SaraLK

SaraLK - nu skal det være!

369 indlæg i dette emne

Du er dæleme sej :respekt Det bliver ikke meget du skal have smidt når den tid kommer :) Men kan godt følge dig i, at det er rigtig øv at betragte vægten stige <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du er dæleme sej :respekt Det bliver ikke meget du skal have smidt når den tid kommer :) Men kan godt følge dig i, at det er rigtig øv at betragte vægten stige <_<

Sidst tog jeg 6kg på og smed 11kg... 14dage efter fødslen, hoppede jeg i mine alm. Cowboybukser...

Satser på det samme denne gang ;)

Men ja.. vægten bliver ikke min ven, så længe den stiger og siger 90+

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, ved godt at jeg skal være glad! - det er bare grænseoverskridende at vægten nærmer sig de 95kg!

:kram. Det kan jeg rigtig godt sætte mig ind i

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vægten på vej nedad igen ;)

jeg var på vægten i går aftes, så der skal nok trækkes lidt fra... men den sagde 93kg.

I dag er jeg hoppet i mine gamle comboybukser fra før jeg blev gravid... det er skønt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså lidt sejt hvis du allerede har kræfter til at tænke på vægten  :respekt og fedt du kan være i før-gravid tøj allerede!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså lidt sejt hvis du allerede har kræfter til at tænke på vægten :respekt og fedt du kan være i før-gravid tøj allerede!

Jeg skal jo ikke slanke mig lige nu... men derimod tænke på at være en supergod malkemaskine! :P OG mor for mine børn! men tænker stadig at jeg gerne vil følge med i hvad min krop gør!

sygehuset tilbyder jo heldigvis masser af lækkert mad og grønt. - men skal helt sikkert ha købt nødder, avokado og andre sunde kilder til fedt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var lige på vægten her til aften EFTER jeg havde konsumeret en stor burger + pommes og cola....

91,4Kg (må lige prøve i mirgen tidlig også! ;) )

men det er da ret godt på vej tilbage til min før-graviditets-vægt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var lige på vægten her til aften EFTER jeg havde konsumeret en stor burger + pommes og cola....

91,4Kg (må lige prøve i mirgen tidlig også! ;) )

men det er da ret godt på vej tilbage til min før-graviditets-vægt ;)

:toot

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg taget mig sammen til at komme på vægten igen... 89,3kg :yay

Så nu er jeg tilbage hvor jeg startede inden jeg blev gravid.

Jeg har ikke tænkt på at holde den sunde linje her i julen... overhovedet! - men NU skal vi have en masse lækre grønsager igen... tænker stadig over at få noget sundt fedt, nu jeg ammer... men jeg savner salat efter al den julemad.

Pt. Råæder jeg mandler :mam og så har jeg købt avokado som jeg kan snacke når jeg bliver småsulten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var lige på vægten i morges.. 87,7kg. :)

Jeg gør intet for at tabe mig, så det er bare skønt at vægten stille og roligt går nedad! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var lige på vægten i morges.. 87,7kg. :)

Jeg gør intet for at tabe mig, så det er bare skønt at vægten stille og roligt går nedad! :)

:toot det er da fantastisk dejligt.skønt når det af sig selv går den rigtige vej...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:toot det er da fantastisk dejligt.skønt når det af sig selv går den rigtige vej...

Ja det er jo ikke meget.. men hellere - end + ;)

tror ikke jeg skal tænke ret meget over hvad jeg propper i munden før der godt kunne ryge nogle flere kg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har set lidt tilbage i min "slanketråd"

Og tror faktisk at jeg er på den laveste vægt pt. Siden jeg stoppede med LCHF for 100år siden ;)

MEN DEN SKAL LÆNGERE NED! :SM

vil så gerne under 80kg. (7-8Kg) og det burde fandme være muligt... nå!

tror jeg melder mig på tabsvognen og gør en indsats!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var på vægten i dag.

88,1Kg.

Første delmål må være 85kg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hepper alt hvad jeg kan

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dejligt for dig at kiloene rasler af dig så småt! Er du begyndt at fokusere mere på kosten her i det nye år?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dejligt for dig at kiloene rasler af dig så småt! Er du begyndt at fokusere mere på kosten her i det nye år?

Ja det er da lækkert! - nej tænker faktisk ikke så meget over hvad jeg spiser... jeg ammer! :p

Men vil til at skære meget mere ned på sukker, søde sager og kage :blush

Og så skal vi igen ha indført noget mere grønt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hepper alt hvad jeg kan

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kan give hinanden nogle los :kiss

Synes det er så vildt du ikke tog mere på og har smidt så meget allerede :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak! :kram2

det betyder meget at der er nogen der gider at følge, heppe! - og sparke mig bagi når jeg falder i med et plask!

Kan godt forstå det. Vil selv gerne smide noget mere vægt. Gider ikke se det dumme 8 tal først længere. Men samtidig er det bare ikke overskud til at bruge tid på madlavning og motion som jeg ellers er glad for. Så hepper på jer andre og håber at jeg selv følger med nu det bliver forår.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kan give hinanden nogle los :kiss

Synes det er så vildt du ikke tog mere på og har smidt så meget allerede :super

Det kan vi! :sm

Jeg nyder at alle mine graviditetskilo er væk... nu er det "bare" de andre kilo der skal væk!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan godt forstå det. Vil selv gerne smide noget mere vægt. Gider ikke se det dumme 8 tal først længere. Men samtidig er det bare ikke overskud til at bruge tid på madlavning og motion som jeg ellers er glad for. Så hepper på jer andre og håber at jeg selv følger med nu det bliver forår.

Arhmen det kører virkelig allerede dumt!

- har både spist vingummibamser og drukket cola i dag :rolleyes

På tirsdaf når der går løn ind skal der handles grønsager BASTA! :SM

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arhmen det kører virkelig allerede dumt!

- har både spist vingummibamser og drukket cola i dag :rolleyes

På tirsdaf når der går løn ind skal der handles grønsager BASTA! :SM

Hep hep.

Men det er fredag en dag med lidt synd går nok. Ellers bliver det for trist. :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hep hep.

Men det er fredag en dag med lidt synd går nok. Ellers bliver det for trist. :kiss

Tak for hep! :kiss

Jaaaa lidt synd må der til! :)

Men når det er sagt, så ER mandag en ny uge med sunde vaner... også helst i weekenden! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for hep! :kiss

Jaaaa lidt synd må der til! :)

Men når det er sagt, så ER mandag en ny uge med sunde vaner... også helst i weekenden! :)

Du klare den og tager tyren ved hornene det er jeg sikker på ❤️

Jeg har selv den gode motivator - et væddemål med manden om hvem der kommer først under henholdsvis 90 og 80 kg - taberen skal give brunch

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER