Nitzen1987

Hvordan har jeres tumlinger reageret på at starte op i DP/VS efter ferien?

19 indlæg i dette emne

Hvordan har jeres tumlinger reageret på at starte op i DP/VS efter ferien?

Maja starter op efter 6 ugers ferie i morgen, så jeg er meget spændt på, hvordan hun reagerer :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tobias starter i morgen efter 4 ugers ferie. Så det bliver rigtig spændende...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Caroline startede i mandags efter 3 ugers ferie. Hun var i Gæstedagpleje hele ugen, der har ikke reaktion været på det, på trods af hun aldrig har været i Gæstedagpleje før.

I morgen starter hun ud igen hos hendes egen dagplejemor, og regner ikke med der kommer nogen reaktion på det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dicte holdte 3,5 uges ferie, og eneste reaktion var lidt hænget på mor efter første dag, ellers har hun bare været glad :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde ingen reaktion overhovedet. Men hans ynglings pædagog fik et kæmpe kram :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der har nærmest ingen reaktion været... Hun har bæret tidligere træt om aftenen så hun er kommet tidligt i seng, men det er det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der har nærmest ingen reaktion været... Hun har bæret tidligere træt om aftenen så hun er kommet tidligt i seng, men det er det :)

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ingen synlig reaktion haft. Vi havde godt nok nogle dårlige nætter, det kunne jo være en reaktion. Men han har så også fået en kindtand, så ikke til at vide...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gry starter først op i morgen, efter 14 dages ferie, så vi er ret spændte på om hun bliver ked, ved aflevering, eller om hun bare bliver sur og ikke værdiger sin far et blik. Og så håber jeg hun bliver lidt mere træt, hun har nærmest ikke været til at få til at sove hele ferien, hverken til middag eller til nat.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her vAr hun lige lidt mut 1. Dag efter 3 ugers ferie. 2. Dag det samme og 3. Dag vinkede hun selv farvel og gik ind og legede :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er jeg også spændt på i morgen, hvor Frida starter op efter 4 ugers ferie. Heldigvis har manden ferie i denne uge til at få hende kørt ind igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen reaktion efter 5 ugers ferie- tværtimod går det bedre i DP en før ferien :blink Dog har hun grædt i det øjeblik hun er blevet afleveret i DPs favn, hver dag, men er stoppet nærmest inden jeg har lukket døren bag mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter vores ferie i juni var der ingen problemer og jeg forudser faktisk hellere ingen problemer når hun skal starte igen efter de to uger vi heldigvis snart skal have. Hun plejer at blive rigtig glad for at se de andre børn og pædagogerne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maja startede i DP efter ferien i går og det gik rigtig fint :) Det er slet ikke til at mærke på hende, at hun har haft så lang en ferie :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter vores ferie i juni var der ingen problemer og jeg forudser faktisk hellere ingen problemer når hun skal starte igen efter de to uger vi heldigvis snart skal have. Hun plejer at blive rigtig glad for at se de andre børn og pædagogerne :)

:ditto

Til gengæld kan jeg mærke, at vi alle sammen virkelig trænger til ferie!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

Til gengæld kan jeg mærke, at vi alle sammen virkelig trænger til ferie!

:ditto med at trænge til ferie!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Desværre rigtig skidt :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Desværre rigtig skidt :boo

:kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

årh elliot starter mandag efter 5 ugers ferie er lidt nervøs før ferie var han vild med at være der og vinket glad farvel og har aldrig grædt hellere ikke ved indkøring men i ferien er bgyndt og græd hvergang jeg eller hans far var uden for hans syn så håber da det går :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER