af gulerødder i. Gør også klar til hjemmebag.

Fjoller rundt og leger. Nadja ligger i sengen 19.05 og dejen bliver formet til boller.. grove gulerodsboller.. Hularingen komme frem og køre igen til lidt go musik.. det køre for mig.

Manden kommer hjem og spiser lidt mad og da han er færdig og 25min hula er gået deler vi en varm bolle med lidt smør og hyggesnakker..

Ind i sofaen og slapper af.. brodere lidt og skriver med den samme skønne kvinde igen... Sikke en fantastisk slutning på en ellers dårlig dag...

:bk :bk :bk :bk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sidder også og bliver helt rørt... Sikke en FANTASTISK pige... og hvor er det SKØNT at du har dage hvor du VIRKELIG ser dig selv som vi andre ser dig hver dag... :loveshower :loveshower :loveshower

Jeg kender dig ikke engang... sådan i den virkelige verden og alt det... Men det lyser ud af dig... Du er helt speciel, og smuk både udenpå og indeni!!

TAK Sandie, fordi du tog dig tid til at skrive alt det her ned... Til glæde og personlig inspiration for alle vores indre overskuds-gudinder :loveshower :loveshower :loveshower

Simpelthen fantastisk!! Og kræver i høj grad :respekt og masser af :sc

Kunne ikke have skrevet det bedre!

Sidder her med tårer i øjnene! Dejligt at mærke sådan en livsglæde!

Og dejligt du kan vende en dårlig dag til en god! Respekt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower

At vende det negative til det positive er en kunst i sig selv!!!!!

Du er SÅÅÅ SEJ! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower

At vende det negative til det positive er en kunst i sig selv!!!!!

Du er SÅÅÅ SEJ! :kiss

Men kunne jo ikke have gjort det uden dig :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kunne ikke have skrevet det bedre!

Sidder her med tårer i øjnene! Dejligt at mærke sådan en livsglæde!

Og dejligt du kan vende en dårlig dag til en god! Respekt!

Tak for de fine ord :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvor er du sej Sandie, tror virkelig du er en sej kvinde, en vidunderlig veninde, en perfekt mor og en skøn kæreste/kone

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvor er du sej Sandie, tror virkelig du er en sej kvinde, en vidunderlig veninde, en perfekt mor og en skøn kæreste/kone

:kram

Hvor er du sød... Det er faktisk de helt samme opfattelse jeg har af dig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men kunne jo ikke have gjort det uden dig :kiss

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

du er da bare smadder sej altså!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

du er da bare smadder sej altså!!

Det er du også søde :kiss

:loveshower :loveshower :loveshower

;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige siddet og læst mine egene ord om to forskellige dage.. mest for at minde mig om at kæmpe videre igen, så jeg inderst inde kan blive lykkelig, lige så lykkelig igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh Sandie hvor er du god til at beskrive - ELSKER dit første indlæg SÅ livsglad, positiv og den dag vi ALLE drømmer om, venter på og som gør ALLE de andre dage det hele værd!

Og dit andet indlæg er ærligt - beskriver så fint de følelser der sidder i os på en dårlig dag især sætningen "hvis jeg ikke kan tabe mig alligevel, kan det også bare være lige meget" Jeg kender det ALT for godt - men vi kæmper videre dag for dag og tager det sure med det søde og finder støtte hvor støtten kan findes!

Hende i spejlet skal vi blive gode venner med for hun bliver sku kun smukkere for hver dag! Vi skal bare huske at tage de rigtige briller på så vi kan se det!

:respekt for dit smukke indlæg!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER