louisezz

3D/4D skanning...

10 indlæg i dette emne

Er der nogle her i november termin som har fået fortaget en 3D/4D skanning eller som skal??? Hvis der er så del endelig jeres billeder med os... Overvejer det selv meget men synes 900 kr er mange penge... Men måske nogle kan fortælle om det er pengene vær....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal ikke, syntes det er for dyrt ;-) men jeg tror helt bestemt, det er en god oplevelse!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker også at det, for os, er lidt unødvendigt, i hvert fald til prisen.

-selv om det nok er lidt af en oplevelse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Huha, det skal vi ikke. Jeg synes ærlig talt billederne er lidt uhyggelige ;) Så vi springer over. Vi er alligevel også til "almindelige" scanninger hver fjerde uge, så vi kommer ikke til at savne dem alt for meget ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal afsted i uge 31.. Det fik vi anbefalet ved den første 3D/4D skanning.. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har jo været til en del scanninger i offentlig regi - både pga. af lillemandens navlestreng og mine blødninger og sidste gang var vi så heldige at få en 3D scanning også. Vi havde ellers besluttet os for, at vi ikke selv ville købe en dels fordi vi synes de er lidt dyre og dels fordi jeg nok også har syntes, de i virkeligheden så lidt uhyggelige ud. Men det er noget andet når det er ens egen - især min mand blev faktisk vældig påvirket, da han dukkede frem på skærmen i 3D - han så så virkelig ud :-) Og hvis vi ikke troede på resultatet fra testen, så fik vi i hvert fald set, at han bestemt var en dreng! Alt i alt var det en fantastisk oplevelse - som vi jo har været heldige at få helt gratis (prisen har så været alle problemerne og bekymringerne, så at sige :-)) Men jeg tror stadigvæk ikke, vi ville betale så mange penge for det. Men I kan se det fine resultat :-)

post-3728-0-29767700-1375948275_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wauw, det må alligevel være vildt at "se" sin baby, et kig ind i en helt uvirkelig verden, og så lige inde på den anden side af maveskindet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har valgt ikke og skulle have 3D skanning da vi synes det var for dyrt, men vi fik ved md skanning lavet noget af det i 3D og fik billeder med hjem også :-). Det er utroligt hvad man kan se :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har desværre ikke alle billederne her på telefonen. Men vi var afsted i lørdags og jeg kan helt klart anbefale lillekbher.. De er så søde og vi fik rigtig meget for pengene :-)

Det eneste minus er dog at han har valgt at ligge sig med navlesnoren ned foran ansigtet og havde bestemt ikke tænkt sig at slippe den igen :-) men vi fik en del gode alligevel..

post-986-0-91520100-1378147554_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han ser da sød ud :-) Det bliver spændende om man kan genkende dem, når de kommer ud - det har jeg talt med flere der siger, at man kan...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER