Guest

Håndaftryk til tatoo! Hvordan gør vi det?

10 indlæg i dette emne

Ih jeg har en skuffet mand, han vil have mies håndaftryk som tatovering på underarmen, men vi kan simpelthen ikke få et der er ordentligt! Nogen der har et godt tip? Vi har brugt fingermaling nogen der har en bedre ide?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Bruger i et tyndt eller tykt lag?

Når der skal være fugetegninger osv. Så er et tyndt lag bedre end tykt.

Har i evt. En rulle i kan rulle malingen på med?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker en sort stempelpude, lidt ligesom når man ffr taget fingeraftryk hos polititet, det er ihv det jeg har hørt andre bruge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En dag vigga sov tegnede jeg rundt om hendes hænder/fødder

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sovsekulør. Lyder måske underligt, men det virker og giver fine aftegninger. Det sviner dog lidt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi havde samme problem, da vores datter bare klemte hånden sammen.. Men vi har så en fransk dør, så vi satte hendes hånd mod en af de små ruder og så tog den andet et billede fra den anden side.. Så min mand kan få lavet en tatovering..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til vores bryllup lavede vi et "fingeraftrykstræ", hvor alle gæsterne satte deres fingeraftryk på. Vi brugte noget "pigment ink" fra ebay og panduro. Det fra panduro virkede super godt.

De hedder versa color, og de gav nogle rigtig fine aftegninger, hvor man tydeligt kan se fingeraftrykket.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med en kopimaskine?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar piger, vi går i gang med projektet imorgen.

Jer der har taget billeder, hvordan fik i det i den rette størrelse og hvad med linierne i hånden?

Vi vil prøve med sovsekulør imorgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du set billedet af M.s hænder i min slanketråd?Jeg fik jo tatoveret hendes i januar :)

Hvis det er sådan I kunne tænke jer det, så fik vi lavet M.s aftryk på 2 måder :)

1: duppede maling på hænderne, så laget ikke var for tykt, det gav rigtig fine fuger osv. 2: Vi lavede et fotokopi af hendes hænder og havde begge dele med til tatovøren :) Så M.s hænder er gengivet med små konturer, skæve fingre osv. Fordi det var sådan det blev med både aftryk og fotokopi- måske noget der sker, når hænderne sættes mod papiret :) De foreslog os sovsekulør, men da havde vi fået nogle gode aftryk, så fik aldrig prøvet det ;)

Synes det er så genialt, ingen vil nogensinde få præcis den tatovering :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER